Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa roll-up, namiotu ekspresowego promocyjnego oraz stołów i krzeseł |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Usług Społecznych w Kozienicach ul. Radomska 36 26-900 Kozienice powiat: kozienicki tel. 48/614-67-62 elzbieta.kamela@cuskozienice.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kozienice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 48/614-67-62 |
Termin składania ofert: | 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na dostawę roll-up, namiotu ekspresowego promocyjnego oraz stołów i krzeseł na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w ramach projektu pn. ,,Centrum Usług Społecznych w Gminie Kozienice miejscem integracji i koordynacji usług społecznych dla mieszkańców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Opis przedmiotu i warunków zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego: o 2 sztuk roll-up o 1 sztuki ekspresowego namiotu promocyjnego wraz z dodatkowymi akcesoriami o 2 sztuk stołów składanych i 10 sztuk składanych krzeseł przeznaczonych do prezentacji i promocji Centrum Usług Społecznych podczas organizowanych imprez i uroczystości. 2. Specyfikacja roll-up - 2 sztuki: o Konstrukcja zamocowana na płaskiej, szerokiej i stabilnej podstawie aluminiowej o Roll-up jednostronny o Wymiary: szerokość ok. 100 em, wysokość ok. 200 em o Konstrukcja aluminiowa z mechanizmem rolującym, teleskopowy maszt aluminiowy, górna listwa mocująca, o materiał: PCV, nadruk: jednostronny na całej powierzchni, druk: sublimacja (pełen kolor), o torba transportowa; o znakowanie: full color na całej powierzchni wg. projektu graficznego 3. Specyfikacja namiotu - 1 sztuka: o Wymiary: 3x3 m o Konstrukcja z twardego aluminium o grubości 2mm o Nogi namiotu teleskopowe z regulacją wysokości, o profilu 40x40mm o Wzmaciane krzyżaki, stabilne nogi o Prosty i szybki montaż bez używania narzędzi o Poszycie namiotu wykonane z impregnowanej tkaniny poliestrowej o gramaturze min. 200g/m2, odporny na warunki atmosferyczne, ścieranie, rozdarcie o Nadruk-wysokiej jakości pełnokolorowy, trwały, wg. projektu zamawiającego o Dodatkowe elementy: komplet obciążników o wadze co najmniej 15 kg na nogę; szpile mocujące, pokrowiec na kółkach wykonany ze wzmocnionej i nieprzemakalnej tkaniny 4. Specyfikacja składanych stołów (eventowych) - 2 sztuki: o Wymiary: długość 100cm -120cm, szerokość 74 cm-94cm o Grubość blatu na obrzeżach ok. 3,5 em, materiał blatu: polietylen HDPE o Grubość metalowej ramy ok. 25 mm o stabilna konstrukcja o Składany - solidny system rozkładania i składania. o materiał stelaża: stal o Nogi ze wspornikami z blokadą, antypoślizgowe stopki o Waga: stół max do 8 kg 5. Specyfikacja składanych krzeseł (eventowych) -10 sztuk: o Wymiary: Szer. Ok. 45 x gł. Ok. 65 x wys. Ok. 80 cm. o Wymiary siedziska: Szer. Ok. 38 x gł. Ok. 41 cm. o rama stalowa o siedziska wykonane z trwałego i wytrzymałego tworzywa sztucznego o proste składanie o odporne na działanie czynników atmosferycznych, wilgoci i promieniowania UV o waga krzesła do 5 KG o waga użytkownika do 110 kg Dokument nr: CUS.26.6.23 Składanie ofert: Miejsce i TERMIN SKŁADANIA ofert: 1. Oferty należy składać w terminie do 07.06.2023 r. do godz. 10:00 w wersji elektronicznej (podpisane skany dokumentów) na adres: elzbieta.kamela@cuskozienice.pl, osobiście (kancelaria - pok. Nr 30) lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do CUS) na adres: Centrum Usług Społecznych w Kozienicach ul. Radomska 36 26-900 Kozienice 2. Oferty muszą znajdować się w zaklejonej kopercie opieczętowanej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem ,,Oferta na dostawę roll-up, namiotu ekspresowego promocyjnego oraz stołów i krzeseł na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kozienicach" 3. Oferty przesłane po terminie nie będą uwzględniane. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia : dostawa do 31.07.2023 r. Wymagania: Tryb udzjelenia zamówienia Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - art. 2 ust. 1 pkt 1 wym. ustawy. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem procedury rozeznania rynku określonej w sekcji 6.5.1. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym końcowy projekt graficzny przed realizacją. Wszelkie zgłoszone uwagi przez Zamawiającego dotyczące przedstawionych projektów graficznych muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę. 7. Dostawa produktów do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane musi być wliczona w cenę. V. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wiedzę i doświadczenie w tego typu usługach, dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do profesjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej profesjonalne wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia. VI. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: Wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem podanym w Załączniku nr 1. VII. Okres związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty. IX. Kryteria oceny ofert: cena -100 % X. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który zaoferuje najniższą cenę. XI. Warunki płatności: Zapłata za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę po prawidłowo zrealizowanej dostawie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. Istotne postanowienia 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od złożenia zamówienia w przypadku braku dostatecznych środków finansowych na realizację zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Uwagi: 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -xyzodo11@gmail.com; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b,c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania postępowania oraz okres wskazany odrębnymi przepisami prawa; 6) Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania 7) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową udzjelenia zamówienia. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami po stronie Zamawiającego jest: Pani Elżbieta Kamela, tel. 48/614-67-62 Kontakt w sprawach związanych z niniejszym zamówieniem w dniach pracy CUS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025