Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż i uruchomienie rekuperacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i uruchomienie rekuperacji

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Rzekuniu
Tadeusza Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
powiat: ostrołęcki
Telefon: 29 643 20 00, 29 643 20 77.
mpawlowska@rzekun.net
Województwo: mazowieckie
Miasto: Rzekuń
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 29 643 20 0
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

2. Przedmiot zamówienia:
2.1. DOSTAWA, montaż i uruchomienie rekuperacji na potrzeby świetlicy w msc. Czarnowiec.
2.2. Rekuperator dostarczony przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w:
1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn.
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy świetlicy : Czarnowiec Ul. Dzikiej Róży 2, 07-411 Rzekuń, wraz z:
- ułożeniem przewodów elektrycznych do zasilania rekuperatora,
- wykonanie podkonstrukcji wsporczej jednostek wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania niniejszej dostawy i montażu (prace wewnętrzne i zewnętrzne),
- montaż i uruchomienie zgodnie z instrukcją instalacji rekuperacji,
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rekuperatora.
2.5. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- wykonanie dokumentacji technicznej rekuperacji do uzgodnienia,
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wyposażenie rozdzielnicy elektrycznej w indywidualny dla każdego układu rekuperatora obwodu elektrycznego z odpowiednim zabezpieczeniem zgodnym z wymogami urządzenia i przepisami oraz Polskimi Normami,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi oraz przepisami Prawa Budowlanego,
- wykonanie prób szczelności,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania niniejszego zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego,
- zabudowa przewodów instalacyjnych,
2.6. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia Zamawiającego dla systemu klimatyzacji i zasilania,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji. Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie strony umowy.
2.7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny. Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.

Dokument nr: FPZ. 271.2.16.2023

Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia oferty 05.06.2023r. godz. 10:15.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33 07- 411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 05.06.2023r. do godz. 10:00: lub przesłać drogą mailową na adres: mpawlowska@rzekun.net
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec".

Wymagania:
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego......................................................
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto.........................zł (słownie.............................................),
b) podatek VAT........................zł (słownie.............................................),
c) cena brutto........................zł (słownie.............................................),
6) Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO!) wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Uwagi:
3. Klauzula informacyjna w związku z ROPO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rzekun@rzekun.pl
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
1. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4. Prace należy wykonać maksymalnie w terminie do dnia: 31 lipca 2023 roku.

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawłowska 29 643 20 77.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.