wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa krzeseł i foteli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny powiat: jarosławski Tel. 733730910, Tel. 603036188. korczowa@zopgkor.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Młyny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 733730910, Tel. |
Termin składania ofert: | 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa krzeseł i foteli biurowych dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej zgodnie z załącznikiem nr 1. Dokument nr: DAE-242/08/2023 Składanie ofert: a) Ofertę sporządzoną z wykorzystaniem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia należy złożyć: osobiście w dni robocze (bez sobót) w godz.ch 7.00-15.00 w siedzibieZakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny, pokój 218 listownie na adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny, z dopiskiem OFERTA NA DOSTAWĘ KRZESEŁ I FOTELI BIUROWYCH, e-mailowo na adres: korczowa@zopgkor.pl w terminie do 01.06.2023 r. Miejsce i termin realizacji: 1. DOSTAWA przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie do 03.07.2023r. 2. Miejsce dostawy: Drogowe Przejście Graniczne w Korczowej, Medyce i Lotnicze Przejście Graniczne w Rzeszowie - Jasionce. Wymagania: 3. Kryteria oceny ofert: a) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za wykonanie całego zadania. b) Wybrana zostanie oferta, o najniższej cenie, spełniająca stawiane przez zamawiającego wymagania, c) Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na treść niniejszego zaproszenia oraz aprobatę załączonej umowy. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. b) Oferta oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w sposób nie budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną, możliwość złożenia podpisu elektronicznego) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. c) Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny oraz muszą być parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poprawki lub zmiany nie parafowane uznane będą za nieistniejące. d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. e) W ofercie należy podać cenę brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za dostawę przedmiotu zamówienia. f) W cenie oferty powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. g) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. h) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 5. Termin związania ofertą: 30 dni. 6. Zamówienia dodatkowe. 1) Zamawiający przewiduje dodatkowe zamówienia w ramach potrzeb i możliwości finansowych. 2) Dodatkowe zamówienia nie przekroczą 20 % wartości najkorzystniejszej oferty. 3) Dodatkowe zamówienia będą realizowane na warunkach określonych w ofercie, co dotyczy ceny oraz gwarancji jakości. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o potrzebie realizacji dodatkowych zamówień. 5) Z prawa udzielenia zamówień dodatkowych Zamawiający będzie korzystał w terminie do 03.07.2023 r. Niekorzystanie przez Zamawiającego z prawa udzielenia zamówień dodatkowych nie rodzi jakichkolwiek roszczeń po stronie Wykonawcy. Kontakt: Wszelkich informacji udziela pracownik Działu Administracji i Eksploatacji, Anna Nowak, Tel. 733730910, a w razie jej nieobecności: Monika Bruk, Tel. 603036188. |
© eurobudowa.pl 2004-2025