Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej w formule zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Skulsk
Targowa 2
62-560 Skulsk
powiat: koniński
632682018
ug.skulsk@skulsk.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Skulsk
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 632682018
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej na terenie Gminy Skulsk"
w formule zaprojektuj i wybuduj
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz wykonanie na jej
podstawie robót budowlanych dla zadania:
Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej na terenie Gminy Skulsk w formule zaprojektuj i wybuduj
Zakres zamówienia obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem rozwiązań technicznych i materiałowych i przedłożenie jej do
akceptacji przez Zamawiającego
- opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej (w tym kosztorysów,
szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) oraz w oparciu o tę dokumentację:
o Budowę studni głębinowej,
o Budowę Stacji Uzdatniania Wody wraz z wyposażeniem,
o Budowę instalacji fotowoltaicznej z przeznaczeniem tylko do zasilania SUW,
o Dostawę i montaż zbiornika podziemnego na deszczówkę,
o Dostawę i montaż 2 zbiorników wolnostojących na wodę,
o Przebudowę sieci kanalizacyjnej.
- uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji w tym decyzji pozwolenia na budowę,
- wykonanie przedmiotu inwestycji,
- uzyskanie dla wybudowanych obiektów wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na
użytkowanie.
Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z
Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do
realizacji robót.
Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia zawarty został w: Programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr
10 do SWZ
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na nieruchomościach: dz. nr: 230/79, 230/78 , miejscowość Łuszczewo: 329,
320/2, 330, 2

CPV: 71320000-7, 45200000-9,45300000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00238769, ZP.271.10.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abd87f44-fec8-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), informuje jakie są wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na https://ezamowienia.gov.pl, tj.:
o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
o komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
o zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
o włączona obsługa JavaScript,
o zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
o Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
o Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Skulsk Ul. Targowa 2,
62-560 Skulsk
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, Panią Ewę Galińską, z którym można się kontaktować pod adresem e-
mail: inspektor@osdidk.pl tel. 531641425
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-14 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100) z dopiskiem: Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej
na terenie Gminy Skulsk" w formule zaprojektuj i wybuduj
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego nr: 30853400061100016900122580
2) w gwarancjach bankowych
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz wykonanie na jej
podstawie robót budowlanych dla zadania:
Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej na terenie Gminy Skulsk w formule zaprojektuj i wybuduj
Zakres zamówienia obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem rozwiązań technicznych i materiałowych i przedłożenie jej do
akceptacji przez Zamawiającego
- opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej (w tym kosztorysów,
szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) oraz w oparciu o tę dokumentację:
o Budowę studni głębinowej,
o Budowę Stacji Uzdatniania Wody wraz z wyposażeniem,
o Budowę instalacji fotowoltaicznej z przeznaczeniem tylko do zasilania SUW,
o Dostawę i montaż zbiornika podziemnego na deszczówkę,
o Dostawę i montaż 2 zbiorników wolnostojących na wodę,
o Przebudowę sieci kanalizacyjnej.
- uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji w tym decyzji pozwolenia na budowę,
- wykonanie przedmiotu inwestycji,
- uzyskanie dla wybudowanych obiektów wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na
użytkowanie.
Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z
Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do
realizacji robót.
Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia zawarty został w: Programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr
10 do SWZ
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na nieruchomościach: dz. nr: 230/79, 230/78 , miejscowość Łuszczewo: 329,
320/2, 330, 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli Wykonawca:
o W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie wykonania pełnobranżowego projektu budowlanego zakresie
budowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody wraz z wyposażeniem technologicznym, oraz budowę zbiorników
retencyjnych oraz zbiorników wolnostojących na wodę o wartości projektu nie mniejszej niż 50.000 zł
o Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej: 2 zadania polegające na budowie, przebudowie,
remoncie lub modernizacji budowli lub obiektu liniowego o którym mowa w art. 3 pkt 3 i 3a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku
prawo budowlane o wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda. W tym minimum jedno ze wskazanych
robót powinno obejmować w swym zakresie budowę lub rozbudowę stacji uzdatniania wody wraz z wyposażeniem
technologicznym, oraz budowę zbiorników retencyjnych oraz zbiorników wolnostojących na wodę.
o W przypadku wykazania warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , a także w
przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega
wykonawca spełnia w/w wymogi
o Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające następujące
kwalifikacje i doświadczenie do pełnienia funkcji:
a. dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta w
specjalnościach:
o konstrukcyjno-budowlanej
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych
b. Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów
ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); Osoba ta powinna 5-letnie doświadczenie zawodowe przy
wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót na
budowie/rozbudowie/przebudowie obiektów budowlanych
c. Dysponuje co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz.
1646.
UWAGA Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób wskazanych powyżej co oznacza, że Wykonawca musi
dysponować 3 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje wskazane powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. Do oferty Wykonawca załącza:
o Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,
lub podpisem osobistym
o Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 ).
o Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2a i nr 3).
Dodatkowo:
o Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów
rejestracyjnych firmy (jeśli dotyczy).
o Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostepnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie
dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy załącznik nr 4)
o oryginalny dokument wniesienia wymaganego wadium przetargowego w formie poręczenia lub gwarancji;
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia tj:
o Wykazu usług (załącznik nr 9) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczącego wykonania co najmniej jednej usługi w zakresie wykonania
pełnobranżowego projektu budowlanego zakresie budowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody wraz z wyposażeniem
technologicznym, oraz budowę zbiorników retencyjnych i zbiorników wolnostojących na wodę o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł
o Wykazu robót budowlanych (Załącznik nr 5) o wartości minimum 3.000.000 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykazu osób (Załącznik nr 6), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług projektowych, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
o Oświadczenia wykonawcy (Załącznik nr 7) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni
wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie będzie składane na ewentualne wezwanie Zamawiającego po
otwarciu ofert tj. po uzyskaniu wiedzy o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100) z dopiskiem: Rozbudowa Infrastruktury wodno - ściekowej
na terenie Gminy Skulsk" w formule zaprojektuj i wybuduj
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego nr: 30853400061100016900122580
2) w gwarancjach bankowych
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-14

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.