dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU BALUSTRAD WRAZ Z TARASEM MODUŁOWYM |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STEK I WINO SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ OWCZARZ, DARIUSZ PALA Ratuszowa 3 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała mariusz@owczarz.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160954 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SYSTEMU BALUSTRAD WRAZ Z TARASEM MODUŁOWYM- WYPOSAŻENIE OGRÓDKA PRZY UL. RATUSZOWEJ 3 W BIELSKU-BIAŁEJ Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-00E2/21 - Podniesienie konkurencyjności restauracji w Bielsku-Białej poprzez inwestycje przyczyniające się do wdrożenia nowych i ulepszonych usług w branży turystycznej Część 1 TARAS MODUŁOWY Z BALUSTRADAMI Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 1: TARAS MODUŁOWY Z BALUSTRADAMI 1. MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE 1.1 Specyfikacja balustrad system wiatr- zapora 1) balustrada standard 1600 x 1100/1800: 9 szt 2) balustrada standard 1400 x 1100/1800: 2 szt 3) Taras modułowy 40 m2, spełniający następujące wymagania: - taras modułowy z elementami szklanymi umożliwiającymi oświetlenie fasady budynku; - konstrukcja stalowa, deska kompozytowa 1.2 Materiały użyte do balustrady: 1) Aluminium, stal nierdzewna 2) Dolne hartowane szkło bezpieczne i klejone ESG/VSG 55.4 3) Górne hartowane szkło bezpieczne ESG 6 4) Siłowniki gazowe w profilach unoszące szyby do góry 5) Szyby przezierne, bez koloru 1.3 Pozostałe wymagania: 1) Ochrona przed wiatrem dla przedłużonej poręczy (obliczenie oporu do 120 km/h) 2) Ochrona przed wiatrem po złożeniu balustrady (obliczenie wytrzymałości na 200 km/h) 3) Automatyczna blokada przy wysunięciu balustrady - brak hałasu podczas naporu wiatru 4) Odporność na warunki atmosferyczne (-20/+60) 5) Profile odporne na korozję 6) Konstrukcja i balustrady malowane proszkowo 2. Projekty do części 1 stanowią Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. DOSTAWA przedmiotu zamówienia, montaż i instalacja leżą po stronie wykonawcy. 4. Oferowane meble i sprzęt muszą być fabrycznie nowe. 5. Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego przedmiot gwarancji jest wyłączony z użytku. 6. Wymagany czas reakcji serwisu (w okresie gwarancji) w przypadku awarii nie dłuższy niż 48 godzin, przy czym przez czas reakcji Zamawiający rozumie przybycie serwisanta do siedziby Zamawiającego. Przez awarię rozumie się stan niesprawności sprzętu uniemożliwiający jego funkcjonowanie, powodujący jego niewłaściwe działanie lub uniemożliwiający jego użytkowanie. 7. Miejsce dostawy: Ul. Ratuszowa 3, Bielsko-Biała. 8. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy; 9. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy, przy czym zaproponowane warunki nie mogą być gorsze niż wskazane przez zamawiającego, tzn.: dopuszcza się zaliczki do wysokości 30% wartości oferty. Pozostała część płatna po dostawie, montażu oraz rozruchu w terminie nie krótszym niż 7 dni. 10. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Okres gwarancji 24 miesiące Część 2 WYPOSAŻENIE MEBLOWE DO OGRÓDKA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚC 2: WYPOSAŻENIE MEBLOWE DO OGRÓDKA GASTRONOMICZNEGO 1. MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE 2.1 Stoły do ogródka przy restauracji - 5 szt. ? Wymiary: Szerokość 60 cm / Głębokość 60 cm / Wysokość 73 cm ? Blat: marmurowy, kolor jasnoszary ? Nogi żeliwne, kolor czarny 2.2 Krzesła do ogródka przy restauracji: 10 szt. ? Krzesło z aluminiową konstrukcją, z efektem bambusa; ? Siedzisko z ręcznie plecionej wikliny syntetycznej, odpornej na wodę i promieniowanie UV: ? Z możliwością sztalpowania ? Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia 2. DOSTAWA przedmiotu zamówienia, montaż i instalacja (o ile są wymagane) leżą po stronie wykonawcy. 3. Oferowane meble i sprzęt muszą być fabrycznie nowe. 4. Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego przedmiot gwarancji jest wyłączony z użytku. 5. Miejsce dostawy: Ul. Ratuszowa 3, Bielsko-Biała. 6. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Zasady rozliczania: zgodnie z ofertą wykonawcy, przy czym zaproponowane warunki nie mogą być gorsze niż wskazane przez zamawiającego, tzn.: płatność po dostawie, w terminie nie krótszym niż 7 dni. 3. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 44212320-8, 39142000-9 Dokument nr: 2023-39319-160954, 1/ZK/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-09 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Bielsko-Biała Gmina Bielsko-Biała Miejscowość Bielsko-Biała Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Bielsko-Biała Gmina Bielsko-Biała Miejscowość Bielsko-Biała Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w następujących przypadkach: 1.1 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w tym na skutek wystąpienia siły wyższej, 1.2 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od wykonawcy lub okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 1.3 konieczności wprowadzenia zmian, w tym: przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek istotnych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 1.4 w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, a mającego wpływ na realizację zamówienia. 2. Powyższe nie wyłącza prawa Zamawiającego do zmian umowy, które nie są istotne. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów: ? Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. U. UE L 134 z 20.5.2006, str. 1, z późn. zm.); ? Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. UE L 78 z 17.3.2014, str. 6, z późn. zm.); ? Rozporządzenie (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1. z późn. zm.); ? Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta zostanie przygotowana zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub postaci elektronicznej. W przypadku złożenia ofert drogą elektroniczną, oferta winna zostać przesłana w formie skanu oryginału dokumentu podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź opatrzona podpisem elektronicznym. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika konieczne jest dołączenie dokumentu, z którego wynika umocowanie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-01 Data ostatniej zmiany 2023-06-01 22:39:20 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 100% Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 100% Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100 Kontakt: Osoby do kontaktu Mariusz Owczarz tel.: e-mail: mariusz@owczarz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024