Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
566z dziś
6621z ostatnich 7 dni
25019z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka
ul. Sienkiewicza 1
42-130 Wręczyca Wielka
powiat: kłobucki
+48 343170245, tel. 34-377-84-51, tel. 34-377-84-24
Województwo: śląskie
Miasto: Wręczyca Wielka
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 343170245, tel.
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Wręczyca Wielka."
I. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego
1. Przepisy prawne regulujące wykonanie przedmiotu zamówienia:
a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz.699 z póź. zm.),
b) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r., póz. 2556 z późn. zm ),
c) Ustawa z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tj. Dz. U. z 2020 r. póz. 1680),
d) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r. póz. 756; z późn. zm ),
e) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., póz. 2351 z późn. zm ),
f) Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005 r., Nr 216, póz. 1824),
g) Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., póz. 835 z póź. zm.),
h) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 201 lr., Nr 8, póz. 31),
i) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, póz. 649),
j) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 16 stycznia 2015 r. w sprawie rodzaju odpadów, które mogą być składowane na składowisku odpadów w sposób nieselektywny (Dz. U. z 2015 r. póz. 110),
k) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, póz. 1126),
l) Zarządzenie Nr 180//2022 Wójta Gminy Wręczyca Wielka z dnia 30 grudnia 2022 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000 złotych.
2. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbestu z terenu Gminy Wręczyca Wielka"
Zakres zamówienia obejmuje:
1) demontaż, transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych
i płaskich azbestowo - cementowych dla budownictwa z budynków znajdujących się na terenie gminy Wręczyca Wielka w ilości około 4404,00 m2,
2) odbiór, transport i unieszkodliwienie już zdemontowanego pokrycia dachowego
wykonanego z płyt falistych i płaskich azbestowo - cementowych dla budownictwa z terenu gminy Wręczyca Wielka w ilości około 72,00 Mg,
3) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach
z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2022 r., póz. 699 z póź. zm.) za pośrednictwem Bazy Dany o Odpadach (BDO);
4) wykonanie prac w zakresie usuwania azbestu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U.2004 nr 71, póz. 649 z późn. zm.);
5) Wykaz nieruchomości z terenu Gminy Wręczyca Wielka, określający lokalizację i dane
właścicieli nieruchomości, z których należy zdemontować lub odebrać wyroby zawierające azbest, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykaz został sporządzony na podstawie wniosków złożonych przez mieszkańców gminy;
6) Wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i na ustalonych
niniejszą umową warunkach.
3. Wykonanie usługi
1) Wykonawca będzie zobowiązany do zbiórki, demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest. Wykonanie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych może być powierzone wyłącznie podmiotowi posiadającemu odpowiednie uprawnienia. Brak dokumentu świadczącego o utylizacji lub przekazaniu uprawnionemu podmiotowi do utylizacji spowoduje, że Zamawiający nie przystąpi do wykonywania odbioru.
2) Wykonawca musi zapewnić:
a) Nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu
budowy;
b) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac z nim związanych (Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia);
c) Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zdemontowanych i odbieranie odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości;
d) Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg lub m2, wskazanie, czy unieszkodliwienie azbestu zostało przeprowadzone z jego demontażem, czy bez demontażu, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi, podpisy Wykonawcy i właściciela nieruchomości lub zarządcy;
e) Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwiania (karta przekazania odpadu).

Dokument nr: KOR.6232.349.2023

Składanie ofert:
IV. Miejsce i termin złożenia oferty
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Gminy Wręczyca Wielka, która znajduje się pod adresem internetowym:
https://gYrYrreczYcaYnelka.e-zp.finn.pl/procurements/ do dnia 02 czerwca 2023 r., do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie prac: - 26.06.2023 r.
Zakończenie prac: - 26.08.2023 r.

Wymagania:
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, prowadzonej przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. póz. 699 z póź. zm.).
2) Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. póz. 835 z póź. zm.) z postępowania wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodź. VI pkt 1 ppkt 1-3 stosuje
się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
e) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają złożyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w zamówieniu
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia załączy do oferty następujące dokumenty:
1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych obowiązujące na terenie objętym przedmiotowym zadaniem;
2) aktualną umowę z uprawnionym Przedsiębiorstwem lub pisemne zapewnienie uprawnionego Przedsiębiorcy na odbiór odpadów niebezpiecznych (w tym azbest) do utylizacji;
Dokumenty należy złożyć przed podpisaniem umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
II. Opis sposobu oceny oferty
1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia- 100 %.
2. Opis sposobu obliczenia ceny oraz opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) Cena, uwzględniająca stawkę podatku VAT, musi być podana w ofercie Wykonawcy w złotych polskich, liczbą i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2) Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Zapłata za wykonane zamówienie nastąpi na podstawie protokołu ostatecznego odbioru
zadania w terminie 30 dni od daty poprawnie złożonej faktury do siedziby Zamawiającego.
4) Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie może ulec zmianie w trakcie wykonywania
umowy.
5) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
6) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
Łączna cena brutto za demontaż 4404,00 m2 pokrycia dachowego z płyt azbestowych wraz z odbiorem, transportem i utylizacją oraz za odbiór, transport i utylizację 72 Mg płyt azbestowych zdemontowanych zmagazynowanych - 100%
Liczbę punktów za kryteria Zamawiający ustali według następującego wzoru:
CI = Omiń/ ClobX 100 pkt
gdzie:
CI - liczba punktów otrzymanych C Imin - najniższa cena spośród ocenianych ofert Clob - cena oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. Maksymalnie można uzyskać 100 punktów.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
7) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców,
którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
V. Warunki płatności
1. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usługi ustala się w formie umownej za faktyczną ilość usuniętego materiału zawierającego azbest na podstawie karty usunięcia odpadu.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie obejmowało wszelkie koszty usunięcia odpadów, a w szczególności koszty demontażu, odebrania, pakowania, transportu, rozładunku, zdeponowania i utylizacji w miejscu specjalistycznym, koszty ewentualnych szkód powstałych w wyniku dokonanej rozbiórki.
3. Wynagrodzeniem wykonawcy będzie suma: iloczynu ceny za 1 Mg x ilość Mg zutylizowanego i odebranego materiału zmagazynowanego i iloczynu ceny za 1 m2 x ilość m2 zdemontowanego pokrycia wraz z utylizacją i odbiorem.
4. Rozliczenie za wykonanie usługi nastąpi jedną fakturą po usunięciu azbestu z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zapłata za fakturę może nastąpić z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz protokołu odbioru prac i karty usunięcia odpadu.
VII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy oraz inne, ewentualnie niezbędne dla podpisania umowy, formalności. Niedokonanie przez Wykonawcę powołanych formalności w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający uzna za uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy.
2. Umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą zostanie sporządzona na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian w treści zawartej umowy.

Kontakt:
VI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Andrzej Jezior, tel. 34-377-84-51,
Elżbieta Brodacka, tel. 34-377-84-24.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.