Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Doposażenie placów zabaw |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brańszczyk ul. Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk powiat: wyszkowski tel. 29/ 59 22 310, fax 29/ 74 22 811, tel. (29) 29 59 29 331 zamowienia.publiczne@branszczyk.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Brańszczyk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 29/ 59 22 310, |
Termin składania ofert: | 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Doposażenie placów zabaw w Gminie Brańszczyk/DOSTAWA i montaż urządzeń" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: o Wyposażenie placu zabaw w Knurowcu w skład którego należy zamontować huśtawkę podwójną z bocianim gniazdem oraz sześciokąt wielofunkcyjny. o Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla dzieci na plac zabaw w skład którego należy zamontować zestaw domek ze zjeżdżalnią dla miejscowości Białebłoto - Stara Wieś. o Wyposażenie placu zabaw w siłownię w miejscowości Ojcowizna gdzie należy zamontować orbitrek oraz wyciskanie pojedyncze siedząc. W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wymagane jest , aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia że produkt jest równoważny. Wykonawca składając ofertę równoważną, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt. Wykonawca oferując produkty równoważne zobowiązany jest potwierdzić, że spełniają stawiane im wymagania poprzez dołączenie do oferty: nazwy producenta lub marki oferowanego produktu, pełnej nazwy produktu, jego dokładnego opisu, karty charakterystyki, atesty lub certyfikaty niezależnej jednostki certyfikującej Składanie ofert: VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: Urząd Gminy w Brańszczyku, Ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, pokój nr 7 - Sekretariat - do dnia 09.06.2023 r. do godz. 1200 w formie pisemnej osobiście lub listownie. Dopuszcza się przesłanie oferty elektronicznie na adres: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl lub faksem na nr 29 74 22 811. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zadania należy wykonać w terminie do 30 września 2023 r. Wymagania: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł - (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp). III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Wykonawca przystępujący do wykonania zamówienia powinien: - posiadać niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny do wykonania zamówienia. - dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 13) Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową i podpisem Wykonawcy oraz zawierać datę sporządzenia i termin wykonania zamówienia. 4) Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się miejscem realizacji zamówienia w terenie. V. KRYTERIA OCENY OFERT: Cena - 100 %, Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Umowa zostanie podpisana z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Wynagrodzenie Wykonawcy w niniejszym zamówieniu jest wartością ryczałtową. VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Ofertę należy sporządzić wyłącznie na załączonym druku: ,,Formularz oferty" Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy w Brańszczyku. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Uwagi: IX. Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk reprezentowana przez Wójta Gminy Brańszczyk. 2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod.ugb@branszczyk.pl* 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, - na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 29) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osobą upoważnioną do udzielania wyjaśnień i informacji oraz kontaktu z oferentami jest: Paweł Kulesza tel. (29) 29 59 29 331 |
© eurobudowa.pl 2004-2025