Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
731z dziś
6786z ostatnich 7 dni
25184z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup z dostawą modułowego podestu scenicznego ze schodkami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup z dostawą modułowego podestu scenicznego ze schodkami

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie ,,NASZ REGION"
Obrazów 121
27-641 Obrazów
powiat: sandomierski
Tel.: 82 645 958
naszregionst@gmail.com
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Obrazów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 82 645 958
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na ,,Zakup z dostawą modułowego podestu scenicznego ze schodkami na potrzeby realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Głazów"
1 II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą modułowego podestu scenicznego ze schodkami na potrzeby realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej
i kulturalnej w miejscowości Głazów
V. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup modułowego podestu scenicznego ze schodkami wraz z dostawą. Zestaw składa się z:
Moduł podestu
Szt.
24
Moduł podestu o wymiarach 2x1 m - podest zbudowany na bazie lekkiego profilu aluminiowego, za pomocą którego łączone są moduły w odpowiedni kształt. Blat podestu wykonany ze sklejki wodoodpornej pokrytej warstwą antypoślizgową.
Kolor - czarny
Teleskopowe nogi podestu
Szt.
96
Teleskopowe nogi podestu wykonane z aluminium, regulowane na wysokość od 40 cm do 60 cm z podziałką.
Wkładka zaciskająca podesty
Szt.
48

Kostka samopoziomująca
Szt.
80

Klamra łącząca nogi podestu
Szt.
10

Schody modułowe
Szt.
1,00
Schody modułowe wykonane z profili stalowych z blatem ze sklejki wodoodpornej pokrytej warstwą antypoślizgową o wymiarach 35x99 cm. Schody składające się z 2 stopni wyposażone w regulację stopek umożliwiającą ustawienie i wypoziomowanie ich na nierównym podłożu.
Kolor - czarny
2. Gwarancja - 36 miesięcy.
3. Zamawiający informuje, że jeżeli w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie przedmiotów, nazwy ich producentów
i dystrybutorów, nazwy własne produktów itp. mają one charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych.
4. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne.
5. Rodzaj zamówienia: zakup z dostawą
6. Wszystkie przedmioty muszą posiadać stosowne świadectwa, certyfikaty i muszą być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać wymagania polskich i europejskich norm
i certyfikatów.
7. Przedmioty, które nie spełnią warunków jakościowych i ilościowych zostaną wymienione na wolne od wad w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. Koszty dostaw i wymiany pokrywa Wykonawca.
8. Przedmiot zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, nieużywanym, zapakowanym
w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na adres: Szkoła Podstawowa w Głazowie, Głazów 80, 27-641 Obrazów.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
11. Rozliczenie finansowe pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będzie
w polskich złotych (PLN). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu fakturę VAT po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. Należność za fakturę Zamawiający zobowiązuje się uregulować w terminie 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.

CPV: 44212320

Dokument nr: 1/2023

Składanie ofert:
X. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 09.06.2023 r. do godz. 12.00 na jeden z trzech sposobów:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj.: Stowarzyszenie ,,NASZ REGION", Obrazów 121, 27-641 Obrazów,
b) nadesłać pocztą lub dostarczyć za pośrednictwem kuriera - oferty nadesłane pocztą lub dostarczone kurierem będą zakwalifikowane do oceny pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego w ww. terminie,
c) drogą e-mailową na adres: naszregionst@gmail.com.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 60 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie postępowania ofertowego na udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000,00 zł do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia
11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
III. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych
(t.j. Dz.U.2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach realizacji projektu pn. ,,Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Głazów"
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach przedsięwzięcia 2.3.1 ,,Tworzenie
i rozwój ogólnodostępnej, niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej" w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2014-2020.

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cenę ofertową stanowi całkowita kwota brutto w złotych polskich za całość zamówienia podana na formularzu ofertowym.
2. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagane prawem podatki i opłaty oraz wszystkie inne koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (w tym koszty transportu, ewentualnego ubezpieczenia dostawy, rozładunku).

