dolnośląskie (Legnica)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie wyrobów zawierających azbes |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Dobra Szczecińska 16a 72-003 Dobra powiat: policki telefon 91 311 30 48 fax 91 424 15 45 gmina@dobraszczecinska.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Dobra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 91 311 30 48 |
Termin składania ofert: | 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 1710 z późn. zm.) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: 1) Demontaż pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest. 2) Zbieranie i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami (m. in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią). 3) Ważenie na miejscu zdemontowanych/zebranych wyrobów zawierających azbest przy użyciu własnych (posiadających legalizację ) urządzeń Wykonawcy. 4) Załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki lub składowania do miejsca unieszkodliwienia. 5) Przekazanie do unieszkodliwiania poprzez przekazanie odpadu niebezpiecznego na składowisko odpadów niebezpiecznych. 2. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest: 1) Załadunek/transport/utylizacja (składowane) z 8 posesji - 14,464 [Mg] 2) Demontaż/załadunek/transport/utylizacja (pokrycia dachowe) z 10 budynków -25,678 [Mg] Razem: 40,142 [Mel Ze względu na to, że powyższe dane są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części powyższego zadania, bądź możliwość zwiększenia ilości zamówienia o nie więcej niż 50 %, lub możliwość przesunięcia pomiędzy ww. pozycjami. W przypadku, gdy planowana ilość ulegnie zmianie Wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec Zamawiającego. Ponadto: 3. Wykonawca przy realizacji robót obowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w: 1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., nr 71, poz. 649 z późn.zm). 2) Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 699 z późn. zm.). 3) Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz, U. z 2022 r. póz. 2556 z późn. zm.). 4) Ustawie z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2020 r. póz. 1680). 5) Ustawisz dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 2147). 6) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216, poz.1824). 7) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 201 lr. Nr 8, poz.31), 8) Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 682 z późn. zm.). 4. Przygotowanie do transportu, ważenie odpadów w miejscu odbioru, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) leży po stronie Wykonawcy. Transport może wymagać użycia samochodów o różnym tonażu ze względu na konieczność dojazdu do miejsc trudnodostępnych (wąskie ulice), z zachowaniem przepisów o przewozie towarów niebezpiecznych. 5. Demontażu wyrobów azbestowych mogą dokonywać jedynie osoby przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 6. Usuwane odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Wykonawca robót zobowiązuje się więc do utylizacji materiałów z rozbioru (przekazania na składowisko odpadów). 7. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia materiałów zawierających azbest z każdej nieruchomości objętej wykazem i dla każdego rodzaju zadania oddzielnie przy udziale właściciela lub użytkownika wieczystego lub zarządcy nieruchomości (z której odbierane są materiały zawierające azbest). Urządzenie ważące winno posiadać odpowiednie atesty i/lub certyfikaty i/lub dokumenty potwierdzające prawidłowy pomiar wagi. 8. Zakres prac i szczegółowy termin wykonania będzie ustalany pomiędzy Wykonawcą i właścicielem nieruchomości, w tym celu Zamawiający udostępni Wykonawcy dane kontaktowe do właścicieli nieruchomości. Zadanie będzie realizowane zgodnie z kolejnością ustaloną w harmonogramie prac opracowanym przez Wykonawcę po uzgodnieniu z właścicielami (zarządcami) nieruchomości. Harmonogram prac Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nie później niż na 14 dni przed przystąpieniem do realizacji zadania. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przyjazdu w celu wykonywania zleconych prac tak często, jak często okaże się to niezbędne do wykonania całego przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Wykonawca winien zgłosić zamiar przystąpienia do wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 póz. 649). 12. W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację: 1) Zbiorczą kartę przekazania odpadu na składowisko odpadów niebezpiecznych. 2) Protokoły sporządzone dla każdej nieruchomości zawierające informacje dot: a) imię i nazwisko właściciela wyrobów zawierających azbest, b) miejsce odbioru - adres, c) datę odbioru, d) ilość, masę odebranych wyrobów zawierających azbest, e) oświadczenie o uporządkowania terenu po wykonaniu usługi, f) oświadczenie o nie wyrządzeniu szkód w czasie realizacji usługi, g) podpis właściciela nieruchomości i przedstawiciela Wykonawcy. Protokoły winny być sporządzone w 3 egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy, Właściciela nieruchomości i Zamawiającego. 3) Dokumentację fotograficzną potwierdzającą wykonanie usługi (na płycie CD) potwierdzającą wykonanie usługi, sporządzoną w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości (2-4 fotografie),w tym 1 zdjęcie ilustrujące masę zważonego odpadu (pomiar wagi). Dokument nr: WSOiOŚ.OŚ.271.1.2023.MMN Składanie ofert: V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy, Ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra . 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 7 czerwca 2023 roku o godz. 14;00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZADANIA Od dnia 1 lipca do dnia 31 sierpnia 2023 roku. Wymagania: IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania. Oferta powinna być: 1) Opatrzona pieczątką firmową. 2) Posiadać datę sporządzenia. 3) Zawierać wszystkie dane wyszczególnione w formularzu ofertowym. 4) Podpisana czytelnie przez wykonawcę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (ręcznie (czytelnie), na komputerze). Na kopercie proszę o zamieszczenie dopisku ,,Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra" Do formularza ofertowego wykonawcy dołączają dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dokumenty potwierdzające wymagania pkt. VII. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do UG Dobra. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana na stronie internetowej pod adresem: www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Zamówienia publiczne/ Zamówienia publiczne do 130 000 złotych/ 2022. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. VI. KRYTERIA WYBORU OFERT: 100% cena. Jedynym kryterium jest łączna najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w piet. II. Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę jednostkową usługi podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu, a nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza ( do dwóch miejsc po przecinku). VII. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. W tym celu należy załączyć do formularza ofertowego: 1) Umowę ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest. 2) Uprawnienia do transportu odpadów niebezpiecznych. 3) Indywidualny numer rejestrowy w bazie BDO. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumentację potwierdzającą przeszkolenie w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji zamówienia. 6) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadań o podobnym zakresie (demontaż i/lub usuwanie materiałów/odpadów zawierających azbest) każde wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych prac, określających, czy prace te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (protokół odbioru, referencje.). 7) Dokumentację potwierdzającą posiadanie i stosowanie urządzenia pomiarowego do stwierdzenia masy odpadu na miejscu. |
© eurobudowa.pl 2004-2025