Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA GIERAŁTOWICE
ul. Księdza Roboty 48
44-186 Gierałtowice
powiat: gliwicki
32 30 11 340; 32 30 11 350
zp@gieraltowice.pl
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gierałtowice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 32 30 11 340; 32 30
Termin składania ofert: 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa i przebudowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie przy Ul. Szkolnej 52 na działkach nr 855/286, 1744/286, 2050/286, 2060/286, 2061/286, 2062/286, 876/286 realizowana łącznie w dwóch etapach (etap I + etap II):
a. Etap I - rozbudowa istniejącego budynku szkoły o nowy budynek przedszkola (kubatura: 8 715m3, powierzchnia użytkowa: 1 374,7m2) wraz z przylegającym zagospodarowaniem terenu oraz przebudowa istniejącego budynku sali gimnastycznej.
b. Etap II - przebudowa istniejącego budynku szkoły (kubatura: 10 830m3, powierzchnia zabudowy: 1 280m2).
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze - etap I oraz etap II, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - etap I oraz etap II, przedmiary robót - etap I oraz etap II) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Warunki finansowania przedmiotu umowy Zamawiający określił w projekcie umowy - § 4 ust 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 oraz w pkt 3-4 Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ).
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę min. 15 osób (pracownicy fizyczni) wykonywujących czynności związane z realizacją:
a) roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe,
b) roboty drogowe,
c) roboty elektryczne i niskoprądowe (wewnętrzne i zewnętrzne),
d) roboty instalacyjne (instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne).
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SWZ ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącymi ( Załącznik nr 9 do SWZ).

CPV: 45000000-7, 45111291-4, 45111300-1, 45214100-1, 45231220-3, 45231300-8, 45310000-3, 45331100-7, 45331210-1, 45331220-4

Dokument nr: 2023/BZP 00247309, TP/11/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. .Ofertę, oświadczenia, podm. środki dowod,, pełnomocnictwa, zobow. podmiotu udost. zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozd. X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:3.1. drogą elektroniczną: zp@gieraltowice.pl; lub3.2. poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Gierałtowice, https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techn. związane z korzystaniem z Platformy:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;b. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługującą TLS 1.2, ;c. Włączona obsługa JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. 6.2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdeS,b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiający zaleca w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza się następujące formaty przesyłanych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4. Kodowanie określono w SWZ6.5. Zam. inf., iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Gierałtowice tel. +48 22 257 22 23)
e-mail:oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace. Regulamin znajduje się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy.6. W korespondencji należy posługiwać się numerem postępowania. 7. Wyk. może zwrócić się do zam. o wyjaśnienie SWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zp@gieraltowice.pl lub na Platformie Zakupowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp., w związku z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gierałtowice z siedzibą
w Gierałtowicach przy Ul. Ks. Roboty 48, e-mail: urzadgminy@gieraltowice.pl;
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gieraltowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny sformalizowania procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
1.4. Odbiorcami danych osobowych jw. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września
2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami),
dalej ,,ustawa Pzp"; podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie
danych osobowych w tym spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A z siedzibą w Warszawie
(02-672) przy Ul. Domaniewskiego 49, właściciel Platformy Zakupowej, na której Urząd
prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl;
1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
(art. 78 ust. 4 Pzp.);
1.6. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
1.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.9. Osoba udostępniająca dane ma prawo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.10. Osobie udostępniającej dane osobowe nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-22 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy prowadzonego postępowania. adres: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Pzp., tj.:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. z 2000r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w formie pieniądza wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA (PEKAO BP)
80 1020 2313 0000 3102 0653 0382

z dopiskiem: wadium dla zadania ,,Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie" nr referencyjny postępowania: TP/11/2023

