dolnośląskie (Legnica)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Zofii Nałkowskiej 10A 40-425 Katowice powiat: Katowice 32 258 53 55 przetargi@mosir.katowice.pl https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 32 258 53 55 |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Nowoczesne nagłośnienie trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka" Ośrodek Sportowy Podlesianka w ramach Budżetu Obywatelskiego Etap I i II-IV Krótki opis przedmiotu zamówienia 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ,,Nowoczesnego nagłośnienienia trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka" Ośrodek Sportowy Podlesianka w ramach Budżetu Obywatelskiego Etap I i II-IV na podstawie opracowanej dokumentacji w podziale na dwie części: Część I obejmuje Etap I - nagłośnienie Uwaga: Dokumentacja dotyczy wszystkich etapów, natomiast zakres części I (Etap I) i części II (Etap II, III, IV) został wydzielony w legendzie dokumentacji i przedmiarze robót. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ,,Nowoczesnego nagłośnienienia trybuny głównej oraz wymiana ogrodzenia stadionu LGKS 38 Podlesianka" Ośrodek Sportowy Podlesianka w ramach Budżetu Obywatelskiego Etap I i II-IV na podstawie opracowanej dokumentacji w podziale na dwie części: Część II obejmuje Etap II, III i IV - ogrodzenie płyty boiska z elementami trybun Wykonawcy mogą składać oferty na dowolna ilość części. Uwaga: Dokumentacja dotyczy wszystkich etapów, natomiast zakres części I (Etap I) i części II (Etap II, III, IV) został wydzielony w legendzie dokumentacji i przedmiarze robót. CPV: 45314000-1, 45212221-1, 45110000-1, 45342000-6, 45100000-8, 44211100-3, 45233000-9, 45236100-1, 77310000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00242434, ZP/R/07/05/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl (dalej jako "Platforma Zakupowa"). Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeśli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy Pzp określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1)dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", w takim wypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4)Włączona obsługa JavaScript; 5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, exel, doc, zip. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1)plik załączony przez wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 2)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję ,,Zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja". W celu zadania pytania zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień SWZ. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Zamawiający przewiduje sposób komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ, tj. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016r., str.1 dalej RODO), tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji z siedzibą w Katowicach, NIP: 634-10-00-323, adres: Ul. Zofii Nałkowskiej 10a, 40-425 Katowice, tel. 32 253 87 33, sekretariat@mosir.katowice.pl; 2) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iodo@mosir.katowice.pl; 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy; 6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w ppkt. 3 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzanie danych osobowych w celu innym niż cel, w którym te dane zostały zebrane (tj. w celu określonym w ppkt. 3. powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, a tym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust.2 RODO; 7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.; 8) w celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił w/w obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazanie w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta we wzorze formularza ofertowego; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Zamawiający informuje, że: a) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXII Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; b) udostępnienie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w rat. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego posiada każdy, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO zgodnie z art. 77 na adres Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 10:00 Miejsce składania ofert: https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025