dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii |
Data zamieszczenia: | 2023-05-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA DOBRE ul. Dworcowa 6 88-210 Dobre powiat: radziejowski urzad@ugdobre.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Dobre |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Dobre. Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Byczynie o mocy 32,4 kWp. Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Dobrem o mocy 48,6 kWp. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: o E01_Schemat.pdf o E02_Schemat DC.pdf o E03_Schemat AC.pdf o Plan sytuacyjny_SUW Dobre.pdf o Przedmiar_Gmina Dobre_SUW Dobre_szczegółowy.pdf o PW_SUW Dobre.pdf o Specyfikacja techniczna Dobre_SUW Dobre.pdf o Symulacja_SUW Dobre.pdf Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1. Umowa 2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3. Projekt techniczny 4. Przedmiary robót 5. SSTWiOR 6. Oferta Wykonawcy Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Krzywosądzy o mocy 48,6 kWp. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: o E01_Schemat.pdf o E02_Schemat DC.pdf o E03_Schemat AC.pdf o Przedmiar_Gmina Dobre_SUW Krzywosądz_szczegółowy.pdf o PW_SUW Krzywosądz.pdf o Specyfikacja techniczna Dobre_SUW Krzywosądz.pdf o SUW Krzywosądz_Plan sytuacyjny_06.04.2023.pdf o SUW Krzywosądz_Symulacja_06.04.2023.pdf Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1. Umowa 2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3. Projekt techniczny 4. Przedmiary robót 5. SSTWiOR 6. Oferta Wykonawcy Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Dobrem o mocy 45,0 kWp. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: o E01_Schemat_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o E02_Schemat DC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o E03_Schemat AC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o E04_Schemat_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o E05_Schemat DC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o E06_Schemat AC_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o Oczyszczalnia ścieków - Dobre_Symulacja.pdf o Plan sytuacyjny_Oczyszczalnia ścieków Dobre.pdf o Przedmiar_Gmina Dobre_OŚ Dobre_szczegółowy.pdf o PW_Oczyszczalnia Ścieków Dobre.pdf o Specyfikacja techniczna Dobre_OŚ Dobre.pdf Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1. Umowa 2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3. Projekt techniczny 4. Przedmiary robót 5. SSTWiOR 6. Oferta Wykonawcy . Budowa instalacji fotowoltaiczej na budynkach Urzędu Gminy Dobre o mocy 34,65 kWp. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: o E01_Schemat_Dworcowa 6.pdf o E02_Schemat DC_Dworcowa 6.pdf o E03_Schemat AC_Dworcowa 6.pdf o E04_Schemat_Dworcowa 6.pdf o E05_Schemat DC_Dworcowa 6.pdf o E06_Schemat AC_Dworcowa 6.pdf o Karta pożarowa_UG Dobre.pdf o Przedmiar_Gmina Dobre_UG Dobre_szczegółowy.pdf o PW_Urząd Gminy Dobre.pdf o Specyfikacja techniczna Dobre_UG Dobre.pdf o Symulacja_Urząd Gminy Dobre.pdf Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1. Umowa 2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3. Projekt techniczny 4. Przedmiary robót 5. SSTWiOR 6. Oferta Wykonawcy CPV: 09332000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00239648, RRGIIK.271.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobre/postepowania/848 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania. Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl. W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W celu zalogowania na platformie ,,Asystent Postępowania" należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo wejść na stronę postepowania.pl i wybrać opcję zalogowania ,,Przygotowanie i prowadzenie postępowania". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobre, Dworcowa 6 88-210 Dobre, iod@ugdobre.pl. b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Dobre, prowadzonym w trybie podstawowym. c) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. d) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa. e) Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-14 11:00 Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Dobre - Asystent Postępowań Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024