dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Borzęcin)
świętokrzyskie (Kielce)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektów |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOSAKOWO ul. Żeromskiego 69 81-198 Kosakowo powiat: pucki zamowienia@kosakowo.pl https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kosakowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie projektów MPZP w 3 częściach: (1)Mosty i Kazimierz Ul. Rumska, (2)Pogórze Ul. Dorsza, Kościuszki, Wiejska, Mickiewicza, Wybickiego i Puławskiego oraz (3) Staszica i Śniadeckiego Krótki opis przedmiotu zamówienia Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: części obrębów Mosty i Kazimierz w rejonie Ul. Rumskiej w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/624/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023 r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.245ha Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Opracowanie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze. Przedmiotem opracowania mpzp jest ustalenie zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy terenu głównie pod funkcję przemysłowa, usługową i produkcyjną, infrastrukturę techniczną i drogi. W północnej części planu na terenach otwartych wyznaczenie obszarów, na których dopuszczona będzie lokalizacja urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii (fotowoltaika). Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: części obr. Pogórze gmina Kosakowo, w rejonie ulic: Feliksa Dorsza, Tadeusza Kościuszki, Wiejskiej, Adama Mickiewicza, Józefa Wybickiego i Kazimierza Pułaskiego z w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXXXIX/627/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.32 ha obejmujący: tereny zabudowane i tereny wolne od zabudowy, objęte miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego z dominującą funkcją: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna (MN). Przedmiotem opracowania mpzp będzie zmiana funkcji działek 55/3 i 56/3 o pow. 2ha położonych przy Ul. Dorsza z terenów mieszkaniowych na usługi publiczne (szkoła); zmiana funkcji terenów mieszkaniowych na usługi publiczne (np. żłobek, przychodnia) przy Ul. Kościuszki); sporządzenie mpzp dla działek, które nie są dotąd objęte miejscowym planem - przy Ul. Wybickiego, Mickiewicza i Wiejskiej korekty przebiegu dróg dojazdowych i ich poszerzenia. Zmiana zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy, związana głównie z funkcją mieszkaniową jednorodzinną, usługami w tym z zakresu usług publicznych, zielenią oraz układem drogowym. Opracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze lub leśnych na cele nieleśne. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obr. Pogórze w rejonie ulic: Stanisława Staszica i Jędrzeja Śniadeckiego w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr LXXXIX/628/2023 Rady Gminy Kosakowo z dnia 26 stycznia 2023 r. Obszar o pow. ok.6ha objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego o funkcji mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej. Przedmiotem opracowania mpzp jest zmiana zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy związana z wyznaczeniem terenu pod zieleń ogólnodostępną, tj. zmiana przeznaczenia działek prywatnych przy Ul. Śniadeckiego - obszar ok.1,5ha na teren zieleni urządzonej (publicznej) w celu przejęcia go do zasobu Gminy. Obecnie jest to teren przeznaczony w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i usługową (MN, MN/U). Zmiana pozostałej części wydzielonych działek przy Ul. Śniadeckiego z terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej (MN i MN/U) o pow. ok.2ha - na zabudowę mieszkaniową wielorodzinną (MW). Opracowanie nie będzie wymagać uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze lub leśnych na cele nieleśne CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00245511, ZP.271.16.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". 1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1. .zip 2. .7Z 3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email. 10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert/wniosków. 12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA KOSAKOWO, 81-198 KOSAKOWO, UL. ŻEROMSKIEGO 69; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Witolda Wiśniewskiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:lukasz.golda@cbi24.pl:,tel: + 48 533-667-100 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 11:00 Miejsce składania ofert: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: PLATFORMAZAKUPOWA.PL Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024