wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury sportowej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem powiat: nowosądecki 18 440 10 35, faks 18 440 10 35 przetargi@gminagrodek.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gródek nad Dunajcem |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 18 440 10 35, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zamówienia: Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych istniejącego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej w zakresie: 2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a. Demontaż wyposażenia sportowego - bramki oraz zestaw do koszykówki, b. Zerwanie fragmentów uszkodzonej nawierzchni, c. Oczyszczenie podbudowy betonowej oraz jej impregnacja, d. Uzupełnienie warstwy dynamicznej nawierzchni SBR 10 mm, e. Oczyszczenie - odtłuszczenie istniejącej nawierzchni poliuretanowej, f. Zabezpieczenie ogrodzenia wokół boiska oraz piłkochwytów, g. Nawierzchnia boiska: 2.2. Impregnacja istniejącej nawierzchni, 2.2.1. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej typu natrysk - warstwa użytkowa wykonana za pomocą natrysku PU z domieszką granulatu EPDM 2-3 mm - zgodnie z instrukcją producenta oferowanego systemu (kolorystka zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym - parametry nawierzchni zgodne ze specyfikacją), 2.2.2. Malowanie linii boisk (schemat linii, kolorystyka zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym - boisko do piłki ręcznej, boisko do koszykówki, 2 boiska do piłki siatkowej, boisko do tenisa ziemnego) 2.2.3. Montaż wyposażenia sportowego - bramki i kosze. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań: 3.1. Opis techniczny, 3.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3.3. Przedmiar robót. CPV: 45236119-7 Dokument nr: 2023/BZP 00246122, IZP.271.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30a90097-00a5-11ee-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwemPlatformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminagrodek.pl (nie dotyczy składania ofert). 7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje Wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że: 1. administratorem danych osobowych w/w osób jest Gmina Gródek nad Dunajcem, reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gródek nad Dunajcem jest Pan Robert Koterla, kontakt: rkoterla@gminagrodek.pl.Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXVI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-20 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zamówienia: Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych istniejącego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej w zakresie: 2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a. Demontaż wyposażenia sportowego - bramki oraz zestaw do koszykówki, b. Zerwanie fragmentów uszkodzonej nawierzchni, c. Oczyszczenie podbudowy betonowej oraz jej impregnacja, d. Uzupełnienie warstwy dynamicznej nawierzchni SBR 10 mm, e. Oczyszczenie - odtłuszczenie istniejącej nawierzchni poliuretanowej, f. Zabezpieczenie ogrodzenia wokół boiska oraz piłkochwytów, g. Nawierzchnia boiska: 2.2. Impregnacja istniejącej nawierzchni, 2.2.1. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej typu natrysk - warstwa użytkowa wykonana za pomocą natrysku PU z domieszką granulatu EPDM 2-3 mm - zgodnie z instrukcją producenta oferowanego systemu (kolorystka zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym - parametry nawierzchni zgodne ze specyfikacją), 2.2.2. Malowanie linii boisk (schemat linii, kolorystyka zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym - boisko do piłki ręcznej, boisko do koszykówki, 2 boiska do piłki siatkowej, boisko do tenisa ziemnego) 2.2.3. Montaż wyposażenia sportowego - bramki i kosze. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań: 3.1. Opis techniczny, 3.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3.3. Przedmiar robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: 1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60% 1.2. (Krg) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - waga 40% 2. Sposób wyliczenia punktów oferty: 2.1.1. cena wg zasady im mniej tym lepiej 2.1.2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wg zasady im więcej tym lepiej 3. Sposób oceny ofert: 3.1. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg gdzie: P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena" PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości", 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby: a. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2 każda; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Wzór umowy (załącznik nr 6 do SWZ) szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy (w szczególności §19 wzoru umowy). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: 1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60% 1.2. (Krg) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - waga 40% 2. Sposób wyliczenia punktów oferty: 2.1.1. cena wg zasady im mniej tym lepiej 2.1.2. okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wg zasady im więcej tym lepiej 3. Sposób oceny ofert: 3.1. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg gdzie: P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena" PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości", 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025