Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA I INSTALACJA WYPOSAŻENIA SERWEROWNI

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA I INSTALACJA WYPOSAŻENIA SERWEROWNI

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dolnobrzeskie Specjalistyczne Centrum Medyczne Sp. z o.o
ul. Wilcza 6
56-120 Brzeg Dolny
powiat: wołowski
tel. 501 170 942
biuro@dscm.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Brzeg Dolny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 501 170 942
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dolnobrzeskie Specjalistyczne Centrum Medyczne Sp. z o.o.
zaprasza do składania ofert w ramach
postępowania opartego na zasadzie rozeznania rynku w celu oszacowania wartości planowanego
zadania: DOSTAWA I INSTALACJA WYPOSAŻENIA SERWEROWNI
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem wyceny jest dostawa i instalacja
z oprogramowaniem tj.:
o serwer główny - 1 szt.
o serwer backupowy - 1 szt.
o dysk serwerowy - 6 szt.
o pamięć serwerowa dla serwera backupowego - 3 szt.
o dysk serwerowy do duplikacji - 2 szt.
o szafa serwerowa - 1 szt.
o UPS - 2 szt.
o oprogramowanie (4 pozycje) - 5 sztuk
o instalacja, konfiguracja, przeniesienie bazy danych - 1 szt.
o moduł gabinet pielęgniarki - 3 szt.
o moduł eWyniki Diag - 1 szt.
o moduł Integracji Urządzeń Diagnostycznych - 2 szt.
wyposażenia
serwerowni
wraz
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 i 2a.
3. Przeniesienie bazy danych może być realizowane w dni robocze od godz. 20.00 do 6.00 oraz w
sobotę i niedzielę, po uprzednim uzgodnieniu harmonogramu prac z Zamawiającym.
4. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się
na 36 miesięcy, rozpoczynający się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
końcowego zamówienia przez obie strony umowy. W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje
nieodpłatne usunięcie wad.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie rekondycjonowany.
6. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia
wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich
pochodzenie dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, systemy równoważne, tj. wszelkie
wymienione z nazwy materiały, urządzenia, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego
dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione
innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i
walorach estetycznych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami,
urządzeniami.
7. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenia zasady
uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również
zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.8. Ewentualne zamieszczone w dokumentach nazwy producentów użyto jedynie w celu
przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im
określenie ,,lub równoważne". Przez pojęcie ,,lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie
materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz
zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww.
dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia
właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani
do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
9. Jednocześnie muszą być spełnione wymogi w zakresie:
1) Gabarytów i konstrukcji;
2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
4) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
5) Standardów emisyjnych.
10. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań
równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany
jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i
wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu
zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu wykonania równoważności spoczywa na
Wykonawcy.
11. Materiały, urządzenia, produkty użyte do wykonania prac powinny posiadać certyfikaty/aprobaty
techniczne/atesty lub inne dokumenty potwierdzające deklarację zgodności i dopuszczające do
stosowania dla obiektów służby zdrowia.
12. Przed złożeniem oferty wskazane jest wykonanie wizji lokalnej serwerowni. Wizja wyłącznie po
uprzednim uzgodnieniu terminu poprzez wysłanie maila na adres biuro@dscm.com.pl. Wizja
wyłącznie z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Wizja nie jest jednak obowiązkowa i nie
warunkuje możliwości złożenia oferty.

CPV: 48180000-3, 48000000-8, 48800000-6, 48821000-9, 72000000-5, 32410000-0

Dokument nr: ZAM2023/4

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 2023-06-07 23:59:59
Oferty, z dopiskiem ,,Oferta na ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZAM2023/4", należy składać:
A) listownie lub osobiście, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na - Dolnobrzeskie
Specjalistyczne Centrum Medyczne Sp. z o.o., Ul. Wilcza 6, 56-120 Brzeg Dolny.
B) w formie skanów lud dokumentów podpisanych elektronicznie przesłać pocztą elektroniczną na adres
e-mail: biuro@dscm.com..pl w tytule wiadomości e-mail wpisując: ,,Oferta na ZAPYTANIE OFERTOWE nr
ZAM2023/4".

Miejsce i termin realizacji:
12. Miejsce realizacji zamówienia: Brzeg Dolny (woj. dolnośląskie).
IV. Termin realizacji zamówienia.
Wykonanie dostawy i instalacji w terminie 25 dni od złożenia zamówienia. Zamawiający zakłada termin
złożenia zamówienia nie później niż 12 czerwca 2023.