VIII. Kryteria oceny oferty
Jedynym kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie CENA - 100%.
W sytuacji, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Sposób oceny ofert:
C(cena oferty) = najniższa cena łączna spośród złożonych ofert: cena łączna oferty badanej x 100 pkt
Najwięcej punktów otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe proporcjonalnie mniej.

IX. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
2. Oferta powinna posiadać datę sporządzenia, być napisana czytelnie i podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy oraz opieczętowana.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie, dostarczyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)

Adresat: Stowarzyszenie ,,NASZ REGION"
Obrazów 121
27-641 Obrazów
Oferta na ,,Zakup z dostawą modułowego podestu scenicznego ze schodkami na potrzeby realizacji projektu pn. Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Głazów".

4. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania oferty droga e-mailową na adres: naszregionst@gmail.com.
5. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
6. Ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
7. Oferta powinna być sporządzona według załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Oferta złożona po terminie składania ofert do Zamawiającego nie będzie oceniana.
4. O wynikach postępowania Oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w dowolnym terminie bez podania przyczyny.

XI. Warunki udziału w procedurze wyłonienia Wykonawcy usług
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu Zamawiającego.
2. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia w okresie obejmującym zamówienie.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia.
5. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy, a dostawcą, polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

XII. Zmiany w umowie
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) zajdzie konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań równoważnych lub o lepszych parametrach,
f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
g) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu
o właściwościach nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające
z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia
o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
h) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego
w czasie trwania umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Integralną część zapytania stanowi załącznik nr 2 - wzór umowy.
Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

Uwagi:
XIII. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Stowarzyszenie ,,NASZ REGION" z siedzibą Obrazów 121, 27-641 Obrazów zwana dalej: ,,Zamawiający" przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie" lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Prezes Stowarzyszenia ,,NASZ REGION", Obrazów 121, 27-641 Obrazów, tel. 782-645-958, e-mail: naszregionst@gmail.com
2. W sprawach związanych z Państwa danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Stowarzyszenie ,,NASZ REGION", Obrazów 121, 27-641 Obrazów, tel. 782 645 958, e-mail: naszregionst@gmail.com.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego:
o odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn zm), dalej ,,ustawa Pzp";
o Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
o Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwa następujące prawa:
o prawo do sprostowania danych - czyli poprawienia danych osobowych gdy są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się.
o prawo do częściowego lub całkowitego usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym") - czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych.
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych - czyli ograniczenia danych wyłącznie do ich przetwarzania.
o prawo dostępu do danych - czyli uzyskania informacji o celu i sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz kopii danych.
o prawo do przenoszenia danych - czyli uzyskania swoich danych osobowych, które nam przekazaliście lub wskazania innego administratora, któremu powinniśmy je przekazać,
o ile będzie to technicznie możliwe. Zakres tych praw oraz sytuacje kiedy można z nich korzystać, uzależnione są od przepisów prawa.
o Prawo do sprzeciwu - mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzanych danych.
o Prawo do wycofania zgody - mogą Państwo w dowolnej chwili wycofać każdą zgodę, którą Państwo wyrazili. Od złożenia takiej dyspozycji nie będziemy już przetwarzać danych we wskazanych przez Państwa celu. Proszę jednak pamiętać że do czasu wycofania zgody mamy prawo przetwarzać Państwa dane.
4. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
5. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji
i profilowaniu oraz nie będą wykorzystywane do celów marketingowych.
6. Dane osobowe nie będą podlegały przetwarzaniu w innym celu niż zostały określone
w momencie ich pobierania.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Są Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
8. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały profilowaniu.
9. Zamawiający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
XIV. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela: Iwona Leśniak w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godz. 7:30 - 15:30, tel. 782 645 958
pytania można kierować również pisemnie na adres: Stowarzyszenie NASZ REGION, Obrazów 121, 27 - 641 Obrazów, e-mail: naszregionst@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.