wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NADLEŚNICTWO WIPSOWO 51 C 11-010 Wipsowo powiat: olsztyński wipsowo@olsztyn.lasy.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/775323 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Wipsowo |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa na budowę drogi leśnej Nerwik Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, tj. zakup wraz z załadunkiem, transportem na budowę drogi leśnej położonej w leśnictwie Nerwik w miejscowości Nerwik ,11-030 Dźwierzuty oraz rozładunkiem następującego sortymentu: - kruszywo naturalne 0/31,5 mm C50/30 w ilości 3 392,58 ton; -kruszywo naturalne ( pospółka) 0/31,5 mm w ilości 2 252,68 ton - kruszywo naturalne (pospółka) 0/63 mm w ilości 2 130,44 ton CPV: 14212200-2 Dokument nr: 2023/BZP 00243457, SA.270.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wipsowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" oraz w Regulaminie korzystania z Platformy dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, a ponad to powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem i stosować się do niej. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie niniejszym określa wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnionej przez Zamawiającego Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wipsowo, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/775323 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-09 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu Platformy, zgodnie z wymaganiami określonymi w punktach 9.3.-9.8. SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30 Wymagania: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 800 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PNB PARIBAS nr rachunku: 65 2030 0045 1110 0000 0046 7930 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn.: ,,Dostawa kruszywa na budowę drogi leśnej Nerwik" Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.6.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, tj. zakup wraz z załadunkiem, transportem na budowę drogi leśnej położonej w leśnictwie Nerwik w miejscowości Nerwik ,11-030 Dźwierzuty oraz rozładunkiem następującego sortymentu: - kruszywo naturalne 0/31,5 mm C50/30 w ilości 3 392,58 ton; -kruszywo naturalne ( pospółka) 0/31,5 mm w ilości 2 252,68 ton - kruszywo naturalne (pospółka) 0/63 mm w ilości 2 130,44 ton 4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający jest uprawniony zamówić u Wykonawcy dodatkową ilość produktów stanowiących przedmiot zamówienia (dalej: Opcja). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre z produktów objętych zamówieniem. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z dostaw w ramach Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zamówienie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zamówione do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 4) zdolności technicznej lub zawodowej a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części) co najmniej 1 dostawę (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw na podstawie jednej umowy) polegającą na dostarczeniu kruszywa naturalnego na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto. b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00447082/01 z dnia 2022-11-18 2022-11-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w punkcie 8 SWZ. 6.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 800 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PNB PARIBAS nr rachunku: 65 2030 0045 1110 0000 0046 7930 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn.: ,,Dostawa kruszywa na budowę drogi leśnej Nerwik" Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy: 1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku: a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw, c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego, d) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, e) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów, jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy, f) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany, - przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-08 |
© eurobudowa.pl 2004-2025