Wymagania:
Postanowienia ogólne.
1. Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego w ramach projektu pn.: ,,Wdrożenie
e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia" (,,e-usługi POZ"), nr POIS.11.03.00-00-
0074/22.
2. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób
zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach projektu jest przygotowane i prowadzone w trybie
zasady konkurencyjności w rozumieniu zapisów dokumentu pn.:
A) ,,Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".
B) Rekomendacje w zakresie udzielania zamówień w projekcie e-USŁUGI POZ dla podmiotów, które nie
są zobowiązane do stosowania ustawy PZP.
3. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy 11 września 2019 r. Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.). W niniejszym postępowaniu przepisy tej ustawy
stosuje się odpowiednio, o ile Zapytanie ofertowe zawiera odesłanie do tych uregulowań, jak również w
celu ustalenia definicji pojęć występujących w Zapytaniu ofertowym.
3. Wartość szacunkowa zamówienia (netto) jest niższa niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp.
5. Celem postępowania jest wybór Wykonawcy usług informatycznych wraz z dostawą wyposażenia.
Pod pojęciem Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną
nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie usług informatycznych, dostawę
produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła
umowę w sprawie zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do
składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W
przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do
Zamawiającego.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w
którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego wpłynął po upływie połowy terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.8. Zamawiający udzieli wyjaśnień treści Zapytania Ofertowego na wniosek wykonawcy nie później niż na
2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści
zapytania wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg
terminu składania wniosków. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu
składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może
udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
9. Zapytanie ofertowe oraz treść wyjaśnień zostanie umieszczona na stronie www.dscm.com.pl
10. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić
treść ogłoszenia opublikowanego na swojej stronie internetowej lub dokonać modyfikacji treści
zapytania ofertowego. W przypadku, gdy zmiana zapytania ofertowego lub ogłoszenia powodować
będzie konieczność zmian w przygotowaniu oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z
uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian.
11. Wynik postępowania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie
ofertowe.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
1) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokość minimum
100.000,00 PLN.
Na potwierdzenie Oferent składa:
o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do
zapytania;
2) Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz nie zalega z opłacaniem
podatków.
Na potwierdzenie Oferent składa:
o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do
zapytania.
3. Nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy. W tym celu - w przypadku, gdy
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zobowiązany
jest przedłożyć aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub
wskazać adres internetowy ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający pobierze
odpowiedni dokument.
W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej Zamawiający pobierze dokumenty z odpowiedniej ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.
1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do
Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
VII.
Kryteria wyboru.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, której
przypisano wagę 100 %,
2. Przyznawanie punktów w kryterium ceny odbywać się będzie wg następującej zasady:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = .................................................................................. x 100
Cena brutto oferty badanejVIII.
Opis sposobu przygotowania ofert i obliczenia ceny oferty:
1. Oferta musi być podpisana przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w obrocie prawnym
zgodnie z danymi ujawnionymi w rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej
lub Pełnomocnika,
2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w tym również przez
spółkę cywilną) przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo
2. Wykonawca powinien podać cenę za wykonanie zamówienia w formularzu oferty. Cenę należy podać w
złotych polskich, jako cenę ryczałtową netto i brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT, przy wskazaniu
zastosowanej stawki tego podatku. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie
Wykonawcy. Podstawą do określenia ceny jest zakres zamówienia określony w zapytaniu ofertowym.
Cena musi zawierać zapłatę za przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami niezbędnymi w celu
prawidłowej realizacji zamówienia.
3. Cena ofertowa podana w ofercie jest ceną ostateczną, kompletną, zawierającą wszystkie koszty, które
ponosi Zamawiający w całym okresie realizacji zamówienia i zostanie wprowadzona do umowy jako
obowiązująca Strony przez cały okres realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone z zastosowaniem stawki VAT obowiązującej w
chwili powstania obowiązku podatkowego. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie nie
stanowi zmiany Umowy.
5. Zaleca się, aby strony oferty były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane. Numeracja stron
winna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty, przy czym wykonawca
może nie numerować stron niezapisanych. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości
stron.
6. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów przygotowanych przez Zamawiającego.
Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać
wszystkie informacje wymagane przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach.
7. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć co najmniej następujące dokumenty (katalog nie jest
zamknięty, stanowi listę pomocniczą przy sporządzaniu oferty):
1) Formularz oferty (załącznik nr 1);
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym (załącznik nr 3);
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do
zapytania;
5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w treści zgodnej z
załącznikiem nr 5 do zapytania;
6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej lub wskazanie adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, z której
Zamawiający pobierze odpowiedni dokument (dotyczy podmiotów mających siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej);
7) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
8. Zamawiający zastrzega możliwość jednokrotnego wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska
największą liczbę punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia dokumentów, które były przez
Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą lub zawierają
błędy, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie
postępowania. Dokumenty składane na wezwanie muszą być aktualne na dzień ich wystawienia.9. Zamawiający jest uprawniony do odrzucenia danej oferty, jeśli:
- uzna ją za niezgodną z treścią zapytania ofertowego
- ofertę złoży wykonawca, który nie potwierdzi w wymagany sposób spełnienia postawionych w
postępowaniu warunki udziału,
- w przypadku uznania, że cena zaoferowana w ofercie jest rażąco niska, tj. taka, która z dużym
prawdopodobieństwem jest niższa niż koszt realizacji zamówienia. Za cenę rażąco niską może być w
szczególności uznana cena odbiegająca o 30 % od średniej ceny wszystkich złożonych ofert lub
szacunkowej ceny obliczonej przez Zamawiającego.
10. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
Zamawiający drogą elektroniczną zwróci się do Oferenta z prośbą o wyjaśnienia i uzupełnienia
dotyczące elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Oferent w terminie maksymalnie 5 dni
roboczych licząc od dnia następnego od daty wysłania informacji przesyła wyjaśnienia i uzupełnienia
również drogą elektroniczną. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne
czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne,
wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy.
11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena
wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia.
12. Ocenie podlegać będą wszystkie ważne oferty, tj. zgodne z zapytaniem ofertowym od
niewykluczonych oferentów wg kryteriów oceny ofert opisanych w dalszej części zapytania ofertowego
13. Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych zapytaniu
ofertowym;
3) Integralną częścią oferty jest specyfikacja techniczna.
4) Oferta musi być sporządzona w języku polskim. W przypadku składania dokumentów w językach
obcych wymagane jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski.
5) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
IX.
Informacja na temat wykluczenia, w przypadku powiązań kapitałowych lub osobowych.
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone przez Zamawiającego
podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającymi lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności
na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione
wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku
małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.W celu zachowania powyższych zasad, Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć oświadczenie o
braku powiązań z Zamawiającym, zgodne w treści z załącznikiem nr 3.
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w ww. postępowaniu na podstawie art. 7 ust. 1
Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Na potwierdzenie Oferent składa:
o oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w treści zgodnej z załącznikiem
nr 5 do zapytania ofertowego.
Istotne postanowienia umowy i określenie warunków jej zmian.
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy, która stanowi załącznik do
zapytania ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach
pomiędzy Zamawiający a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, a także
innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
2) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy,
wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji
umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości
wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
3) w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu usługi niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że
usługę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
4) terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia usługi będą
następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania usług zamiennych lub innych usług niezbędnych do wykonania
przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych,
które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym
do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
c) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy,
które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania usługi z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania
przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami.XI.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
7. Postępowanie nie jest objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych i realizowane zgodnie z tzw. zasadą konkurencyjności.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania zapytania ofertowego,
2) do zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości;
3) odrzucenia oferty, której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności gdy jest
niezgodna z przedmiotem zamówienia lub wykonawca nie spełni warunków udziału w postępowaniu;
4) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
Klauzula informacyjna.
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuje, że:
I. Administratorem danych osobowych jest:
DSCM sp. z o.o.
ul. Wilcza 6, 56-120 Brzeg Dolny
REGON: 020648814 , NIP: 9880262776
e-mail: biuro@dscm.com.pl
Strona internetowa: www.dscm.com.pl
II. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z zapytaniem ofertowym nr ZAM2023/4.
III. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi:
1) o zawarcie i realizacja umowy z Administratorem (art. 6 ust. 1b RODO) i przepis prawa (art. 6 ust. 1c
RODO), o zgoda, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z
Administratorem oraz nie wynikają z przepisu prawa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
2) Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy
Zamawiającego, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz podmioty, z którymi DSCM sp. z o.o.
zawarł stosowne umowy powierzenia.
IV. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami obowiązującymi Zamawiającego
w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-
zdrowia" (,,e-usługi POZ"), nr POIS.11.03.00-00-0074/22.
V. Dane osobowe będą przechowywane do zakończenia umowy z Administratorem i przedawnienia
wynikających z niej roszczeń, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody - do momentu
cofnięcia tej zgody; dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa i te zawarte w
dokumentach księgowych będą przechowywane zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
VI. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest
niezbędne w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w celu zawarcia i realizacji
umowy/zamówienia z Administratorem, konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości
zawarcia umowy/realizacji zamówienia z Administratorem.
VII. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą; na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, które jej dotyczą;
b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że
przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
VIII. Osobie, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Godziny pracy Zamawiającego:
Poniedziałek - piątek od 7:00 -16:00

Kontakt:
1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: pan Sebastian Drabik, Prezes Zarządu,
tel. 501 170 942, e-mail: biuro@dscm.com.pl , strona internetowa: www.dscm.com.pl
1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: pan Sebastian Drabik, Prezes Zarządu,
tel. 501 170 942, e-mail: biuro@dscm.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.