Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wyposażenia

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT JANOWSKI
ul. Jana Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski
powiat: janowski
przetargi@powiatjanowski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Janów Lubelski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze" przy Ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA sprzętu rehabilitacyjnego:
- stepper - 1 szt.,
- rower spinningowy - 1 szt.;
- hantle, ciężarki winylowe (zestaw: 6 kg, 2 kg, 1 kg, 0,5 kg po 2 sztuki) - 2 zestawy;
- ścienny wieszak na piłki gimnastyczne - 3 szt.;
- wioślarz do ćwiczeń - 1 szt.;
- step do ćwiczeń - 5 szt.;
- równoważnia z regulacją wysokości - 1 szt.;
- drabinki gimnastyczne (rehabilitacyjne) - 4 szt.;
- platforma wibracyjna z poręczami - 1 szt.;
- trampolina z poręczą - 2 szt.;
- cymbergaj - 1 szt.;
- hulajnoga amortyzowana - 4 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.
DOSTAWA urządzeń gastronomicznych:
- patelnia gastronomiczna - 1 szt.;
- kuchnia gastronomiczna - 1 szt.;
- szafa przelotowa - 1 szt.;
- ociekacz - 1 szt.;
- zmywarka - wyparzarka z podstawą - 1 szt.;
- maszynka do mielenia mięsa - 1 szt.;
- wózek kelnerski - 1 szt.;
- naświetlacz UV do jajek - 1 szt.;
- szatkownica elektryczna do warzyw - 1 szt.;
- kloc masarski - 1 szt.;
- kocioł warzelny - 1 szt.;
- szafa chłodnicza - 1 szt;
- taboret indukcyjny - 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.
DOSTAWA wyposażenia sali doświadczania świata oraz sali integracji sensorycznej:
- drabina ledowa - 1 szt.;
- kurtyna światłowodów - 1 szt.
- lustro akrylowe - 1 szt.;
- łóżko wodne - 1 szt.;
- gwieździste niebo - 1 szt.;
projektor wraz z zestawem tarcz - 1 szt.;
- koc obciążający - 2 szt.;
- stół terapeutyczny z projektorem - 1 szt.;
- hamak ze stalowym stojakiem - 1 szt.;
- huśtawka terapeutyczna - konik - 1 szt.;
- platforma terapeutyczna - 1 szt.;
- huśtawka terapeutyczna ze stabilizatorem - 1 szt.;
- deskorolka terapeutyczna - 1 szt.;
- deska rotacyjna - 1 szt.;
- beczka - 1 szt.
- równoważnia - 1 szt.
- podwiesie - 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1c do SWZ.
DOSTAWA sprzętu biurowego - urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1d do SWZ.
DOSTAWA mebli tapicerowanych i biurowych:
- krzesło - 113 szt.;
- biurko - 13 szt.;
- fotel biurowy - 9 szt.;
- kontener do biurka - 4 szt.;
- szafa biurowa - 10 szt.;
- stół - 22 szt.;
- regał - 7 szt.;
- fotel wypoczynkowy - 8 szt.;
- kanapa (sofa) - 2 szt.;
- stolik - ława - 5 szt.;
- półki - 14 szt.;
- komoda - 8 szt.;
- skrzynia z funkcją siedziska - 1 szt.;
- narożnik - 1 szt.;
- łóżko - 2 szt.;
- stolik nocny - 2 szt.;
- szafka pod telewizor - 2 szt.;
- szafa garderobiana - 3 szt.;
- meble kuchenne z wyspą kuchenną - 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1e do SWZ.
DOSTAWA mebli medycznych:
- szafa medyczna - 1 szt.;
- szafa kartotekowa - 1 szt.;
- wózek wielofunkcyjny - 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1f do SWZ.
DOSTAWA sprzętu AGD i RTV:
- suszarka kondensacyjna - 1 szt.;
- pralka - 2 szt.;
- kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym (termoobieg) - 1 szt.;
- lodówka - 1 szt.;
- telewizor - 2 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1g do SWZ.
DOSTAWA mebli BHP:
- regał magazynowy - półkowy (archiwum, magazyn) - 2 szt.;
- regał magazynowy metalowy skręcany (magazyn spożywczy) - 5 szt.;
- szafa metalowa na dokumenty - 2 szt.;
- szafki na ubrania z ławeczką - 25 szt.;
- szafa metalowa na odzież - 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska - energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1h do SWZ.

CPV: 37400000-2, 37442000-8,37441300-4,37452910-3,37440000-4,37441000-1,37422000-2,37442300-8,37441600-7,37460000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00237325, L-II.272.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adddc97b-f306-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatjanowski.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, 0SX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z póżn.zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .docx, zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
a) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu, kontakt do Zamawiającego: nr telefonu 15 8720 309, e-mail: sekretariat@powiatjanowski.pl;
b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: nr tel. 15 8725 467, e-mail: iod@powiatjanowski.pl;
c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ,,Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze" przy Ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"." oznaczenie sprawy: L-II.272.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.