Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa biomasy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa biomasy

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Ciepłownicze Spółka z o.o
ul. Marii Zientary-Malewskiej 1B
13-200 Działdowo
powiat: działdowski
tel. 236974445
pcdzialdowo@pcdzialdowo.com.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Działdowo
Wadium: 10000,00 PLN
Nr telefonu: tel. 236974445
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na dostawę biomasy
Dotyczy: dostawa biomasy w sezonie grzewczym 2023-2024
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa biomasy w sezonie grzewczym 2023-2024 w ilości ok. 31000,00 mp łącznie.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 16.06.2023 roku o godz. 12;15 w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Marii Zientary Malewskiej 1b w Działdowie.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 16.06.2023 r. do godz. 12;00
- osobiście w siedzibie Spółki - Ul. Marii Zientary - Malewskiej 1B, 13-200 Działdowo,
- pocztą lub przesyłką kurierską na adres Spółki - Przedsiębiorstwo Ciepłownicze Sp. z o.o. Ul. Marii Zientary - Malewskiej 1B, 13-200 Działdowo

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od daty podpisania umowy do 31.05 2024r.

Wymagania:
Zamówienie niniejsze jest zamówieniem sektorowym zgodnie z art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 i na podstawie art. 364 tej ustawy nie podlega jej przepisom, wobec czego prowadzone jest zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Dostawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) Zaakceptowany harmonogram dostaw stanowiący Załącznik nr. 1.
b) Zaakceptowany plan utrzymania zapasów paliwa wymaganych przez Zamawiającego i zgromadzonego na składzie Dostawcy stanowiący Załącznik nr 2.
c) Zaparafowane przez uprawnionego reprezentanta Dostawcy istotne postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr. 3.
d) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 4)
e) Wypełnione i podpisane Oświadczenie (Załącznik nr. 5)
f) Wypełniony i podpisany Wykaz dostaw stanowiący załącznik nr. 6 do SIWZ
g) Poświadczenie z min. 1 podmiotu z lat 2020,2021,2022 z realizacji dostaw biomasy z podaniem ich ilości. Poświadczenie powinno zawierać ocenę realizacji dostaw.
h) Oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa
w art. 108 i 109 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) (Załącznik nr 7)
i) Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną Dostawcy (dopuszczalny wydruk z KRS lub ewidencji CEDIG ).
j) Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Dostawcy. W przypadku Dostawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie
umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. Odpisy lub zaświadczenia uważa się za aktualne jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
k) Zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Dostawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Dostawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość by wymagane zaświadczenie było zastąpione przy składaniu oferty oświadczeniem, że Dostawca nie zalega z płatnościami, jednak dostarczy stosowne zaświadczenie niezwłocznie po wyborze oferty przed podpisaniem umowy.
l) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Dostawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość by wymagane zaświadczenie było zastąpione przy składaniu oferty oświadczeniem, że Dostawca nie zalega z płatnościami, jednak dostarczy stosowne zaświadczenie niezwłocznie po wyborze oferty przed podpisaniem umowy.
m) Rachunek zysków i strat za rok 2021,2022.
n) Dokumenty potwierdzające uprawnienie (pełnomocnictwo) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
o) Potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN
p) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 10000,00 PLN przez Dostawcę, tzn. oryginał lub potwierdzoną ze zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
o posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
o posiadania możliwości, wiedzy i doświadczenia,
o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
b) Dostawcy nie mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6. WADIUM ORAZ ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
1. Oferty składane w postępowaniu będą musiały być zabezpieczone wadium w kwocie: 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/ 100 PLN), które należy wpłacić do dnia 15.06.2023 r. godz. 14;00 na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. 72 1240 5338 1111 0000 5062 8528
2. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Dostawcę, tzn. oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub innego dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez

