Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
418z dziś
6473z ostatnich 7 dni
24872z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Malowanie klatek schodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie klatek schodowych

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. J. Grzecznarowskiego
ul. St. Zbrowskiego 104
26-600 Radom
powiat: Radom
Telefon: /48/ 384-03-66;/48/384-03-98
zarzadrsm@rsm.radom.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: 5.000,00 zł.
Nr telefonu: Telefon: /48/ 384-03
Termin składania ofert: 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
na wykonanie zamówienia pn.: Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnych przy ulicy Akademickiej 6 w Radomiu będącym w zasobach Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Radomiu
III. Opis przedmiotów zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Malowanie klatek schodowych (klatka I,II) w budynku mieszkalnym wielorodzinnych przy ulicy Akademicka 6 w Radomiu będącym w zasobach Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Radomiu
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 (jedno) zadanie.
3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu przetargowym ofertę na całość zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający może zarządzić przeprowadzenie II etapu przetargu nieograniczonego dwustopniowego. Zamawiający może w tym etapie prowadzić negocjacje z wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu, a dotyczą one treści i wartości złożonych przez nich ofert. Decyzja o zarządzeniu II etapu przetargu jest swobodną i jednostronną decyzją Zamawiającego.
6. Umowa na roboty budowlane zostanie sporządzona na całość zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ i przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ :
8. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zamówienia. W przypadku pojawienia się konieczności uzyskania informacji uzupełniających, informacji tych udziela Zamawiający.

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa ul.Zbrowskiego 104, 26-600 Radom w dniu 20.06.2023r.godz. 10;15.

Składanie ofert:
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa Ul. Zbrowskiego 104, 26-600 Radom, w kancelarii RSM w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.06.2023r. do godz. 10;00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:
a) rozpoczęcie wykonywania robót : od dnia 15.sierpnia 2023r.
b) protokólarne przekazanie placu budowy nastąpi w terminie obustronnie uzgodnionym, nie później jednak niż w ciągu 14 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania robót tj. od dnia 15.08.2023r.
c) zakończenie realizacji robót- w terminie do 30.10.2023 r.

Wymagania:
Tryb udzjelenia wykonania zadań
Postępowanie o udzielenie wykonania zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z obowiązującym w RSM ,,Regulaminem organizowania i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót i usług w Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej im. J. Grzecznarowskiego".
V.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
A. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zadaniu musza złożyć następu ince dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Dowód wniesienia wadium na wybrane zadanie pod rygorem nie dopuszczenia do przetargu.
5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 100.000,00zł . tj. opłaconą ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej.
6. Wypełnione załączniki nr 1,2,3,4,5,6 do niniejszej SIWZ.
7. Kosztorys ofertowy- dla całości zadania/budynku
8. Stosowne pełnomocnictwa i inne wymagane dokumenty.
B. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełnili warunki dotyczące:
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać i udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przedmiotu zamówienia, tj malowanie klatek schodowych, o wartości łącznej nie mniejszej niż 50.000,00zł. brutto oraz udokumentowanie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, z należytą starannością i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, z należytą starannością i prawidłowo ukończone, załączając odpowiednie referencje.
2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej następującymi osobami :
1) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę właściwej mu terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą aktualnie opłacone składki ubezpieczenia OC działalności zawodowej. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez wypełnienie (załącznika nr 5) oraz załączając do oferty kserokopie wymaganych uprawnień kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2) pracownikami, których kwalifikacje i uprawnienia obejmują wszystkie kategorie robót związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby liczba zatrudnionych pracowników pozwoliła Wykonawcy na wykonywanie terminowe robót w budynku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia, (załącznik nr 5 ).
3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca w celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia, zobowiązany jest wykazać, ze spełnia następujące warunki:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 100.000,00 zł. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej.
C. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością,
2) wykonawców, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono,
3) wykonawców którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
4) wykonawców - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
6) przedsiębiorców, na których w ciągu ostatnich trzech lat została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną,
7) wykonawców, którzy nie spełniają warunków, nie złożyli oświadczenia
o którym mowa w załączniku nr 2 niniejszej SIWZ,
8) wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń, nie spełnili wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności nie wnieśli wadium.
9) Oferta Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, nie jest rozpatrywana.
10) O wykluczeniu z postępowania przetargowego zamawiający zawiadamia wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie.
11) Z tytułu odrzucenia ofert, oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
D. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt V niniejszej SIWZ, wg zasady: ,,spełnia-nie spełnia".
VI.Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia.
Organizacyjne
Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, i w szczególności zobowiązany jest do:
1. zabezpieczenia przeciwpożarowego;
2. przestrzegania przepisów BHP;
3. ustalania i utrzymywania porządku terenu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy (demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu z resztek budowlanych w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót;
4. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru swojego mienia;
5. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót;
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
7. Transport i składowanie odpadów: Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz.21), w tym:
- przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady i zapewnia kontenery na odpady
- ponosi koszty z tytułu jw. (np. wywóz, utylizacja)
- na wniosek zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji, oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/w ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na tej podstawie.
Dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przedmiarem, robót, SIWZ oraz zaleceniami Zamawiającego. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania;
2. Na żądanie Zamawiającego dostarczenia deklaracji zgodności, aprobat technicznych, świadectw pochodzenia. W przypadku złożenia takiego żądania przedstawienia, wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji, atestów oraz deklaracji zgodności z PN i PE na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia (wg wymogów art.10 Prawa Budowlanego). Dokumenty wymienione j.w. wraz z ich kopiami na żądanie inspektora, powinny być przekazane do kontroli w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem;
3. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane.
4. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m iesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
5. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z przedmiarem oraz SIWZ. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przekazanej dokumentacji przetargowej, przed złożeniem oferty. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w SIWZ.
Wadium
1. Wysokość wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zobowiązany zabezpieczyć swą ofertę wniesieniem wadium w wysokości : 5.000,00zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) pod rygorem niedopuszczenia do przetargu.
2. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w pieniądzu albo w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 41913200010002610420000020.
4. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium.
5. Termin wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym Zamawiający będzie uważał wniesienie za skuteczne tylko wówczas, jeżeli przez terminem składania ofert znajdzie się na wskazanym koncie.
6. Zwrot i utrata wadium
a) Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zamawiający unieważnił postępowanie,
b) Wykonawca, którego oferta zostały wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. Wadium oferenta, którego oferta została wybrana do realizacji danego zamówienia zostanie zaliczone na poczet wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Oferenci powinni załączyć w ofercie numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot wadium.

Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, umowa i zabezpieczenie należytego wykonania umowy na dane zadanie, w wysokości 10% ceny ofertowej brutto całości zadania.
3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na dane zamówienie, może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej z następującej formy:
a) pieniądzu
b) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych
Różnicę pomiędzy wniesionym wadium a ustaloną przez Zamawiającego wartością zabezpieczenia, Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: : 41913200010002610420000020 lub złoży na tą kwotę gwarancję bankową lub ubezpieczeniową.
2) Z dokumentu gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego.
3) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na dane zamówienie, wnosi wybrany Wykonawca robót, przed podpisaniem umowy.
4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
a) Zamawiający zwraca 50% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
b) Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wykonane roboty 50% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
c) Kwota o której mowa w pkt b) zostanie zwrócona przez Zamawiającego po upływie gwarancji i rękojmi za wady na wniosek Wykonawcy.

Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zadania, którego dotyczą niniejsze warunki dokonywane będą wPLN.
X. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wymagania podstawowe i forma oferty.
1) Oferta musi bezwzględnie zawierać:
a) prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.
b) Kosztorys ofertowy,
2) Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej SIWZ.
3) Każdy oferent może złożyć w prowadzonym postępowaniu przetargowym ofertę na dane zamówienie. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
4) Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania woli w imieniu Wykonawcy. Uprawnienie osoby(osób) podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
5) Wraz z ofertą należy złożyć :
a) stosowne Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta i/lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/ Pełnomocników Wykonawcy,
b) pozostałe dokumenty wymienione w pkt V niniejszej SIWZ.
c) Referencje
6) Pełnomocnictwa składane przez Wykonawcę wraz z ofertą muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii.
7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) oferty musza być zszyte, bindowane lub trwale połączone w jedną całość inną techniką.
9) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
10) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
11) Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
XI.Wyjaśnienia i zmiany w treści SIWZ.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem składania ofert.
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiedź na pytania i wyjaśnienia dotyczące SIWZ.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść niniejszej SIWZ. Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, www.rsm.radom.pl.
4. Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. www.rsm.radom.pl.
2) Ofertę należy złożyć w jednej nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. J. Grzecznarowskiego ul. Zbrowskiego 104,26-600 Radom. Oferta w postępowaniu na wykonanie: podać nazwę zamówienia i zadania. Nie otwierać przed dniem: 20.06.2023 godz. 10;15.
3) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
4) Wszelkie oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.
XIV. Wycofanie złożonej oferty
1. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę. Wycofanie złożonej oferty jest skuteczne wówczas, gdy zostało dokonane przed upływem terminu składania ofert.
2. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu ofert. Odpowiednio opisaną kopertę zawierająca powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem 'WYCOFANIE''. W celu potwierdzenia uprawnienia osób do złożenia oświadczenia o wycofaniu oferty, do oświadczenia należy załączyć
Cena najniższa
x 95pkt
.Sposób Dorozumiewania się z oferentami
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony postępowania przekazują pisemnie lub mailem: zarzadrsm@rsm.radom.pl. lub na stronie internetowej: www.rsm.radom.pl.
2. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazują wnioski, zawiadomienia oraz informację mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie swój e- mail.

Kontakt:
XII.Osobv uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są pracownicy
Działu technicznego RSM,
Tel.48-384-03-66, 71 w.38 mail: zarzadrsm@rsm.radom.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.