Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup: Projekt i wykonanie form wtryskowych dla holderów |
Data zamieszczenia: | 2023-05-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MPL POWER ELEKTRO Sp. z o.o Handlowa 13 41-807 Zabrze powiat: Zabrze +48 693961822 ljaromin@mplpower.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160319 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 693961822 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup: Projekt i wykonanie form wtryskowych dla holderów pakietów cel 4S2P oraz form dla holderów akumulatorów WP2 i ZP2 Powstaje w kontekście projektu RPSL.01.02.00-24-0B49/20 - Inteligentny, skalowalny akumulator oparty na technologii litowo-jonowej do zastosowań w przemysłowych układach magazynowania energii, zasilania i podtrzymania zasilania Część 1 Zakup: Projekt i wykonanie form wtryskowych dla holderów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych elementów/komponentów określonych poniżej: 1. Zakup: Projekt i wykonanie form wtryskowych dla holderów pakietów cel 4S2P oraz form dla holderów akumulatorów WP2 i ZP2 - Koszt niezbędny do przeprowadzenia prac B+R. Zakup będzie wykorzystywany w trakcie realizacji prac badawczo rozwojowych TRL VIII-IX. Okres gwarancji 12 CPV: 71320000-7 Dokument nr: 2023-6529-160319, 35/RPO/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-06 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Zabrze Gmina Zabrze Miejscowość Zabrze Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-05-29 Koniec realizacji 2023-12-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań lub telekonferencji (dokumentowane protokołem) lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega brak możliwości uzgodnienia w trakcie negocjacji gorszych warunków w stosunku do pierwotnie zawartych w otrzymanej ofercie. Oferowany sprzęt pochodzi z bieżącej produkcji, jest pierwszej jakości, fabrycznie nowy (nieużywany przed dniem dostawy), nie pochodzi z ekspozycji. Oferowany sprzęt nie był wcześniej wykorzystywany do prezentowania, wystawiany na imprezach targowych, w sklepie lub wypożyczany itp. Oferowany sprzęt pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający może zażądać oświadczenia producenta potwierdzającego legalność pochodzenia sprzętu. Oferowany sprzęt jest wprowadzony do obrotu, odpowiada obowiązującym normom i jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami tj. posiada deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela oraz jest oznakowany znakiem CE. Wszystkie oferty podane w walucie innej niż PLN zostaną przeliczone po kursie z dnia zakończenia okresu składania ofert. Zainteresowane podmioty mogą uzyskać wszelkie niezbędne informacje na temat procedury wyboru oraz wymagań technicznych poprzez wysłanie zapytania na adres poczty elektronicznej: techniczny@mplpower.pl oraz w siedzibie zamawiającego przy Ul. Handlowej 13 od 30.05.2023 do dnia 06.06.2023 w godz.ch od 7:00 do 16:00. Oferty należy składać elektronicznie na adres techniczny@mplpower.pl lub za pomocą Bazy konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl od 30.05.2023 do dnia 06.06.2023 do godz. 23.59. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania aneksów do umowy z dostawcą w zakresie: Warunków serwisowania urządzeń, sposobu dostarczenia zakupionego towaru do miejsca docelowego, szkolenia i pierwszego uruchomienia sprzętu. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie terminu realizacji i płatności pod warunkiem wystąpienia obiektywnych i niezależnych od woli i działania Zamawiającego lub Wykonawcy okoliczności powodujących uzasadnione wydłużenie okresu dostawy. Oferent będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w sposób uwzględniający prawne, organizacyjne i finansowe uwarunkowania Projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: - Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; - Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; - Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - Pozostawianiu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferty prosimy składać wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta powinna zawierać: 1. Nazwę i adres oferenta, telefon oraz adres e-mail. 2. Nazwę przedmiotu oferty. 3. Cenę netto i brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 4. Wykonawca może dla każdej pozycji zapytania podać tylko jedną cenę (wartość) netto i brutto (tj. z podatkiem od towarów i usług VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami). Wszelkie rabaty, upusty, współczynnik waloryzacji itp. Wykonawca winien uwzględnić w trakcie kalkulacji ceny oferty. 5. Cena (wartość) netto i brutto musi zawierać wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Termin i formę płatności. 7. Czas gwarancji (minimum 12 miesięcy) 8. Czas interwencji serwisu (w godzinach) 9. Okres wsparcia technicznego pogwarancyjnego (w miesiącach) 10. Termin ważności oferty (minimalny okres ważności 30 dni kalendarzowych) 11. Podpisy osób upoważnionych do reprezentacji, pieczęć firmowa 12. Podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 13. Opis przedmiotu oferty (wymagania zamawiającego i specyfikacja techniczna zawarte są w załączniku nr. 3). 14. Oświadczenie o wykonaniu obowiązków informacyjnych, o których mowa art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób, których dane osobowe przekazał w związku z udziałem w przetargu - według załączonego wzoru (Załącznik nr. 4). 15. Klauzula informacyjna RODO - dokument stanowiący Załącznik nr. 5 do niniejszego zapytania, należy podpisać w formule ,,zapoznałem/-am się". Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-29 Data ostatniej zmiany 2023-05-29 11:46:17 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: 80 pkt Punktacja w kategorii ceny zostanie obliczona wg następującego wzoru: Liczba uzyskanych pkt= (Cena netto najniższej oferty w kategorii)/( cena netto badanej oferty) x liczba pkt w kategorii Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas interwencji serwisu ( w godzinach) 10 pkt Punktacja w kategorii czas interwencji serwisu zostanie obliczona następująco: Czas interwencji serwisu: <=24h -> 10pkt 25h - 48h -> 8pkt 49h - 72h -> 5pkt 73h - 96h -> 3pkt > 97h -> 1 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Wsparcie techniczne pogwarancyjne (w miesiącach) 10 pkt Punktacja w kategorii wsparcia technicznego pogwarancyjnego zostanie obliczona następująco: Wsparcie techniczne pogwarancyjne: 7 - 12 miesięcy -> 10 pkt 1 - 6 miesięcy -> 5 pkt Brak wsparcia -> 0 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Jaromin tel.: +48 693961822 e-mail: ljaromin@mplpower.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025