dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Sochaczew)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięciu i unieszkodliwieniu oraz transporcie wyrobów zawierających azbest |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Kartuzach Wydział Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska ul. gen. Józefa Hallera 1 83-300 Kartuzy powiat: kartuski tel. 586 945 200, faks 586 945 135, tel.: (58) 694-52-50 gmina@poczta.kartuzy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kartuzy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 586 945 200, fa |
Termin składania ofert: | 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usunięcie i unieszkodliwienie oraz transport wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kartuzy w roku 2023 2. Przedmiot zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych), z budynków mieszkalnych i gospodarczych, na terenie Gminy Kartuzy, w ramach zadania pn.: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy w roku 2023. II. Zakres prac obejmuje: a) Demontaż, transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości ok. 72 Mg (z ok. 20 obiektów), b) Transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest - w ilości ok. 80 Mg ( z ok. 19 obiektów), c) opracowanie harmonogramu prac w kontakcie z właścicielami posesji, d) wykonanie dokumentacji zdjęciowej po zakończeniu zadania dla każdej z posesji, na których usuwany był azbest (każda posesja musi zostać podpisana w sposób nie wzbudzający niejasności). Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy. III. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie organizacji i zabezpieczenie placu robót, - skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż/odbiór i transport wyrobów zawierających azbest, - przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości oraz wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę, - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) - poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych, powstałych w wyniku prowadzenia prac. Po podpisaniu umowy z Gminą Wykonawca, przed przystąpieniem do prac oraz po ich realizacji, ma obowiązek przedłożyć następujące dokumenty: o kopię dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest (np. dokument potwierdzający przeszkolenie pracowników w zakresie usuwania azbestu); o dokument potwierdzający zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu -zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71, poz. 649 ze zm.) - np. potwierdzenie nadania, o protokół odbioru prac z usuwania wyrobów zawierających azbest; o Karty przekazania odpadów na składowisko docelowe (dopuszcza się karty zbiorcze dla kilku posesji). 3. Pozostałe warunki realizacji usługi: - W ofercie należy podać osobno cenę jednostkową brutto i osobno cenę jednostkową netto za: a) 1 Mg w przypadku demontażu, transportu, zabezpieczenia i unieszkodliwienia odpadu zawierającego azbest, b) 1 Mg w przypadku transportu, zabezpieczenia i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert: Informacja o wybranej ofercie zostanie opublikowana na stronie http://www.kartuzy.pl/zamowienia publiczne, w terminie do 7 dni od daty upływu terminu naboru. Składanie ofert: 5. Składanie ofert: 1) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Kartuzach 83-300 Kartuzy, Ul. gen. Józefa Hallera 1 2) Termin złożenia oferty: do dnia 02.06.2023 r., godz. 14.00 Miejsce i termin realizacji: - Termin realizacji zadania - do dnia 15 października 2023 r. Wymagania: wykonanie usługi o szacunkowej wartości nie przekraczającej 130 000 złotych netto Postępowanie na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 nie podlega zapisom ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.). - Do ofert należy załączyć, potwierdzone za zgodność z oryginałem: a) kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy, b) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest, oraz list referencyjny (co najmniej 1) potwierdzający należycie wykonaną usługę usuwania odpadów azbestowych z ostatnich 3 lat. Przez zakończenie zadania rozumie się: a) zakończenie prac, b) podpisanie protokołu odbioru robót wraz z załącznikami, określonymi w umowie z Wykonawcą, 4. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena - znaczenie - 100 % 6. Wymogi dotyczące oferty: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2) Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie musi być oznaczone w sposób następujący: Urząd Miejski w Kartuzach ul. gen. Józefa Hallera 1 83-300 Kartuzy Wykonanie usługi polegającej na usuwaniu oraz unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w ramach zadania pn.: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy na rok 2023 Nie otwierać przed dniem 02.06.2023 r., godz. 14.00 Wykonawca może (ma prawo) umieścić swoje logo na opakowaniu. 3) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z podanym opisem ponosi Wykonawca. Niewłaściwe oznaczenie opakowania może spowodować np. potraktowanie przesyłki zawierającej ofertę jako zwykłej korespondencji. Powyższe dotyczy również przesyłek kurierskich. 4) Wykonawca ponosi wszelkie konsekwencje związane ze złożeniem oferty w innym miejscu lub terminie niż wyżej określono. 5) Oferta, która wpłynie po terminie, nie zostanie rozpatrzona. Nie przewiduje się informowania poszczególnych oferentów indywidualnie o odrzuceniu oferty. Kontakt: 2) Zamawiający do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami upoważnił Panią Natalię Lekner - Zastępcę Kierownika Wydziału Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska, tel.: (58) 694-52-50, e-mail: os.lekner@poczta.kartuzy.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025