Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1227z dziś
7282z ostatnich 7 dni
25680z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dobór, dostawa, wymiana oraz uruchomienie kotła gazowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dobór, dostawa, wymiana oraz uruchomienie kotła gazowego

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach
ul. Wojska Polskiego 1
64-500 Szamotuły
powiat: szamotulski
Telefon 61 10 18 130.
sekretariat@szamotuly.pcpr.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Szamotuły
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon 61 10 18 130
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie zwraca się do Państwa z uprzejmą prośbą dotyczącą przedstawienia oferty cenowej na wykonanie zadania pn. ,,Dobór, dostawa, wymiana oraz uruchomienie kotła gazowego w budynku administracyjnym przy Ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach", polegającego na:
1. wykonaniu opracowania technicznego - projektu wykonawczego określającego dobór urządzeń,
2. demontażu i utylizacji istniejącego kotła gazowego Viessmann Vitogas 100 oraz bojlera elektrycznego do podgrzewania ciepłej wody użytkowej,
3. zakupie zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem wykonawczym, dostawie i montażu nowego kotła gazowego wraz z wszystkimi elementami umożliwiającymi jego uruchomienie w budynku administracyjnym znajdującym się przy Ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach o powierzchni użytkowej 766,16 m2, z funkcją C.O. i podgrzewania wody użytkowej,
4. dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania kotła, w tym wykonania prac remontowych umożliwiających uruchomienie instalacji C.O. i C.W.U.,
5. wykonania próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania,
6. uruchomienia kotła oraz przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie jego obsługi,
7. doborze, dostawie i montażu sterownika do kotła z funkcją programowania temperatury pomieszczeń w zależności od dnia tygodnia i pory dnia, dodatkowo sterownik powinien mieć
możliwość wyboru krzywych grzewczych (ustawiania temperatury czynnika w instalacji CO w zależności od temp. zewnętrznej),
8. demontażu i utylizacji aktualnie istniejącego wkładu kominowego,
9. doborze, dostawie i montażu nowego wkładu kominowego,
10. serwisowaniu zainstalowanych urządzeń w ramach wynagrodzenia.
Charakterystyka kotła:
1. gazowy,
2. kondensacyjny,
3. dwufunkcyjny.
W wyniku przeprowadzonej termomodernizacji budynku, aktualna obliczeniowa moc cieplna systemu grzewczego przedstawiona w audycie energetycznym wynosi 52,53 kW.
Pozostałe wymogi Zamawiającego:
1. Przed rozpoczęciem montażu należy przedłożyć opracowanie techniczne wraz z doborem wszystkich urządzeń do akceptacji Zamawiającego.
2. Zaleca się, by zainteresowany złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej, po telefonicznym ustaleniu terminu.
3. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności i prace niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu.
4. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i zgodne z obowiązującymi normami, posiadać oświadczenia lub certyfikaty określające wymogi bezpieczeństwa, instrukcję w języku polskim, działać niezależnie w każdym pomieszczeniu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami i przepisami prawnymi.
6. Prace wykonywane będą przez wykwalifikowane osoby (instalatorów), posiadające doświadczenie w tym zakresie.
7. Wszystkie instalowane urządzenia będą miały autoryzację producenta.
8. Protokoły z montażu i uruchomienia instalacji, w tym piec będą podpisane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
9. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym przedmiotowymi pracami.
10. DOSTAWA i montaż kotła nie może wpływać na prawidłowe funkcjonowanie pracy w PCPR w Szamotułach i innych instytucjach mających siedzibę w budynku. Informacja dodatkowa - prace wymagające używania urządzeń typu wiertarka, młot udarowy, których praca przekraczałaby 10 min w jednym cyklu pracy, mogą być wykonywane w dniach i godz.ch uzgodnionych z Zamawiającym.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 czerwca 2023 roku o godz. 09.30.
Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert cenowych: do dnia 15.06.2023 r. do godz. 09.00 włącznie.
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
Ofertę należy składać w wyznaczonym terminie, na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach, Ul. Wojska Polskiego 1 64-500 Szamotuły albo drogą elektroniczną (ePUAP), zabezpieczoną hasłem na adres mailowy wskazany do komunikacji (sekretariat@szamotuly.pcpr.pl ) w tym samym terminie co oferta.
Oferta w wersji papierowej powinna być dostarczona w zamkniętej kopercie i opatrzona napisem: ,,Kocioł gazowy".

