dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Sochaczew)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rocznych przeglądów technicznych gminnych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk |
Data zamieszczenia: | 2023-06-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zapolice ul. Plac Strażacki 5 98-161 Zapolice powiat: zduńskowolski tel.: (43) 823-19-82, w.29 urzad@zapolice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Zapolice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (43) 823-19-82 |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie rocznych przeglądów technicznych gminnych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk na terenie Gminy Zapolice 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych przeglądów technicznych gminnych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk na terenie gminy Zapolice, na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 68 ze zm.) i innych obowiązujących przepisów oraz sporządzenie protokołów z tych przeglądów. 2) Dokumentacja z przeglądu musi zostać wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia wymagane prawem (w specjalności konstrukcyjno- budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie) oraz spełnić wymagania ustawy Prawo budowlane i innych obowiązujących przepisów. Kontrolę należy opracować dodatkowo na podstawie Polskich Norm dotyczących wyposażenia placów zabaw, nawierzchni, instalacji oraz kontroli, konserwacji i eksploatacji urządzeń. Przegląd techniczny musi zostać wykonany dla następujących elementów każdego urządzenia na placu zabaw i siłowni zewnętrznej: fundamentu, konstrukcji, powłok malarskich, uchwytów, zabezpieczenia, nawierzchni wokół urządzenia oraz innych elementów urządzenia poprzez opisanie danego elementu, ogólną ocenę obecnego stanu oraz wskazaniu prac i robót do wykonania w celu poprawy stanu elementu łącznie z dokumentacją fotograficzną. 3) Place zabaw oraz siłownie zewnętrzne, na których należy przeprowadzić przegląd: o Beleń, gm. Zapolice - plac zabaw; Strona 2 o Branica, gm. Zapolice - plac zabaw, siłownia zewnętrzna; o Holendry, gm. Zapolice - plac zabaw, boiska; o Młodawin Górny, gm. Zapolice - plac zabaw, boisko; o Paprotnia, gm. Zapolice - plac zabaw, siłownia zewnętrzna; o Pstrokonie, gm. Zapolice - plac zabaw, boisko, siłownia zewnętrzna; o Ptaszkowice, gm. Zapolice - plac zabaw, siłownia zewnętrzna; o Rembieszów, gm. Zapolice - plac zabaw, siłownia zewnętrzna; o Swędzieniejewice, gm. Zapolice - plac zabaw, boisko. 4) Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załączniku tj. wzorze umowy. Dokument nr: GKI.271.17.2023.AZK Składanie ofert: 9. Składanie ofert: Ofertę (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego), przygotowaną zgodnie z wytycznymi, określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, należy złożyć w terminie do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 10.00; w formie: 1) pisemnej (osobiście/listownie/kurierem na podany adres Zamawiającego): Gmina Zapolice, Ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, 2) elektronicznie na adres e-mail: urzad@zapolice.pl (tj. dostarczenie: e- maila zawierającego skan dokumentu podpisanego przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) lub e-maila zawierającego dokumenty w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.) Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji umowy Termin wykonania zamówienia: od 1 września 2023 r. do 15 września 2023 r. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonania oceny ich spełniania 1) W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) zdolności technicznej lub zawodowej: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje lub dysponować będzie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 2) Zamawiający informuje, że wykluczy z niniejszego postępowania Wykonawcę: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli Strona 3 układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.); Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej. 2) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. 4) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego 6) Kryteria i ich opis: Kryterium ,,cena" w PLN: posiada znaczenie 100,00% (100,00 pkt) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,cena": Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na formularzu oferty. Ilość punktów uzyskane w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie podanego wzoru: Strona 4 Wzór: oferta o najniższej cenie C = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 100,00 % cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu 6. Sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi zostać złożona w języku polskim, w formie pisemnej (na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką), na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z załącznikami w zaklejonej kopercie lub zostać przesłana elektronicznie na adres e mail. urzad@zapolice.pl. Poprzez przesłanie drogą elektroniczną rozumie się przesłanie e- maila zawierającego skan dokumentu podpisanego przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) lub dokumentów w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3) oferta oraz wszystkie załączniki składane wraz z nią wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy; 4) oferta musi zostać przesłana pocztą lub dostarczona osobiście na dane adresowe zamawiającego, przesłana elektronicznie e-mailem na adres urzad@zapolice.pl. Oferta na zadanie pn. Wykonanie rocznych przeglądów technicznych gminnych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk na terenie Gminy Zapolice 5) wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę; 6) w przypadku gdy oferta podpisana jest przez przedstawiciela wykonawcy wymaga się załączenia stosownego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego 7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie: 1) Cena w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia; 2) Cena może być tylko jedna; 3) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą). Strona 5 8. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą wykonawcy: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) wykaz osób - załącznik nr 3; 3) w przypadku gdy oferta podpisana jest przez przedstawiciela wykonawcy wymaga się załączenia stosownego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 11. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert. 12. Informacje ogólne: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny oraz prawo do odstąpienia od zawarcia umowy po wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Strona 6 3) Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.). 4) Wynik zapytania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe. 5) Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert; 6) Zamawiający może odrzucić ofertę w sytuacji gdy otrzymana oferta: a) nie odpowiada w swej treści zapytaniu ofertowemu, b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; (cena może zostać uznana za rażąco niską, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, a Wykonawca nie złożył wyjaśnień lub dokonana ocena wyjaśnień przez Zamawiającego potwierdza, że cena jest rażąco niska). c) wykonawca w wyznaczonym terminie nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której zawiadomił go Zamawiający, 7) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który: a) podlega wykluczeniu z postępowania; b) w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów lub nie udzielił wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie; c) przedstawi nieprawdziwe informacje, mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego zapytania. 8) Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach poprawić błędy w ofercie lub wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty lub wyjaśnienia ceny złożonej oferty. 9) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym przez niego terminie ofert dodatkowych. 10) Jeżeli złożone wraz z ofertą informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) wówczas Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Strona 7 wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Uzasadnienie należy złożyć w formie skanu z podpisem Wykonawcy. Uwagi: 13. Klauzula informacyjna dotycząca RODO Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zapolice z siedzibą ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, nr tel. 43 823-19-82, e-mail: urzad@zapolice.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Zapolice jest Pani Małgorzata Barcka, nr tel.: 43 823-19-82 w. 34, e-mail: iod@zapolice.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Wykonanie rocznych przeglądów technicznych gminnych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk na terenie Gminy Zapolice w procedurze zapytania ofertowego oraz wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie archiwizacji. Podstawę przeprowadzenia zapytania ofertowego stanowi Regulamin udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wprowadzony zarządzeniem nr Zarządzeniem Nr 510/2020 Wójta Gminy Zapolice z dnia 31 grudnia 2020 r. na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie, art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 254 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez Strona 8 okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 10. Osoby uprawnione do kontaktów ze strony zamawiającego: Anna Ziółkowska-Kardas- tel. 43 823 19 82 w.29 |
© eurobudowa.pl 2004-2025