Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie pionowej rektyfikacji budynku mieszkalnego wraz z robotami remontowymi i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie pionowej rektyfikacji budynku mieszkalnego wraz z robotami remontowymi i towarzyszącymi

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4248, tel.: 32 756 5638, tel.: 32 756 5723
helpdesk@logintrade.net
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: 26 000,00 PLN
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji: 077/R/23 - Wykonanie pionowej rektyfikacji
budynku mieszkalnego, położonego na nieruchomości w
Jastrzębiu-Zdroju przy Ul. Twardowskiego 42A, wraz z robotami
remontowymi i towarzyszącymi. (pow. zabudowy - 118,56m2 ,
kubatura - 827m3)
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary
1.
Wykonanie pionowej rektyfikacji
budynku mieszkalnego, położonego
na nieruchomości w Jastrzębiu-
Zdroju przy Ul. Twardowskiego 42A,
wraz z robotami remontowymi i
towarzyszącymi
1 pakiet

Dokument nr: 077/R/23, 7303

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-06-13 10:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 23:59
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji.
Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład
Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie
pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej
wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer
aukcji.
- w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej
wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer
aukcji.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
do 30.09.2024 r.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z
załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.

Wymagania:
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie
malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu
cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe
podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych
postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników
postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy
sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie
Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez
wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego
zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych
nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr
760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać
informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4248.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie
zakupowej dostępnej na stronie internetowej o
adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego
pod poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o
adresie:uslugi@zwp.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie:uslugi@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej)
nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki
Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub
uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym
postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1. Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom/osobie trzeciej.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w
formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą
ceną.
7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest Pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po
przeprowadzeniu licytacji Komisja Przetargowa wzywa Wykonawców do rozpisania pakietu na
poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny/wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT
w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej
Zamawiającego (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44 - 330 Jastrzębie - Zdrój).
2. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część,
wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust._ przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto, Zamawiający dokona
zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od
towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury
VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej
płatności.
3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że nr rachunku bankowego wskazany na
fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia 11marca 2004r. o
podatku od towarów i usług.
4. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy
od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na
zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie:
https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur
elektronicznych - dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za
pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia
o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.
5. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Borynia-Zofiówka-Bzie" Ruch ,,Zofiówka", ul. Rybnicka 6, 44-335
Jastrzębie-Zdrój
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. ul. Armii Krajowej 56,
44-330 Jastrzębie-Zdrój
8. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego przedmiotu przetargu po realizacji
poszczególnych etapów robót ( etap I - faktura nr 1 na wykonanie robót rektyfikacyjnych budynku oraz
faktura nr 2 po zakończeniu robót rektyfikacyjnych obejmująca roboty remontowe).
9. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur będą protokoły odbioru wykonanych etapów robót
podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego stanowiących jej integralną część dołączony
do faktury.
10. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki
wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
11. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie
zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto
nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto.
12. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
13. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będą waloryzowane w czasie jej trwania.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na
platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.
23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod
adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 26 000,00 PLN
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym
postępowaniu wynosi: 06.06.2023 r. do 03.09.2023 r.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym):
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO
BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 077/R/23".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku
bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo
oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem
terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej)
zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą
Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021
r. ,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie
odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do
09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej
wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o
przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie
stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności
powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW
JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja
Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w
CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię
podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr
tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do Ogłoszenia o aukcji wraz z
zaakceptowanymi oświadczeniami.
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej - zgodnie z treścią pkt. B ppkt. 1,2 i 3 specyfikacji
technicznej tj:
1) Oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca
dysponuje co najmniej 10 osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania
zamówienia (murarz, spawacz, elektryk, instalator, pomoc budowlana) oraz dysponuje minimum 1 osobą
posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami
budowlanymi wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane i przynależność do właściwej
Izby Inżynierów Budownictwa.
2) Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z
uczestników/członków konsorcjum) winien przedstawić:
a) Wykaz co najmniej dwóch robót wykonanych w zakresie rektyfikacji budynku wraz z robotami
towarzyszącymi przed i po rektyfikacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykaz winien zawierać przedmiot zamówienia, daty wykonania i dane podmiotu na rzecz którego usługi
zostały wykonane.
b) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie
usługi były wykonane potwierdzające, że zostały one wykonane należycie.
3) Kosztorys szczegółowy, zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 1 i 2 do Formularza
ofertowego.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w
całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie
Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: uslugi@zwp.jsw.pl do
godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do
postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Agnieszka Józefczyk-Gacka nr tel.:
32 756 4248; e-mail: uslugi@zwp.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Karol Grzybek nr tel.: 32 756
5638; Krzysztof Pustelnik nr tel.: 32 756 5723

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.