6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
9. Wadium nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta lub poręczyciela od odpowiedzialności wskutek zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta lub poręczyciela.
10. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:
a) być wystawione na Gminę Gierałtowice, ul. Ks. Roboty 48 , 44-186 Gierałtowice,
b) wskazywać nr i nazwę postępowania,
c) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego
zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
11. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek
dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
12. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
13. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
14. Zaleca się aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia), stanowił osobny plik złożony wraz z ofertą i innymi dokumentami, podpisany przez wystawcę dokumentu.
15. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Pzp.
16. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 Pzp.
17. W treści ,,Formularza ofertowego" należy wskazać nr rachunku bankowego na który Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/11/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 20391381,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa i przebudowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie przy ul. Szkolnej 52 na działkach nr 855/286, 1744/286, 2050/286, 2060/286, 2061/286, 2062/286, 876/286 realizowana łącznie w dwóch etapach (etap I + etap II):
a. Etap I - rozbudowa istniejącego budynku szkoły o nowy budynek przedszkola (kubatura: 8 715m3, powierzchnia użytkowa: 1 374,7m2) wraz z przylegającym zagospodarowaniem terenu oraz przebudowa istniejącego budynku sali gimnastycznej.
b. Etap II - przebudowa istniejącego budynku szkoły (kubatura: 10 830m3, powierzchnia zabudowy: 1 280m2).
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze - etap I oraz etap II, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - etap I oraz etap II, przedmiary robót - etap I oraz etap II) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Warunki finansowania przedmiotu umowy Zamawiający określił w projekcie umowy - § 4 ust 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 oraz w pkt 3-4 Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ).
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę min. 15 osób (pracownicy fizyczni) wykonywujących czynności związane z realizacją:
a) roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe,
b) roboty drogowe,
c) roboty elektryczne i niskoprądowe (wewnętrzne i zewnętrzne),
d) roboty instalacyjne (instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne).
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SWZ ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącymi ( Załącznik nr 9 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena (C) - waga kryterium 60 %;
1.2. Okres gwarancji - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena (C) - waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2.2. Okres gwarancji - waga 40%
a. W kryterium ,,okres gwarancji" oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
b. W ramach kryterium ,,okres gwarancji" ocenie podlegać będzie wydłużony okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę powyżej minimum określone przez Zamawiającego (minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 5 lat).
Ocena kryterium ,,okres gwarancji - 40 %" zostanie dokonana w następujący sposób:
- za przyjęcie minimalnego okresu gwarancji tj. 5 lat Wykonawca otrzyma - 0 pkt.
- za wydłużenie okresu gwarancji o każdy kolejny rok od minimalnego określonego przez Zamawiającego - 40 pkt (tj. 6 lat - 20 pkt, 7 lat - 40 pkt).
c. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 7 lat.
d. Ocena złożonych ofert w zakresie kryterium ,,okres gwarancji" zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty.
e. W sytuacji nie wskazania, deklaracji okresu gwarancji Zamawiający uzna , że Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 5 lat.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.4.1. w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej dwa zadania w ramach których zrealizowano roboty budowlane, obejmujące budowę (w tym także: rozbudowę, odbudowę, nadbudowę) lub przebudowę obiektu kubaturowego o wartości robót budowlanych minimum 5 000 000,00 zł brutto/każde, - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
2.4.2. Dysponuje lub dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osobami wymaganymi przez Zamawiającego są:
a. Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
c. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane: art. 12 ust. 1 pkt 2) i ust.7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób ze Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej . Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą.
W przypadku gdy Wykonawca, po zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zadania lub w trakcie realizacji zadania, stwierdzi konieczność pełnienia funkcji kierownika robót w innych branżach, Wykonawca w ramach wykonywanego zadania zapewni osobę dla każdej z branż, posiadającą odpowiednie uprawnienia i spełniająca wymagania określone powyżej.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone podmiotowe środki dowodowe wg metody ,,spełnia/ nie spełnia".
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ,(oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie wykonawcy (oraz Podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli występuje), w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 12 do SWZ.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
4.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, (ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, (oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ, (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Wykaz robót budowlanych (określonych w SWZ ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
3.Wykaz osób, określonych w SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Zał.nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1.Oświadczenie wstępne na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ oraz w sytuacji opisanej w SWZ również załącznik 2a, 2b, 3 do SWZ),3.2.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone na podstawie Załącznika nr 2 do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji.3.3.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone na podstawie Załącznika nr 2a do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji (jeżeli dotyczy).
3.4.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, sporządzone na podstawie Załącznika nr 2 b do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji (jeżeli dotyczy).
3.5.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG).3.6.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, dotyczące Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania- zgodnie z zapisami SWZ.3.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.3.8.Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby i/lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wymagane postanowieniami Rozdz.XI SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.3.9.Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie określonym w Rozdz. XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane /usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.3.10. Ewentualne zastrzeżone informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - wraz z uzasadnieniem - zgodnie z Rozdz. 10 ust. 2 pkt 3) SWZ. (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP).3.11.Oświadczenie wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli występuje),w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- zał.nr 12 do SWZ.3.12.Potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z zapisami w rozdziale XVI. SWZ).
Oferta wraz z zał.powinna być podpisana elektronicznie przez osobę upoważn. do reprezent.Wyk.,zgod.z formą reprez.Wyk.określ.w rejestrze lub innym dokumencie,właściwym dla danej formy organizacyjnej Wyk.albo przez upełn.przedst.Wyk.W celupotwierdzenia,że osoba działająca w imieniu wyk.jest umocowana do jego reprezentowania,zam.żąda od wyk.odpisu lub inf.z KRS,CEiDG lub innego właściwego rejestru.Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zgodnie z zapisami w SWZ w rozdz.XVIII.Oterminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.System nie zaakceptuje oferty złożonej po terminie składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Pzp., tj.:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. z 2000r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w formie pieniądza wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA (PEKAO BP)
80 1020 2313 0000 3102 0653 0382

