łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana nawierzchni drogi kołowania |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie Aleja Jana Pawła II 39 31-864 Kraków powiat: Kraków +48 12 642 87 00 info@muzeumlotnictwa.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 10 0000 zł |
Nr telefonu: | +48 12 642 87 00 |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana nawierzchni drogi kołowania do Hangaru Głównego wraz z odcinkiem przedhangarowym na podstawie pozwolenia konserwatorskiego oraz pozwolenia na budowę. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami polegających na wymianie nawierzchni drogi kołowania do Hangaru Głównego wraz z odcinkiem przedhangarowym na podstawie pozwolenia konserwatorskiego oraz pozwolenia na budowę. Zadanie remontu punktowego nawierzchni drogi kołowania objęte jest projektem budowlanym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Remont nawierzchni fragmentu drogi kołowania, przebudowa i rozbudowa brukowanego ciągu pieszego na betonowy oraz remont nawierzchni przed Hangarem Głównym wraz z montażem małej architektury na działkach nr. 14/242 obr. 4 Śródmieście, 16/24, 21/85, 30 i 31/1 obr. 6 Nowa Huta; w ramach projektu: Zielone Lotnisko - rozwój zabytkowego parku spacerowo-wypoczynkowego w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie", posiada wydane pozwolenie na budowę oraz pozwolenie konserwatorskie. 2. Zamawiający informuje, iż niezbędnym dla realizacji robót budowlanych, w tym dostaw i usług wymaganych do ich wykonania, a objętych zakresem przedmiotu zamówienia jest zapoznanie się i wykorzystanie szczegółowego opisu zadania inwestycyjnego zwanego zamiennie w dalszej części SWZ Inwestycją, który zawierają Załączniki do SWZ, czyli: a) Projekt budowlany dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: ,,Remont nawierzchni fragmentu drogi kołowania, przebudowa i rozbudowa brukowanego ciągu pieszego na betonowy oraz remont nawierzchni przed Hangarem Głównym wraz z montażem małej architektury na działkach nr. 14/242, 16/24, 21/85, 30 i 31/1; w ramach projektu: Zielone Lotnisko - rozwój zabytkowego parku spacerowo-wypoczynkowego w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie"; b) Projekt wykonawczy dla inwestycji ,,Remont nawierzchni drogi kołowania oraz nawierzchni przed hangarem głównym"; c) Pozwolenia konserwatorskie - pozwolenie nr 899/22 z dnia 19.09.2022 r.; d) Pozwolenie na budowę - decyzja nr 587/6740.2/2022 z dnia 4.11.2022 r.; e) Przedmiar robót. CPV: 45000000-7, 45453000-7,45233200-1,45111291-4,77310000-6,43325000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00243757, DA-273-25/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-644023ea-0076-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem ROZDZIAŁ X. SWZ: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ROZDZIAŁEM XXI. SWZ: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-19 09:00 Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DA-273-25/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami polegających na wymianie nawierzchni drogi kołowania do Hangaru Głównego wraz z odcinkiem przedhangarowym na podstawie pozwolenia konserwatorskiego oraz pozwolenia na budowę. Zadanie remontu punktowego nawierzchni drogi kołowania objęte jest projektem budowlanym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Remont nawierzchni fragmentu drogi kołowania, przebudowa i rozbudowa brukowanego ciągu pieszego na betonowy oraz remont nawierzchni przed Hangarem Głównym wraz z montażem małej architektury na działkach nr. 14/242 obr. 4 Śródmieście, 16/24, 21/85, 30 i 31/1 obr. 6 Nowa Huta; w ramach projektu: Zielone Lotnisko - rozwój zabytkowego parku spacerowo-wypoczynkowego w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie", posiada wydane pozwolenie na budowę oraz pozwolenie konserwatorskie. 2. Zamawiający informuje, iż niezbędnym dla realizacji robót budowlanych, w tym dostaw i usług wymaganych do ich wykonania, a objętych zakresem przedmiotu zamówienia jest zapoznanie się i wykorzystanie szczegółowego opisu zadania inwestycyjnego zwanego zamiennie w dalszej części SWZ Inwestycją, który zawierają Załączniki do SWZ, czyli: a) Projekt budowlany dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: ,,Remont nawierzchni fragmentu drogi kołowania, przebudowa i rozbudowa brukowanego ciągu pieszego na betonowy oraz remont nawierzchni przed Hangarem Głównym wraz z montażem małej architektury na działkach nr. 14/242, 16/24, 21/85, 30 i 31/1; w ramach projektu: Zielone Lotnisko - rozwój zabytkowego parku spacerowo-wypoczynkowego w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie"; b) Projekt wykonawczy dla inwestycji ,,Remont nawierzchni drogi kołowania oraz nawierzchni przed hangarem głównym"; c) Pozwolenia konserwatorskie - pozwolenie nr 899/22 z dnia 19.09.2022 r.; d) Pozwolenie na budowę - decyzja nr 587/6740.2/2022 z dnia 4.11.2022 r.; e) Przedmiar robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych o wartości do 100% zamówienia podstawowego, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: remontu fragmentu nawierzchni. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XVI. SWZ: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 65 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy 4.3.6.) Waga: 35 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI. SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: 2.3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 (PLN)). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego. 2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: 2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli: osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia, posiadającą stosowne uprawnienia i odpowiednią praktykę zgodnie z treścią art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 840), a także doświadczenie w kierowaniu przynajmniej dwoma robotami budowlanymi w budowlach lub obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków lub znajdujących się na terenie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, o wartości każdej z tych robót budowlanych nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj.: między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1646) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1117). 2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej, o wartości każdej ze wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł oraz dodatkowo co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni betonowej wykonanych z płyt chodnikowych o łącznej powierzchni powyżej 200 m2 każda. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w Rozdziale V SWZ, w szczególności nazwy inwestycji, rodzaj realizowanych prac, wartość, termin realizacji, nazwę Zamawiającego sporządzony według Załącznika nr 7 do SWZ, 2. dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w ,,Wykazie robót budowlanych" zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, 3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4. aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500 000,00 zł. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 1. wykaz dodatkowego doświadczenia Kierownika Budowy - Załącznik 8a do SWZ 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia, Załącznik 3 do SWZ 3. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy, Załącznik 6 do SWZ, 4. dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie innej niż pieniężna), 5. odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, 6. zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy, Załącznik 5 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 10 0000 zł (dziesięć tysięcy złotych) i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z ROZDZIAŁEM IX. SWZ: INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z ROZDZIAŁEM XVI. SWZ: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 65 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy 4.3.6.) Waga: 35 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024