dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Kańczuga)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Urlach ul. Żwirki i Wigury 4 05-281 Urle powiat: wołomiński tel. 25 675 49 15, tel. 510 093 922 szkola@spurle.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Urle |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 25 675 49 15, t |
Termin składania ofert: | 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Urlach DZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Urlach. Zakres prac obejmuje elementy przedstawiono w tabeli poniżej: Lp. 1 2 3 4 Nazwa Roboty budowlane: Remont pomieszczeń natrysków i WC dla chłopców i dziewcząt Roboty budowlane: Remont pomieszczeń szatni Roboty budowlane: Remont holi (wejść do WC) Prace porządkowe uwagi - - - - Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w zał Nr. 2 ? Wykonawca ponosi koszty zakupu materiałów na realizację prac wynikających z przedmiotu zamówienia. ? Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i poprawnego skalkulowania wszystkich kosztów zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. ? Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, kosztorysem ofertowym oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. Składanie ofert: 1. Oferty należy składać w formie elektronicznej za na adres email szkola@spurle.pl lub osobiście w sekretariacie Szkoły. Niniejsze postępowanie prowadzone jest pod nazwą ,,Remont pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w miejscowości Urle". 2. Oferty należy złożyć osobiście lub na adres mailowy do dnia 13.06.2023 r. do godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 28.08.2023 r. 12. Wymagania: DZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie prowadzone jest stosownie do postanowienia art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022r. poz. 1710, z poźń. zm.) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 2. Zamawiający stosownie do treści art. 131. ust.2 ustawy Pzp żąda odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 18 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy nie odbyli wizji lokalnej, o której mowa powyżej. Wykonawcy zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w ww. wizji na adres e- mail: szkola@spurle.pl i poinformować telefonicznie dyr. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr tel. 510 093 922 w terminie nie później niż 24 godziny przed planowanym uczestnictwem. Z ramienia Wykonawcy w wizji mogą uczestniczyć nie więcej niż 2 osoby. Zamawiający podczas wizji, o której mowa powyżej wyda osobom uczestniczącym oświadczenie o odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy sporządzić wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1, 2. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 3. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w dziale V, oraz kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do postępowania. ODRZUCENIE OFERTY 1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu, 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym 3. Zamawiający po ocenie ofert powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty, niezłożeniu żadnej oferty lub zakończeniu postępowania bez wyboru żadnej oferty, 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy niniejszego zadania bez wyboru żadnej z ofert. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu za wykonanie całej usługi, którego definicję określa art. 632 kodeksu cywilnego. 2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 3. Cena oferty (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych. 4. Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną liczbowo. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 1. W odniesieniu do złożonych ofert dokonana zostanie ocena ofert na podstawie kryterium: CENA = 100% Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Urlach, ul. Żwirki i Wigury 4, 05-281 Urle, zwany dalej ,,administratorem"; 2) na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e - mail: szkola@spurle.pl; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022.0.1710 t.j.) 4). Dostęp do Państwa danych osobowych będą mieli wyłącznie upoważnieni przez administratora pracownicy i tylko w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia tego postępowania; 5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, które na podstawie przepisów prawa mają prawo dostępu do dokumentacji postępowania; 6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne; 7) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest związany z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; 8) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ani zmianą postanowień umowy); 3- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 10) Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO DZIAŁ XII Informacja o osobach uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami. Kontakt: Pracownikiem Zamawiającego uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania z Wykonawcami jest: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Aniela Dobosiewicz tel. 510 093 922 |
© eurobudowa.pl 2004-2024