dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
opolskie (Opole)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup/dostawa sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25 91-433 Łódź powiat: Łódź Tel.: +48 426161464, Faks: +48 426161403 a.skalban@krwiodawstwo.pl https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/pn/rckiklodz/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Tel.: +48 426161464, |
Termin składania ofert: | 2023-07-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Zakup/dostawa sprzętu komputerowego. Numer referencyjny: ZP/12/2023 II.1.2)Główny kod CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup/dostawa sprzętu komputerowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi, w podziale na siedemnaście Pakietów (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. 2. DOSTAWA przedmiotu zamówienia do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi (w lokalizacji przy Ul. Franciszkańskiej 17/25, 91-433 Łódź) zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy). II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 1 - Drukarka do etykiet typ I Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 1 - Drukarka do etykiet typ I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 2 - Drukarka do etykiet typ II Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 2 - Drukarka do etykiet typ II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 3 - Drukarka do opasek Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 3 - Drukarka do opasek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 4 - Skaner do kodów (bezprzewodowy) typ I Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30216130 Czytniki kodu kreskowego II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 4 - Skaner do kodów (bezprzewodowy) typ I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 5 - Skaner do kodów (bezprzewodowy) typ II Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30216130 Czytniki kodu kreskowego II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 5 - Skaner do kodów (bezprzewodowy) typ II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 6 - Serwer typ I Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 48820000 Serwery II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 6 - Serwer typ I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 7 - Serwer typ II Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 48820000 Serwery II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 7 - Serwer typ II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 8 - Komputer Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 8 - Komputer. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 9 - Laptop Część nr: 9 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30213100 Komputery przenośne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 9 - Laptop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 10 - UPS Część nr: 10 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 10 - UPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 11 - Tablet Część nr: 11 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30213200 Komputer tablet II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 11 - Tablet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 12 - Infokiosk Część nr: 12 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 12 - Infokiosk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 13 - Czytniki do e-dowodów Część nr: 13 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30216200 Czytniki kart magnetycznych II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 13 - Czytniki do e-dowodów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 14 - Czytnik kart pracowników Część nr: 14 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30216200 Czytniki kart magnetycznych II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 14 - Czytnik kart pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 15 - Drukarka Część nr: 15 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30232110 Drukarki laserowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 15 - Drukarka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 16 - Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe; Część nr: 16 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy 30121300 Urządzenia do powielania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 16 - Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe;. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet 17 - Drukarka do kodów Część nr: 17 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30236000 Różny sprzęt komputerowy II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź II.2.4)Opis zamówienia: Pakiet 17 - Drukarka do kodów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury" nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 30236000, 30216130, 48820000, 30213100, 30213200, 30216200, 30232110, 30121300 Dokument nr: 331080-2023, ZP/12/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 04/07/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Łódź, otwarcie ofert dokonywane jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 04/07/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 01/10/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29/05/2023 Kontakt: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25 Łódź Kod NUTS: PL71 Łódzkie 91-433 Polska Osoba do kontaktów: Anna Skałban E-mail: a.skalban@krwiodawstwo.pl Tel.: +48 426161464 Faks: +48 426161403 |
© eurobudowa.pl 2004-2024