dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Sochaczew)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa efektywności energetycznej w budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Siennica ul. Mińska 33 05-332 Siennica powiat: miński gmina@ugsiennica.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siennica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na wykonanie zadania pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynku Szkoły Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w Żakowie". II. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana w budynku Publicznej szkoły Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w Żakowie, Żaków 48A następujących okien: a) 16 okien o symbolu O4 z zestawienia stolarki okiennej. Wymiana na piętrze budynku. b) 13 okien o symbolu O10 z zestawienia stolarki okiennej. Wymiana na parterze budynku. 2. Zestawienie stolarki okiennej stanowi załącznik nr 4 zapytania ofertowego. 3. Okna stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadać wymagane atesty, deklaracje lub certyfikaty zgodności z Polskimi Normami i innymi wymaganiami dla wyrobów budowalnych, w tym stolarki okiennej. 4. Wykonawca po zapoznaniu się z Zapytaniem ofertowym, a przed sporządzeniem oferty samodzielnie dokona pomiarów otworów okiennych oraz zdobędzie wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. 5. W celu wykonania pomiarów należy umówić się telefonicznie z Dyrekcją Szkoły Podstawowej w Żakowie tel. 25 757 22 70. 6. Okna muszą być wykonane w pakiecie trzyszybowym. 7. Zamontowane okna powinny wykazywać współczynnik przenikania ciepła 0,9 W/m2K. 8. Okna z PVC w kolorze białym. 9. Okna wyposażone w nawiewniki. 10. Ostateczny podział, otwieranie oraz miejsca umiejscowienia klamki do uzgodnienia z użytkownikiem. 11. Podokienniki zewnętrzne z blachy 0,7 mm z boczkami PVC w kolorze blachy - kolor uzgodnić z użytkownikiem. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że na własny koszt dokona utylizacji starych okien. 113. Wymiana stolarki okiennej obejmuje następujące prace: a) demontaż starych okien i ich utylizacja, b) poprawne mocowanie nowych okien wraz z piankowaniem z uwzględnieniem istniejących starych parapetów wewnętrznych, c) obróbka okien przy użyciu tynku i malowanie glifów, d) regulację okien. Dokument nr: RR.7013.5.2023.JC Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca o godz. 10.30. Składanie ofert: V. Termin i miejsce składania ofert 1. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Siennicy Ul. Mińska 33, 05-332 Siennica w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynku Szkoły Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w Żakowie - oferta nie otwierać" do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia Zakończenie do dnia 28 sierpnia 2023 r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę odbioru końcowego. Wymagania: Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej zwanej ustawa Pzp, a jego treść została określona na podstawie Zarządzenia Nr RO.0050.9.2021 Wójta Gminy Siennica z dnia 7 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Siennica zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł. IV. Kryteria oceny ofert 1. Kryterium oceny ofert i znaczenie tych kryteriów: Cena brutto - 100 % 2. Najkorzystniejszą ofertą w danej części będzie oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca odrzuceniu. 3. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym. 4. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za wykonanie zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 5. Cena za wykonanie zamówienia zawiera w sobie koszt demontażu i utylizacji starych okien, dostawy, montażu i obróbki nowych okien. 6. Cenę należy podać z rozbiciem na cenę 1 szt. okien O4 i O10. 7. Na formularzu ofertowym należy także wskazać cenę 1 szt. okna O1, których zakup nastąpi w sytuacji posiadania przez Zamawiającego wolnych środków finansowych. VI. Sposób przygotowania oferty 1. Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2) Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. s o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) (załącznik nr 2) 2. Oferty niekompletne, nieczytelne, lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VII. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste błędy rachunkowe oraz pisarskie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu, w przypadku braku środków na wykonanie zapytania ofertowego, tj. zmniejszenie ilości okien podlagających wymianie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu, w przypadku wolnych środków na wykonanie zapytania ofertowego, tj. wymianę dodatkowych okien O1 (na piętrze budynku). 4. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania be podania przyczyny. 25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. VIII. Zapytania o przedmiot zamówienia Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia j.chrzanowska@ugsiennica.pl należy kierować na adres e-mail: Uwagi: IX. Klauzula Informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Siennica - reprezentowany przez Wójta (adres: 05-332 Siennica ul. Mińska 33, e-mail: gmina@ugsiennica.pl, nr tel. 25 757 20 20). 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@ugsiennica.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: ? dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, ? w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; ? na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 310. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. |
© eurobudowa.pl 2004-2025