z dopiskiem: wadium dla zadania ,,Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chudowie" nr referencyjny postępowania: TP/11/2023

6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
9. Wadium nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta lub poręczyciela od odpowiedzialności wskutek zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta lub poręczyciela.
10. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:
a) być wystawione na Gminę Gierałtowice, ul. Ks. Roboty 48 , 44-186 Gierałtowice,
b) wskazywać nr i nazwę postępowania,
c) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego
zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
11. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek
dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
12. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
13. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
14. Zaleca się aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia), stanowił osobny plik złożony wraz z ofertą i innymi dokumentami, podpisany przez wystawcę dokumentu.
15. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Pzp.
16. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 Pzp.
17. W treści ,,Formularza ofertowego" należy wskazać nr rachunku bankowego na który Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w wyodrębnionym pliku. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca ( osoba/ osoby wystawiające pełnomocnictwo ) lub notariusz.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 10 do SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (oświadczenie i dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ROZWIĄZANIE UMOWY,ZMIANA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY1.Zam.może odstąpić od um.w term.sześciu m.od dn.dowiedzenia się o przyczynie odstąp.nie później jednak niż do dn.zakoń.okr.gwarancji i rękojmi lub rozwiązać um.bez wypowiedz.z winy Wyk.w szczególności:a.Jeżeli Wyk.pomimo uprzedn.pisemnych 2-krot.zastrzeżeń ze str.Zam.nie wyk.robót zgod.z um.lub uporczywie albo w rażący spos.zaniedbuje zobow.umowne;b.jeżeli zostanie ogł.likwidacja lub rozw.przeds.Wyk.c.jeżeli zostanie wyd.nakaz zajęcia majątku Wyk.wstopniu uniemożl.wykon.przedm.nin.umowy;d.jeżeli Wyk.rozpoczął robót w ciągu 14 dni licz.od dn.wprowadzenia na plac budowy;e.jeżeli Wyk.zaniechał real.um.tj.w sposób nieprzer.nie real.jej przez okr.10 dni;f.jeżeli Wyk.pozostaje w zwł.w wyk.przedm.um.tak znacznej,że nie jest prawdopodobne,aby Wyk.zdołał ukoń.ją w term.wykon.określ.w§2ust.3-bez wyzn.przez Zam.terminudodatk.na jego ukoń.g.jeżeli Wyk.bezzasadnie opóźnia się z płatn.na rzecz swoich podwyk.powyżej 30dni w stos.do term.płatności wynik.z faktury/faktur wystaw.przez podwyk.i doręcz.Wyk.inie uregul.ich w term.dodatk.oznacz.,jako nieprzekr.przez Zam.;h.jeżeli Wyk.bez uzasadn.powodu nie przyst.do robót lub w przyp.wstrzym.robót nie podjął ich w nast.dniu kalendarz.od daty otrzym.decyzji o wznow.robót;i.jeżeli Wyk.realizuje przed.umowy w spos.niezgodny z dokum.projektową;j.w przypadku,gdy nałoż.na Wyk.kary um.przekroczą 5% wynagrodz.um.netto określ.w § 4 ust.2um.;k.w przyp.konieczn.więcej niż 3-krotnego dokon.bezp.zapłaty Podwyk.lub dalsz.Podwyk.októr.mowa w§5ust16lub koniecz.dok.bezp.zapłat na sumę więk.niż 5 % wynagrodz.umow.netto określ.w§4ust.2umowy.2.Ponad.Zam.może odstąpić od um.wprzypadkach wyszczegól.wart.456ustawy Pzp.Odstąpienie od um.należy uzas.na piśmie.W takim przyp.Wyk.może żądać wył.wynagrodz.należnego z tyt.wykon.części umowy.3.W