Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KLUCZEWSKO ul. Spółdzielcza 12 29-120 Kluczewsko powiat: włoszczowski tel. /44/ 781 42 44, 781 42 46, fax. /44/ 781 42 24 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kluczewsko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. /44/ 781 42 44, |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 złotych netto na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej przy inwestycji prowadzonej przez Zamawiającego, obejmującej ,,Modernizację infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap II". 1. Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U z 2023r., poz. 682). 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a) Część I zamówienia - nadzorowanie prac w specjalności drogowej, związanych z przebudową dróg obejmujących następujące Zadania: 1) Zadanie 1 - Przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku Ciemiętniki - Sudzinek; 2) Zadanie 2 - Przebudowę drogi publicznej w miejscowości Jakubowice; 3) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mrowina; 4) Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kościelnej w miejscowości Kluczewsko. b) Część II zamówienia - nadzorowanie prac w specjalności drogowej, związanych z remontami dróg obejmującymi następujące Zadania: 1) Zadanie 1 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Łapczyna Wola; 2) Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej na odcinku Komorniki - Okupniki. Szczegółowy zakres prac, który będzie do wykonania w ramach wskazanych na wstępie Części, wskazany został na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.kluczewsko.gmina.pl - BIP ARCHIWALNY - w Zakładce Zamówienia publiczne/Platforma zakupowa/Profil nabywcy/Postępowanie pn.: ,,Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap II". CPV: 71.52.00.00 - 9, 71.53.00.00 - 2, 71.54.00.00 - 5 Dokument nr: IRL.271.2.4.2023 Składanie ofert: 10. Miejsce i termin składania ofert Ofertę należy złożyć do dnia 6 czerwca 2023r. do godz. 10:00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Kluczewsko, Ul. Spółdzielcza 12, 29 - 120 Kluczewsko. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: a) w odniesieniu do Części I zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji, związanej z przebudową dróg obejmujących następujące Zadania: - Zadanie 1 - Przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku Ciemiętniki - Sudzinek; - Zadanie 2 - Przebudowę drogi publicznej w miejscowości Jakubowice; - Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mrowina; - Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kościelnej w miejscowości Kluczewsko; oraz sporządzenia wszelkiej dokumentacji związanej z odbiorem zadania, zgodnie z wymogami przewidzianymi w umowie z Wykonawcą robót. Termin wskazany w Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych w ramach wyżej wymienionych Zadań - 13 miesięcy od dnia podpisania umowy; b) w odniesieniu do Części II zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia inwestycji, związanej z remontami dróg obejmującymi następujące Zadania: - Zadanie 1 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Łapczyna Wola; - Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej na odcinku Komorniki - Okupniki; oraz sporządzenia wszelkiej dokumentacji związanej z odbiorem zadania, zgodnie z wymogami przewidzianymi w umowie z Wykonawcą robót. Termin wskazany w Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych w ramach wyżej wymienionych Zadań - 13 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2.1 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym bez dodatkowego wynagrodzenia. Wymagania: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania i wyboru ofert częściowych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianego w Zapytaniu ofertowym, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. 3. Warunki gwarancji: nie dotyczy. 4. Warunki płatności: a) wynagrodzenie należne Wykonawcy za realizację Części I zamówienia, będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy, wskazane na fakturze/rachunku, w terminie do 30 dni, od daty jej/jego wpływu do Zamawiającego; b) wynagrodzenie należne Wykonawcy za realizację Części II zamówienia, będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy, wskazane na fakturze/rachunku, w terminie do 30 dni, od daty jej/jego wpływu do Zamawiającego. 6. Warunki udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do Części I zamówienia: Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca, dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i posiadać wskazane niżej uprawnienia lub dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą określone przepisami Prawa budowlanego (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 682) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831), uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane inspektora nadzoru, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) w odniesieniu do Części II zamówienia: Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca, dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i posiadać wskazane niżej uprawnienia lub dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą określone przepisami Prawa budowlanego (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 682) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831), uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane inspektora nadzoru, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń w odniesieniu do Części I zamówienia i Części II zamówienia (np.: posiadanie koncesji, zezwolenia itd): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) wypełniony formularz ofertowy w oparciu o Załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia; 3) Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i posiadać wskazane niżej uprawnienia lub dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą określone przepisami Prawa budowlanego (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 682) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831), uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane inspektora nadzoru, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie wskazanych wyżej uprawnień, w którym zostanie wskazany numer, rodzaj, data wydania uprawnień oraz nr ewid. właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz przedłożyć zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa - dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - Załącznik Nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część może wykazać się tą samą osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 8. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści - Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2 do Zaproszenia do składania ofert. 9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę, należy sporządzić na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert, w formie pisemnej wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w pkt 7, umieścić w zabezpieczonej kopercie, opisanej w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z dopiskiem ,,Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej przy inwestycji prowadzonej przez Zamawiającego, dotyczącej Modernizacji infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap II z podziałem na części - Część .........". Do oferty należy załączyć dokumenty wskazane w pkt 7 Zaproszenia do składania ofert. 11. Zasady uzupełnienia złożonych ofert, poprawy omyłek w ofertach, opis sposobu udzielania wyjaśnień, modyfikacji treści Zaproszenia do składania ofert, odrzucenia oferty oraz unieważnienia postępowania lub zamknięcia postępowania określa Regulamin ramowych procedur udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 złotych netto, stanowiący Załącznik do Zarządzenia Nr 5/2021 Wójta Gminy Kluczewsko z dnia 7 stycznia 2021 roku dostępny na stronie internetowej www.kluczewsko.gmina.pl. Uwagi: 5. Kryteria wyboru ofert: a) w odniesieniu do Części I zamówienia - 100% cena; b) w odniesieniu do Części II zamówienia - 100% cena. 5.1. W kryterium ,,Cena", w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę), zostanie zastosowany następujący wzór (odrębnie dla każdej Części): Liczba Cn zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100% punktów Cb Gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena" Cn - cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej 100 - wskaźnik stały 100 - procentowe znaczenie kryterium ceny Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium ,,cena" obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert. 5.2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kluczewsko reprezentowana przez Wójta Gminy Kluczewsko z siedzibą w Kluczewsku przy ul. Spółdzielczej 12. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - email inspektor.rodo@kluczewsko.gmina.pl. 3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: a) wypełnienia zadań i obowiązków wynikających z przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, b) realizacji umów zawartych z kontrahentami - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, c)wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi - art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, d) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody. Udzielenie zgody następuje poprzez złożenie oferty w niniejszym postępowaniu - art. 6 ust. 1 lit a) RODO. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Kluczewsko reprezentowany przez Wójta Gminy Kluczewsko. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa dostępu do danych osobowych, prawa do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, za wyjątkiem, gdy przepisy prawa wyłączają możliwość skorzystania z przysługujących praw. 8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem. 9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. 11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. |
© eurobudowa.pl 2004-2025