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Założenia odbioru: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w maksymalnym terminie do 6 tygodni od momentu podpisania umowy.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego - wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
11. Termin ważności oferty - min. 90 dni.
12. Minimalna gwarancja i serwis eksploatacji i naprawy urządzeń - 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru wykonanych robót i uruchomienia urządzeń.
13. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas rozbiórki i pozostałych prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania;
Obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań.
W razie zatrudnienia podwykonawców:
1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
2) Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.
ROZDZIAŁ VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Wykonawca wykaże, iż posiada odpowiednią zdolność techniczną Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę połączoną z montażem, co najmniej 3 kotłów gazowych centralnego ogrzewania opalanych gazem ziemnym.
2. Wykonawca złoży oświadczenie w ofercie, że dysponuje odpowiednimi zasobami technicznymi, organizacyjnymi, osobowymi, umożliwiającymi realizację zamówienia (Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek).
ROZDZIAŁ VII. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY.
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania.
ROZDZIAŁ VIII. INFORMACJE O ZASADACH KOMUNIKACJI Z WYKONAWCĄ
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@szamotuly.pcpr.pl lub ePUAP.
3. Wykonawca zamierzający wysłać ofertę za pomocą ePUAP musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji".
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
5. elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
2. Oferta powinna zawierać:
a. proponowaną ryczałtową cenę netto i brutto za cały przedmiot zamówienia,
b. proponowany termin wykonania zamówienia,
c. okres gwarancji,
d. informację dot. doświadczenia w zakresie wykonanych prac, tożsamych z objętymi
treścią niniejszego zapytania.
3. Oferta powinna być:
a. podpisana zgodnie z reprezentacją lub udzielonym pełnomocnictwem (prosimy o dołączenie skanu pełnomocnictwa) zgodnie z KRS;
b. posiadać datę sporządzenia;
c. zawierać adres oraz dane kontaktowe oferenta;
d. zawierać potwierdzenie kwalifikacji zawodowych osoby wykonującej prace;
e. zawierać termin obowiązywania przedstawionej oferty - termin związania ofertą
powinien wynosić co najmniej 90 dni.
6. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert lub ofertę złożoną na innym formularzu niż załączony do niniejszego postępowania.
9. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
11. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą. Przedmiotem negocjacji będą ? szczegółowe warunki związane z realizacją umowy o zamówienie publiczne, w szczególności cena za realizację zamówienia oraz sposób i zasady wykonania zamówienia, w tym negocjacje postanowień umowy o zamówienie publiczne. Koszty związane z negocjacjami, przygotowaniem i zawarciem umowy ostatecznej ponosi Wykonawca.
12. W razie podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji przez Zamawiającego, negocjacje między stronami będą ? protokołowane. Protokół z negocjacji stanowić będzie podstawę do zawarcia
umowy. Po przeprowadzeniu negocjacji z przedstawicielem (przedstawicielami) Wykonawcy, Zamawiający zaprosi Wykonawcę? do podpisania umowy o wynegocjowanej treści.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert, prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
ROZDZIAŁ XI. ZASADY OBLICZANIA CENY.
1. Całkowita cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej, m.in.: podatek VAT, wszelkie roboty przygotowawcze, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy, koszty utrzymania zaplecza, (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrzewanie dla celów realizacji robót, dozorowanie budowy, ubezpieczenie budowy, koszt obsługi geodezyjnej, koszty zajęcia pasów drogowych o ile będzie to konieczne).
2. Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej ma obowiązek wykonać wszystkie niezbędne roboty, które należy wykonać w celu prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia z punku widzenia celu, któremu ma służyć. Wykonanie robót w ilościach większych niż przewiduje dokumentacja projektowa, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, nie upoważnia Wykonawcy do żądania podwyższenia wynagrodzenia.
3. Jeżeli Wykonawca udzieli upustu Zamawiającemu, to upust ten musi być wliczony w cenę oferty.
4. Całkowita cena oferty brutto będzie ceną ryczałtową i nie będzie podlegała waloryzacji przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia:
1) poniżej 5 - należy końcówkę pominąć,
2) powyżej i równe 5 - należy zaokrąglić w górę).
6. Całkowita cena oferty brutto winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
7. Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę brutto oferty, z uwzględnieniem podatku VAT zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
8. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
ROZDZIAŁ XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) ,,Całkowita cena oferty brutto" 60 % (C),
2) ,,Rękojmia i gwarancja" 40% (R)
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga (%)
Liczba punktów
Sposób oceny wg wzoru
Całkowita cena oferty brutto
60%
60
C = Cena najtańszej oferty: cena badanej oferty x 60 pkt
Kryterium gwarancji i rękojmi
40%
40
Zgodnie z tabelą w pkt 1 poniżej.
RAZEM
100%
100
--------------------------------
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów,
C - punkty uzyskane w kryterium ,,Całkowita cena oferty brutto",
R - punkty uzyskane w kryterium ,,Rękojmia i gwarancja".
Ocena punktowa w kryterium ,,Całkowita cena oferty brutto" dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium ,,Rękojmia i gwarancja" dokonana zostanie na podstawie podanych przez Wykonawcę w formularzu oferty informacji o cenie ryczałtowej, deklarowanego okresu rękojmi i gwarancji udzielonej Zamawiającemu na wykonanie przedmiotu zamówienia i przeliczona według tabeli poniżej. Najwyżej będą oceniani Wykonawcy, którzy zadeklarują najdłuższy czas rękojmi i gwarancji. Minimalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferent otrzyma dodatkowe punkty za każdy następny przydział miesięczny rękojmi i gwarancji, zgodnie z tabelą:
Nr
Deklarowany okres rękojmi i gwarancji
Ilość punktów
1
?72 m-ce
40 pkt.
2
60 m-cy
20 pkt.
3
48 m-cy
6 pkt.
4
36 miesięcy
0 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ,,Całkowita cena oferty brutto" będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Maksymalna ilość punktów do uzyskania z tytułu sumy wymienionych kryteriów wynosi 100,00.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji w okresach inne niż deklarowane powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty.
5. Wskazanie w ofercie okresu rękojmi i gwarancji w wymiarze poniżej 24 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.
8. Zamawiający dopuszcza zwiększenie przedmiotu zamówienia do 50% wartości umowy.
3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert i ich ocenie, przekaże informacje o wyniku postępowania wszystkim oferentom.
4. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia lub oceny ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert i ich ocena nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
5. W przypadku wybrania oferty do realizacji, Zamawiający skontaktuje się z nim celem zawarcia umowy.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, ido@szamotuly.pcpr.pl,
2) Sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w PCPR: ido@szamotuly.pcpr.pl oraz pisemnie na adres administratora danych,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na przedmiotowe zadanie,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu.

Kontakt:
WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest pan Jaromir Zieliński, dyrektor PCPR w Szamotułach, email: j.zielinski@szamotuly.pcpr.pl .

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.