dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Kańczuga)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia boiska |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Plac Czerwca 1976r. Nr 1 02-495 Warszawa powiat: Warszawa ursus.wzp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 1 200,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa oświetlenia boiska do piłki nożnej na terenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II w ramach przebudowy boiska szkolnego. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa oświetlenia boiska do piłki nożnej na terenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II w ramach przebudowy boiska szkolnego" 2. Klasyfikacja CPV: 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy 4. Zakres robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową przygotowaną przez: ,,ELTRA Grzegorz Wietrzykowski", Ul. Sobieskiego 14/47, 05-120 Legionowo w szczególności: Projekt zakłada wykonanie budowę oświetlenia boiska do piłki nożnej na terenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II, w ramach przebudowy boiska szkolnego, a w szczególności: 1. Roboty budowlane w zakresie linii elektroenergetycznych: a) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki, b) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych ażurowych EKO, c) ręczne kopanie rowów dla kabli, d) przewierty mechaniczne, e) układanie rur osłonowych PCV, f) układanie kabli, g) zasypywanie rowów kablowych, h) układanie chodników z kostki brukowej, i) układanie nawierzchni z płyt ażurowych EKO, j) ręczne plantowanie gruntu, k) wykonanie trawników, 2. Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego: a) montaż i stawianie fundamentów pod słupy oświetleniowe, b) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, c) montaż wysięgników rurowych, d) montaż tabliczek bezpiecznikowych, e) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, f) zarabianie końców kabli - montaż palczatek termokurczliwych, g) zarabianie końcówek kablowych, h) mechaniczne pogrążanie uziomów, i) układanie bednarki w rowach kablowych, j) montaż złączy krzyżowych w instalacji odgromowej, k) montaż wyłącznika nadprądowego w RG budynku, l) montaż rozdzielnicy podziałowej RP, m) montaż rozdzielnicy ROS, 3. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: a) badanie linii kablowych, b) sprawdzenie i pomiar 1-fazowych obwodów niskiego napięcia, c) badania i pomiary instalacji uziemiającej. CPV: 45231400-9, 45316100-6,45311200-2 Dokument nr: 2023/BZP 00235012, UID-XI-WZP.271.21.2023.PPO Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemuhttps://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania czasu:- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą korespondencję i pytania związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem strony https://zamowienia.um.warszawa.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią19 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-14 10:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: UID-XI-WZP.271.21.2023.PPO 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 470420,93 PLN 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82420,93 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa oświetlenia boiska do piłki nożnej na terenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II w ramach przebudowy boiska szkolnego" 2. Klasyfikacja CPV: 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy 4. Zakres robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową przygotowaną przez: ,,ELTRA Grzegorz Wietrzykowski", ul. Sobieskiego 14/47, 05-120 Legionowo w szczególności: Projekt zakłada wykonanie budowę oświetlenia boiska do piłki nożnej na terenie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Jana Pawła II, w ramach przebudowy boiska szkolnego, a w szczególności: 1. Roboty budowlane w zakresie linii elektroenergetycznych: a) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki, b) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych ażurowych EKO, c) ręczne kopanie rowów dla kabli, d) przewierty mechaniczne, e) układanie rur osłonowych PCV, f) układanie kabli, g) zasypywanie rowów kablowych, h) układanie chodników z kostki brukowej, i) układanie nawierzchni z płyt ażurowych EKO, j) ręczne plantowanie gruntu, k) wykonanie trawników, 2. Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego: a) montaż i stawianie fundamentów pod słupy oświetleniowe, b) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, c) montaż wysięgników rurowych, d) montaż tabliczek bezpiecznikowych, e) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, f) zarabianie końców kabli - montaż palczatek termokurczliwych, g) zarabianie końcówek kablowych, h) mechaniczne pogrążanie uziomów, i) układanie bednarki w rowach kablowych, j) montaż złączy krzyżowych w instalacji odgromowej, k) montaż wyłącznika nadprądowego w RG budynku, l) montaż rozdzielnicy podziałowej RP, m) montaż rozdzielnicy ROS, 3. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: a) badanie linii kablowych, b) sprawdzenie i pomiar 1-fazowych obwodów niskiego napięcia, c) badania i pomiary instalacji uziemiającej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty i użyte do nich materiały 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej; 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę, remont oświetlenia boiska, terenu rekreacyjnego, parku lub oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania: a) kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.; Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 4) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie wykonawcy w związku z art.110 ust. 2 ustawy PZP (jeśli dotyczy); 6) załącznik nr 6 do SWZ - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy); 8) załącznik nr 8 do SWZ - formularz oferta; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 200,00 zł 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ; a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) ust. 1 pkt 1 lit. b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w związku z art. 110 ust. 2 w celu poinformowania, że w stosunku do wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia wraz z okolicznościami ich wystąpienia; c) ust. 1 pkt. 1 lit c) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu; d) ust. 1 pkt 1 lit. a i b) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy zawiera § 17 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty i użyte do nich materiały 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024