wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2023-05-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT JANOWSKI ul. Jana Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski powiat: janowski przetargi@powiatjanowski.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Janów Lubelski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze" przy Ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych" Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA sprzętu rehabilitacyjnego: - stepper - 1 szt., - rower spinningowy - 1 szt.; - hantle, ciężarki winylowe (zestaw: 6 kg, 2 kg, 1 kg, 0,5 kg po 2 sztuki) - 2 zestawy; - ścienny wieszak na piłki gimnastyczne - 3 szt.; - wioślarz do ćwiczeń - 1 szt.; - step do ćwiczeń - 5 szt.; - równoważnia z regulacją wysokości - 1 szt.; - drabinki gimnastyczne (rehabilitacyjne) - 4 szt.; - platforma wibracyjna z poręczami - 1 szt.; - trampolina z poręczą - 2 szt.; - cymbergaj - 1 szt.; - hulajnoga amortyzowana - 4 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ. DOSTAWA urządzeń gastronomicznych: - patelnia gastronomiczna - 1 szt.; - kuchnia gastronomiczna - 1 szt.; - szafa przelotowa - 1 szt.; - ociekacz - 1 szt.; - zmywarka - wyparzarka z podstawą - 1 szt.; - maszynka do mielenia mięsa - 1 szt.; - wózek kelnerski - 1 szt.; - naświetlacz UV do jajek - 1 szt.; - szatkownica elektryczna do warzyw - 1 szt.; - kloc masarski - 1 szt.; - kocioł warzelny - 1 szt.; - szafa chłodnicza - 1 szt; - taboret indukcyjny - 1 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ. DOSTAWA wyposażenia sali doświadczania świata oraz sali integracji sensorycznej: - drabina ledowa - 1 szt.; - kurtyna światłowodów - 1 szt. - lustro akrylowe - 1 szt.; - łóżko wodne - 1 szt.; - gwieździste niebo - 1 szt.; projektor wraz z zestawem tarcz - 1 szt.; - koc obciążający - 2 szt.; - stół terapeutyczny z projektorem - 1 szt.; - hamak ze stalowym stojakiem - 1 szt.; - huśtawka terapeutyczna - konik - 1 szt.; - platforma terapeutyczna - 1 szt.; - huśtawka terapeutyczna ze stabilizatorem - 1 szt.; - deskorolka terapeutyczna - 1 szt.; - deska rotacyjna - 1 szt.; - beczka - 1 szt. - równoważnia - 1 szt. - podwiesie - 1 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1c do SWZ. DOSTAWA sprzętu biurowego - urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1d do SWZ. DOSTAWA mebli tapicerowanych i biurowych: - krzesło - 113 szt.; - biurko - 13 szt.; - fotel biurowy - 9 szt.; - kontener do biurka - 4 szt.; - szafa biurowa - 10 szt.; - stół - 22 szt.; - regał - 7 szt.; - fotel wypoczynkowy - 8 szt.; - kanapa (sofa) - 2 szt.; - stolik - ława - 5 szt.; - półki - 14 szt.; - komoda - 8 szt.; - skrzynia z funkcją siedziska - 1 szt.; - narożnik - 1 szt.; - łóżko - 2 szt.; - stolik nocny - 2 szt.; - szafka pod telewizor - 2 szt.; - szafa garderobiana - 3 szt.; - meble kuchenne z wyspą kuchenną - 1 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1e do SWZ. DOSTAWA mebli medycznych: - szafa medyczna - 1 szt.; - szafa kartotekowa - 1 szt.; - wózek wielofunkcyjny - 1 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1f do SWZ. DOSTAWA sprzętu AGD i RTV: - suszarka kondensacyjna - 1 szt.; - pralka - 2 szt.; - kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym (termoobieg) - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - telewizor - 2 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1g do SWZ. DOSTAWA mebli BHP: - regał magazynowy - półkowy (archiwum, magazyn) - 2 szt.; - regał magazynowy metalowy skręcany (magazyn spożywczy) - 5 szt.; - szafa metalowa na dokumenty - 2 szt.; - szafki na ubrania z ławeczką - 25 szt.; - szafa metalowa na odzież - 1 szt. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich. 2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1h do SWZ. CPV: 37400000-2, 37442000-8,37441300-4,37452910-3,37440000-4,37441000-1,37422000-2,37442300-8,37441600-7,37460000-0 Dokument nr: 2023/BZP 00237325, L-II.272.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adddc97b-f306-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatjanowski.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: 1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: - parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, - zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, 0SX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, - zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b) Tablet/Telefon: - parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, - przeglądarka Chrome 61 lub nowa 2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies; 3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z póżn.zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .docx, zip. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: a) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu, kontakt do Zamawiającego: nr telefonu 15 8720 309, e-mail: sekretariat@powiatjanowski.pl; b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: nr tel. 15 8725 467, e-mail: iod@powiatjanowski.pl; c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ,,Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze" przy Ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"." oznaczenie sprawy: L-II.272.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 5. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025