łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót instalacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach ul. Dworcowa 11 58-530 Kowary powiat: karkonoski tel. (75) 718-23-08, tel. 500184873 sekretariat@zezk.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kowary |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (75) 718-23-08, |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu podzielonym na części o udzielenie zamówienia na roboty instalacyjne polegające na podłączeniu budynków Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZEZK w Kowarach do miejskiego kolektora sanitarnego: Część nr 1. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego przy Ul. Jeleniogórskiej 17 w Kowarach. Część nr 2. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 17 w Kowarach Część nr 3. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 19 w Kowarach Część nr 4. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Wojska Polskiego 8 w Kowarach Rodzaj zamówienia: robota budowlana) 1. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: o Część nr 1. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego przy Ul. Jeleniogórskiej 17 w Kowarach. o Część nr 2. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 17 w Kowarach o Część nr 3. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 19 w Kowarach o Część nr 4. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Wojska Polskiego 8 w Kowarach o Obmiary robót z opisem robót dla części nr 1 ;2;3,4 o Warunki techniczne podłączenia budynków do kolektora sanitarnego wydane przez KSWiK w Kowarach. o Wszystkie zastosowane wyroby budowlane muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności lub deklaracji zgodności z dokumentami normatywnymi, certyfikaty na znak bezpieczeństwa dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamówienie obejmuje ponadto: o zabezpieczenie placu budowy. o wszelkiego rodzaju koszty odbiorów o wywóz gruzu oraz uporządkowanie terenu. Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej: Otwarcie złożonych ofert jest jawne i nastąpi w dniu 12.06.2023r. o godz. 10;15 w siedzibie Zamawiającego. Kowary Ul. Dworcowa 11. Składanie ofert: 7. Termin i sposób złożenia oferty: 1) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 12.06.2023r, do godz. 10;00 w siedzibie Zamawiającego Kowary Ul. Dworcowa 11. w sekretariacie osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres Zamawiającego Kowary Ul. Dworcowa 11 opisaną następująco: ,,Oferta na ................... ul. Łomnicka 9" część nr .. 2) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godz. otrzymania oferty przez Zamawiającego. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 2. Terminy wykonania zamówienia: Część nr 1 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy Część nr 2 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy Część nr 3 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy Część nr 4 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy Wymagania: 3. Warunki płatności: Płatność nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 5. Opis wymagań stawianych wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty): 1) jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, 4) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. 6. Opis sposobu przygotowania oferty : 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku ,,Formularz ofertowy". 3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4) Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia. 5) Formularz ofertowy wraz z załącznikami powinien być podpisany przez oferenta, 6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 9. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: 1) Cena oferty powinna być obliczona w oparciu o obmiary robót / zał. nr 3/ wizję lokalną oraz wszystkie inne elementy cenotwórcze pominięte w obmiarze robót , a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót 2) Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą uproszczona zgodnie z zasadami kosztorysowania obiektów robót budowlanych określonych w ,,Środowiskowych metodach kosztorysowania robót budowlanych". Kosztorys ofertowy, stanowi integralną część oferty. 3) cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie . 4) oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem olerty, niezależnie od wyników postępowania, 5) cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, 6) cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1) Cena - znaczenie kryterium - 100 % 2) Inne kryteria oceny oferty ......................... 11. Sytuacje dopuszczone w postępowaniu: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 2) Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano zapytanie oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie, otrzymają nową wersje zapytania wraz z wydłużonym okresem składania ofert. 12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 1) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie lub pocztą wybranego Wykonawcę. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wyłoniony. 3) Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą. 13. Inne istotne warunki mające wpływ na udzielenie zamówienia oraz zawarcie przyszłej umowy: 1) Zamawiający ma prawo żądać od oferenta oryginałów składanych wcześniej drogą elektroniczną oświadczeń oraz dodatkowych dokumentów w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia dokumentów w wyznaczonym terminie Zamawiający uzna, że oferent nie spełnia kryteriów dostępu. 2) W trakcje realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia i spełnienia innych istotnych warunków. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, będą one mogły być w szczególności wprowadzone w przypadku: o gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemożliwego do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju, o aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, o wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że z tytułu realizacji ponosi pełną odpowiedzialność finansową za nienależycie wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z umową o dofinansowanie ze środków zewnętrznych. Z uwagi na powyższe Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w sposób określony w projekcie umowy. ZAPYTANIE OFERTOWE ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE NA STRONIE INTERNETOWEJ www.zezk.pl * niepotrzebne skreślić Kontakt: 4. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Lesław Skowron tel. 500184873 , mail: inspektor@zezk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025