Zamawiającego (kopia musi posiadać potwierdzenie złożenia w sekretariacie Zamawiającego dokonane przez Zamawiającego).
3. Wadium może być wniesione:
o pieniądzu,
o poręczeniach bankowych,
o gwarancjach bankowych,
o gwarancjach ubezpieczeniowych,
o w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt4 lit. b ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.Dz.U.2018 poz. 110 zpożn.zm).
4. W przypadku składania przez Dostawcę wadium w formie niepieniężnej, wraz z gwarancją lub poręczeniem należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca posiada uprawnienia do zaciągania zobowiązań, ma być ona co najmniej nieodwołalną, bezwarunkową z okresem ważności oferty do dnia 15.07.2023 r. z możliwością żądania wydłużenia okresu jej ważności jeżeli we wskazanym terminie nie zakończy się procedura wyboru Dostawcy i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
5. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium (bez odsetek, gdyż będzie na nieoprocentowanym rachunku) dla Dostawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże w ciągu 3-ech dni roboczych od daty podpisania umowy z Dostawcą, którego oferta została wybrana.
6. Dostawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy , odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub nie dostarczy zaświadczeń z ZUS (KRUS) i Urzędu skarbowego niezbędnych do podpisania umowy.
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
a) Zamawiający będzie żądał od Dostawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, W w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN), które należy wpłacić do dnia podpisania umowy.
b) Nr rachunku bankowego Zamawiającego: PEKAO S.A. 72 1240 5338 1111 0000 5062 8528
c) Dostawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
d) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert lub kończy postępowanie bez wyboru oferenta wg. swojego uznania.
e) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w:
o pieniądzu;
o poręczeniach bankowych;
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych,
o w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.Dz.U.2018 poz. 110 zpożn.zm).
f) W przypadku składania przez Dostawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej, wraz z gwarancją lub poręczeniem należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że
osoba podpisująca posiada uprawnienia do zaciągania zobowiązań, ma być ona co najmniej nieodwołalną, bezwarunkową z okresem ważności do końca trwania umowy i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, a także zawierać klauzulę o poddaniu sporów z niej wynikających sądowi właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
g) W przypadku składania przez Dostawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej, okres ważności tych dokumentów winien zawierać co najmniej czas obowiązywania umowy.
h) Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy (bez odsetek, gdyż będzie na nieoprocentowanym rachunku ) zostanie dokonany niezwłocznie po zakończeniu umowy, na pisemny wniosek Dostawcy.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Oferta winna być przygotowana w języku polskim.
b) Należy przedstawić oferowaną ilość w ,,mp" (metrach przestrzennych) wraz z podpisanym harmonogramem dostaw.
c) Formularz oferty oraz wszystkie strony oferty w tym wszystkie załączniki będą parafowane przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy, złożone chronologicznie zgodnie ze spisem treści.
d) Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile wynika ono z dokumentów załączonych do oferty.
e) Dostawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną ofertę tylko przed upływem terminu składania ofert.
f) Dokumentacja podstawowych czynności, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W takim przypadku Dostawca może załączyć do oferty dokumenty w wydzielonej przez siebie części, z którymi będą mogli zapoznać się tylko członkowie komisji i nie będą mogły być okazane osobom trzecim.
g) Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. CENA:
Cenę należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając wszelkie upusty i rabaty. Cena zawierać musi wszystkie koszty Dostawcy ponoszone przez niego na stworzenie i utrzymanie wymaganych zapasów w Magazynie Dostawcy.
9. INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA OFERT:
a) Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Dostawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem na kopercie ,,Oferta na dostawę biomasy-zrębki drzewnej w sezonie grzewczym 2023-2024 " oraz opatrzoną nazwą i dokładnym adresem Dostawcy.
10. Zamawiający powiadomi dostawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania.
11. ,,Przedsiębiorstwo Ciepłownicze Sp. z o.o. w Działdowie, zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru kontrahenta(ów), Dostawcy(ów), a także odstąpienia od prowadzonej procedury (w całości lub części) bez podania przyczyny,
b) przerywania lub zawieszania procedury w dowolnym momencie bez podania przyczyny,
c) negocjowania zmian w każdej otrzymanej ofercie,
d) prowadzenia negocjacji oddzielnie z każdym z potencjalnych partnerów, z kilkoma z nich albo ze wszystkimi równocześnie,
e) żądania dodatkowych informacji dotyczących dowolnego, potencjalnego partnera, dowolnej oferty lub jej elementów,
f) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
12. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy o zamówieniach publicznych na mocy jej art. 364 i-ar-t--365. Niniejsze zamówienie nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Prezes Zarządu : Sławomir Karczewski 236974445 w godz. Od 8:00-14:00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.