Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ropczyce
Krisego 1
39-100 Ropczyce
powiat: ropczycko-sędziszowski
ropczyce@intertele.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772803
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ropczyce
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach projektu ,,Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach realizowanego zadania pn. ,,Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce" w zakresie Umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-0330/22-00 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TENT, oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
1) Część 1 - ,,DOSTAWA stacjonarnych miasteczek rowerowych", która obejmuje:
a) stacjonarne miasteczko rowerowe z ósemką o wymiarach 11x28m przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach, malowane farbą poliuretanową na istniejącej nawierzchni z kostki brukowej wraz z zestawem znaków mobilnych i zestawem znaków poziomych,
b) stacjonarne miasteczko rowerowe z ósemką o wymiarach 15x26m przy Zespole Szkół nr 3 w Ropczycach, malowane farbą poliuretanową na istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z zestawem znaków mobilnych i zestawem znaków poziomych.
3. Szczegółowy opis, zakres, parametry techniczne oraz sposób wykonania danej części zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt musi być dostarczony do n/w placówek szkolnych znajdujących się na terenie gminy Ropczyce, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów:
1) Część 1:
a) Szkoła Podstawowa nr 5 w Ropczycach, Ul. Konarskiego 4,
b) Zespół Szkół nr 3 w Ropczycach, Ul. Robotnicza 48.
5. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
6. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne dla przedmiotowych zestawów,
2) instrukcję obsługi i konserwacji przedmiotowych zestawów.
7. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i stacjonarnych miasteczek rowerowych w ramach realizowanego zadania pn. ,,Budowa przejść dla pieszych oraz miasteczek rowerowych na terenie Gminy Ropczyce" w zakresie Umowy o dofinansowanie nr POIS.03.01.00-00-0330/22-00 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TENT, oś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
2) Część 2 - ,,DOSTAWA mobilnych miasteczek rowerowych", która obejmuje":
a) 4 zestawy mobilnych miasteczek rowerowych o wymiarach 10,5x16m każde, składające się z rozkładanych mat gumowych pionowych znaków drogowych wraz z sygnalizatorami świetlnymi z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiadzie Dolnej, Łączkach Kucharskich, Gnojnicy Dolnej i Lubzinie.
b) 2 zestawy mobilnych miasteczek rowerowych o wymiarach 16x22,5m każde, składające się z rozkładanych mat gumowych pionowych znaków drogowych wraz z sygnalizatorami świetlnymi z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 3 w Ropczycach.
3. Szczegółowy opis, zakres, parametry techniczne oraz sposób wykonania danej części zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Sprzęt musi być dostarczony do n/w placówek szkolnych znajdujących się na terenie gminy Ropczyce, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów:
2) Część 2:
a) Szkoła Podstawowa w Niedźwiadzie, Niedźwiada 40,
b) Szkoła Podstawowa w Łączkach Kucharskich, Łączki Kucharskie 469,
c) Szkoła Podstawowa w Gnojnicy Dolnej, Gnojnica 268,
d) Szkoła Podstawowa w Lubzinie, Lubzina 188,
e) Szkoła Podstawowa nr 1 w Ropczycach, Ul. Wyspiańskiego 8,
f) Szkoła Podstawowa nr 3 w Ropczycach, Ul. 3-go Maja 424.
5. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
6. Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) atesty, certyfikaty oraz dokumenty gwarancyjne dla przedmiotowych zestawów,
2) instrukcję obsługi i konserwacji przedmiotowych zestawów.
7. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 39162200-7, 34922100-7,39162110-9,43327000-1,43329000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00234983, PPZP.271.11.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 11:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Nowa wiadomość dostępnego w zakładce Wiadomości na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl zwanym dalej ,,regulaminem", dostępnym na stronie głównej platformy.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy Zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce/proceedings
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
6. Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformazakupowa.pl
7. Wykonawca składa Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami przy użyciu strony internetowej platformazakupowa.pl za pośrednictwem Formularza OFERTA dostępnego na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
8. Oferta Wykonawcy zostanie zaszyfrowana przez system, tak aby nie można było zapoznać się z jej treścią do terminu otwarcia ofert.
9. Przekazanie Zamawiającemu Oferty w innym trybie niż za pośrednictwem platformy zakupowej będzie uważane za niezłożenie Oferty w przedmiotowym postępowaniu.
10. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować przy użyciu platformazakupowa.pl
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
12. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania o ofert.
13. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 12, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 12, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
14. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 11.
15. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ropczyce, Ul. Krisego 1,
39-100 Ropczyce;
2) adres mailowy do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Ropczycach: iod@ropczyce.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772803
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-07 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.