przyp.wymien.wust1i 2Zam.może,po uprzedz.Wyk.z14-dniowymokr.wkroczyć na plac budowy,nie zwalniając Wyk.od odpowiedz.wynik.z um.i przyjąć sam prowadz.dalszych robót lub powierzyć je innemu wyk..Zam.lub zaangaż.przez niego Wyk.może wykorzystać w tym celu wykon.roboty dotych.lub materiały.4.Zam.może również odstąpić od um.,jeżeli Wyk.nie wyraża zgody na zaw.aneksu do um.wskaz.część zam.,której real.zostanie powierzona podwyk.lub nie zawarł um.z ujawn.Podwyk.wg wzoru zaakcept.przez Zam.,wsytuacji,gdy Zam.poweźmie inf.o realizacji robót przez nieujawn.Podwyk..5.W przypad.rozw.lub odstąpienia od umowy,Wyk.należy się wynagrodz.za wyk.prace pod warunkiem,że roboty te nad.się do wykorzyst.do celu określ.w przedm.umowy.Jeżeli wykon.prace mają wady na tyle istotne,że roboty nie nadają się do wykorzyst.do celu określ.w przedm.um.,Zam.może od um.odstąpić a Wyk.nie należy się wynagrodz.6.W przypad.określ.w §13 ust.1Zam.może bez zg.sądu oraz bez uprzed.wezwania Wyk.powierzyć realiz.robót osobie trz.na koszt i ryzyko Wyk.nie zwalniając Wyk.z odpowiedz.wynik.z nin.um.,na co Wyk.wyraża zgodę.7.Niezależnie od odstąp.od um.lub rozw.um.bez wypowiedz.,zobow.Wyk. z tyt.gwar.i rękojmi,postan.o odp.Wyk.względem Zam.,w tym obow.zapłaty kar um.pozostają obow.7a.W przyp.odstąpienia od um.z winy Wyk.Wyk.sporządzi na własny koszt prot.zaawan.robót i/lub dostaw w toku na dz.odstąp.,inwent.robót wykon.,na kopii rysunków proj.budowl.nan.wszystkie dok.zmiany nieist.oraz wskaże wszelkie zm.w zakr.zastos.mater.potwierdz.przez Kierow.Budowy,Insp.Nadz.Inwest.i Projekt.,zabez.na swój koszt przer.roboty lub dostawy w zakr.uzgodn.przez Str.oraz sporz.prot.przekazania placu bud.zawier.nast.dane:wykaz dokum.,dzienn.budowy,zestaw.kluczy i kodów,instruk.obsł. urządzeń,karty materiał.,certyfikaty,deklaracje zgodn.,atesty,badania,pomiary instal.i urządzeń,opis przejm.obiektu wraz z infrastr.oraz sposób post.wobec urządzeń,narzędzi i infr.należ.do Wyk.i Podwyk.W przyp.nie wykon.przez Wyk.czynności i dokum.określ.w nin.ustępie,Zam.upr.jest wykonać te czynn.i dokum.nakoszt i ryzyko Wyk.na co Wyk.wyraża zgodę.8.Zam.przewid. możl.zmian postan.zawartej um.stosunku do tr.oferty w przypadku:
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena (C) - waga kryterium 60 %;
1.2. Okres gwarancji - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena (C) - waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2.2. Okres gwarancji - waga 40%
a. W kryterium ,,okres gwarancji" oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
b. W ramach kryterium ,,okres gwarancji" ocenie podlegać będzie wydłużony okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę powyżej minimum określone przez Zamawiającego (minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 5 lat).
Ocena kryterium ,,okres gwarancji - 40 %" zostanie dokonana w następujący sposób:
- za przyjęcie minimalnego okresu gwarancji tj. 5 lat Wykonawca otrzyma - 0 pkt.
- za wydłużenie okresu gwarancji o każdy kolejny rok od minimalnego określonego przez Zamawiającego - 40 pkt (tj. 6 lat - 20 pkt, 7 lat - 40 pkt).
c. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 7 lat.
d. Ocena złożonych ofert w zakresie kryterium ,,okres gwarancji" zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty.
e. W sytuacji nie wskazania, deklaracji okresu gwarancji Zamawiający uzna , że Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 5 lat.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-21

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.