dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Borzęcin)
świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja I naprawa urządzeń przeciwpożarowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie Szpitalna 45 62-504 Konin powiat: Konin (+48) 63 240 40 00 szp@szpital-konin.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (+48) 63 240 40 00 |
Termin składania ofert: | 2023-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE WSZ-EP- 13/ZO/2023 Niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 .1710 t.j.) i przeprowadzone zostaje w oparciu o Regulamin udzielania przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr Romana Ostrzyckiego w Koninie zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130.000 netto, który dostępny jest na stronie internetowej: https://szpital-konin.pl/SK/wp-content/uploads/2021/02/Zarzadzenie-Nr-14- D ,? rektora-WSZ-w-Koninie-z-9.02.2021-r.-l.pdf Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr Romana Ostrzyckiego w Koninie (,,Zamawiający") zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na niżej podany przedmiot zamówienia: I. Nazwa i opis Przedmiotu zamówienia Konserwacja I naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach WSZ w Koninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieńia zawarry w Załączniku nr 1. Dokument nr: WSZ-EP- 13/ZO/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.06.2023 r. o godz. 11.00 w pokoju 3/43 budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego mieszczącym się w Koninie przy Ul. Szpitalna 45. Składanie ofert: Pytania można kierować na adres szp@szpital-konin.pl w terminie do dnia 29/05/2023 r. Odpowiedzi zostaną udzielone do dnia 30.05.2023 r. IX. Termin I sposób przekazania oferty przez wykonawcę Ofertą prosimy dostarczyć do dnia. 02.06.2023 r. do godz. 10.00 Na adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr Romana Ostrzycklego w Koninie Ul. Szpitalna 45, budynek D II piętro, Kancelaria pokój 3/13 z dopisaną adnotacją: ,,ZAPYTANIE OFERTOWE NR 13 NIE OTWIERAĆ PRZED 02.06.2023 r. DO GODZ. 11.00" Lub: na adres email: szp@szpital-konin.pl z zachowaniem poniższych wymogów. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcie umowy Wymagania: IV. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum: - Jedną usługę dotyczącą konserwacji i naprawy urządzeń przeciwpożarowych, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. (załącznik nr 4] 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania usługi konserwacji i naprawy urządzeń przeciwpożarowych i posiadać minimum 5-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień) - załącznik nr 5. 3. W celu potwierdzenia że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na instalację, konserwację i obsługą izotopowych czujek dymu, V. Wykluczenie z postępowania 1. Z postępowania wyklucza sią Wykonawcą, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm. ) (zwanej w niniejszym punkcie ,,ustawą"), tj.: a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) (zwanym dalej ,,rozporządzeniem 765/2006") i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) (zwanym dalej ,,rozporządzeniem 269/2014"), albo wpisanego na listę, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180, 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy, lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ust. 1 ustawy, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1. Celem wykazania powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3). VI. Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy: zawarte zostały w projekcie umowy (załącznik nr 6). VII. Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy z formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3). 4. Informacja o zrealizowanych usługach w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem podmiotu na rzecz, którego realizował usługi ich rodzaju i wartości, czasu realizacji i czy usługa została wykonana należycie. - załącznik nr 4 4.1 W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku do oferty należy dołączyć : - poświadczenie lub Inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 5.1 W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób przewidzianych do wykonywania usług b) kserokopię uprawnień , 6. Aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na instalację, konserwację i obsługę Izotopowych czujek dymu. VIII. Uwagi: 1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oferta musi być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, trwale zespolona, strony ponumerowane. 4. W przypadku gdy oferta Wykonawcy zawiera braki formalne, w szczególności gdy Wykonawca nie złożył któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niekompletne, lub gdy oferta zawiera błędy lub niejasności, Zamawiający może wezwać Wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. a) Wykonawca wypełnia ofertę, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie i utworzenie dokumentu elektronicznego. b) Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie.1 c) Podpisany dokument elektroniczny powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. Zamawiający z uwagi na ww. zapis i używanie przez Zamawiającego do odszyfrowania dokumentu narzędzia na licencji open-source 7-Zip, sugeruje również do zaszyfrowania użycie tego narzędzia. d) Wykonawca dostarcza hasło dostępu do dokumentu elektronicznego w formie pisemnej lub e-mailowo 02.06.2023 r. między godziną 9.00 a 10.00. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych. e) Wykonawca przesyła zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym dokument elektroniczny na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oferta dotyczy oraz nazwę wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na Identyfikację f) Wykonawca, przesyłając ofertę, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. IX. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wykonawców mailem i na stronie internetowej www.szpital-konin.pl/ Zakupy i przetargi/zapytania ofertowe. W przypadku, gdy wyłoniony Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy, Zamawiający uprawniony jest do podpisania umowy z wykonawcą następnym w kolejności. X Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez konieczności podania przyczyny aż do momentu podpisania umowy - bez żadnych roszczeń ze strony wykonawców. XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego przed terminem składania ofert. XII. Zamawiający odrzuca ofertę niezgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym lub przepisami prawa. XIII. W przypadku wpisania ceny w treści oferty kilkukrotnie i wystąpienia rozbieżności pomiędzy wysokością wpisanej ceny, za obowiązującą zamawiający będzie uznawał cenę Uwagi: III. Kryterium oceny ofert/ Kryteria wyboru wykonawcy: - cena 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się tą z najniższą Łączną Ceną Brutto podaną w ofercie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024