dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i uruchomienie rekuperacji |
Data zamieszczenia: | 2023-05-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Rzekuniu Tadeusza Kościuszki 33 07-411 Rzekuń powiat: ostrołęcki Telefon: 29 643 20 00, 29 643 20 77. mpawlowska@rzekun.net |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Rzekuń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 29 643 20 0 |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. DOSTAWA, montaż i uruchomienie rekuperacji na potrzeby świetlicy w msc. Czarnowiec. 2.2. Rekuperator dostarczony przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w: 1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy, 2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn. 2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy świetlicy : Czarnowiec Ul. Dzikiej Róży 2, 07-411 Rzekuń, wraz z: - ułożeniem przewodów elektrycznych do zasilania rekuperatora, - wykonanie podkonstrukcji wsporczej jednostek wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania niniejszej dostawy i montażu (prace wewnętrzne i zewnętrzne), - montaż i uruchomienie zgodnie z instrukcją instalacji rekuperacji, - szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rekuperatora. 2.5. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności: - wykonanie dokumentacji technicznej rekuperacji do uzgodnienia, - zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem, - wyposażenie rozdzielnicy elektrycznej w indywidualny dla każdego układu rekuperatora obwodu elektrycznego z odpowiednim zabezpieczeniem zgodnym z wymogami urządzenia i przepisami oraz Polskimi Normami, - wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi oraz przepisami Prawa Budowlanego, - wykonanie prób szczelności, - wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane, - przeprowadzenie kontroli działania instalacji, - uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji, - utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania niniejszego zamówienia, - pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace, - w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych. - przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego, - zabudowa przewodów instalacyjnych, 2.6. Wymagania Zamawiającego: - Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia Zamawiającego dla systemu klimatyzacji i zasilania, - Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami, - Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację powykonawczą, - wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego, - Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji. Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń, - Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie strony umowy. 2.7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny. Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów. Dokument nr: FPZ. 271.2.16.2023 Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia oferty 05.06.2023r. godz. 10:15. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07- 411 Rzekuń Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 05.06.2023r. do godz. 10:00: lub przesłać drogą mailową na adres: mpawlowska@rzekun.net Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec". Wymagania: 7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych. 9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych: 1) nazwa wykonawcy 2) adres wykonawcy 3) NIP/REGON 4) nr rachunku bankowego...................................................... 5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia: a) cena netto.........................zł (słownie.............................................), b) podatek VAT........................zł (słownie.............................................), c) cena brutto........................zł (słownie.............................................), 6) Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia. 7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt. 10. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO!) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Uwagi: 3. Klauzula informacyjna w związku z ROPO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń; 3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rzekun@rzekun.pl 3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 1. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych); 2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń. 2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy; 4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe. 4. Prace należy wykonać maksymalnie w terminie do dnia: 31 lipca 2023 roku. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Pawłowska 29 643 20 77. |
© eurobudowa.pl 2004-2024