dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń biurowych i komputerowych |
Data zamieszczenia: | 2023-06-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SOJA AGNIESZKA GLOB-NET 11 Listopada 10 42-500 Będzin powiat: będziński 692 428 396 agnieszka@sun.travel.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161332 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Będzin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 692 428 396 |
Termin składania ofert: | 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-08D1/20 - Utrzymanie konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie nowych i innowacyjnych usług rekreacyjno - eventowych Część 1 DOSTAWA urządzeń biurowych i komputerowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) WODOODPORNY DWUKIERUNKOWY INTERCOM (zestaw) - 1 szt. Skład zestawu: - 2x urządzenie komunikacyjne typu intercom - 2x obudowa wodoodporna - 2x naklejka do kasku - 2x element montażowy do kasku - 1x ucho słuchawka do kasku - 1x Czapka z słuchawką dla instruktora, wodoodporna 2) ZEGAREK GPS - 1 szt. Minimalne parametry techniczne: - Rejestracja trasy GPS - Rejestracja Prędkości - Wielkość wyświetlacza 44 mm - Procesor S8 - Pamięć Flash 32 GB - Stopień Ochrony IP6X 3) KAMERA WODOODPORNA - 1 szt. Minimalne parametry techniczne urządzenia: - Maksymalna rozdzielczość nagrywania filmów: 5K - Matryca: CMOS 1/2.3", 23.6 MP - Stabilizacja obrazu TAK - Wi-Fi - Wodoszczelność: do 10 m (bez dodatkowej obudowy) - Wyświetlacz tył: Dotykowy LCD 2,27" - Wyświetlacz przód: Podglądowy LCD 1,4" 4) KOMPUTER PRZENOŚNY - 2 szt. Minimalne parametry techniczne urządzeń: - Pamięć RAM min. 16GB - Dysk Twardy min. 512 GB SSD M2 - Procesor min. i-7 - Matryca min. 13,4" - Oprogramowanie Windows 11 - Waga maks. 1,2 kg 5) SMARTPHONE - 2 szt. Minimalne parametry techniczne urządzeń: - Wyświetlacz OLED 6,1" - Pamięć wewnętrzna min. 256 GB - Potrójna tylna kamera - Zoom optyczny min. 3x - Zbliżenie cyfrowe min. 10x - Obiektyw min. 48Mpx - Procesor A16 bionic 6 rdzeniowy 6) KOMPUTER ALL IN ONE - 1 szt. Minimalne parametry techniczne: - Matryca min. 23,9" - Ram min 8 GB - Dysk twardy min. 256GB Wyposażenie: Komplet. Oryginalne opakowanie producenta. Bezprzewodowa mysz i klawiatura w komplecie. Optycznie cienka ramka monitora 7) KOLOROWA KSEROKOPIARKA Z WYDRUKIEM A4 - 1 szt. Minimalne parametry techniczne: - Wydruk A4 - z prędkością wydruku 35 str./min - Wydruk w kolorze - możliwość kopiowania dokumentów - w tym dwustronny podajnik dokumentów, skaner sieciowy, dwie kasety na papier Dodatkowe warunki: - Minimalny okres gwarancji na każdy z wymienionych przedmiotów wynosi 24 miesiące. - ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH - TERMIN DOSTAWY: do 2 tygodni od podpisania umowy Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych". Przez ,,ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Okres gwarancji 24 CPV: 30200000-1, 32500000-8, 38112100-4, 38651600-9 Dokument nr: 2023-24205-161332, Z12/8/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat będziński Gmina Będzin Miejscowość Będzin Wymagania: Zamówienia uzupełniające Dopuszcza się możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości niniejszego zamówienia. Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Termin lub zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) Wystąpienia okoliczności zależnych od Zamawiającego wpływających negatywnie na termin zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy; c) Opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego; d) Konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian; e) Konieczności wprowadzenia zmian w zakresie okresu realizacji Projektu i poszczególnych etapów Projektu wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom wyłącznie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących ,,siłą wyższą" skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy - jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy; c) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących ,,siłą wyższą", grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; d) W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej realizowanym projektem zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany. Warunki zmian: 1. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Termin związania ofertą powinien wynosić minimum 30 dni od dnia terminu składania ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Oferentów wraz z wyjaśnieniami będą publikowane m.in. na stronie internetowej Zamawiającego. Stają się one integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi o ile taki zostanie wyznaczony. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie do momentu podpisania umowy na realizację zamówienia bez podania przyczyny lub w przypadku, gdy z powodu okoliczności, których nie przewidywał lub nie mógł przewidzieć, udzielenia zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, z innych przyczyn stało się niecelowe lub bez podania przyczyny. 5. Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności gdy: a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu; b) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że zamawiający zdecyduje zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) postępowanie jest obarczone istotną wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy; d) w wyniku zmiany obiektywnych warunków realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 3. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia. W tym zakresie Oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń. WYKLUCZENIA: Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie zostało określony przez IZ PO 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego wraz z zakresem i szczegółowym opisem przedmiotu oferty oraz specyfikacją oferowanego urządzenia. 2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym przygotowane na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-06 Data ostatniej zmiany 2023-06-06 08:04:04 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis CENA - 80% Liczba punktów w ramach kryterium będzie przyznawana według poniższego wzoru: KC = (cena ryczałtowa brutto najtańszej spośród złożonych ofert / cena ryczałtowa brutto rozpatrywanej oferty) x 100 x 80% (waga kryterium) Czy kryterium cenowe NIE Opis GWARANCJA - 20% Punktacja w ramach kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: - okres gwarancji wynoszący 24 m-ce - 0 pkt. (wymagane minimum) - okres gwarancji od 25 do 35 m-cy - 10 pkt. - okres gwarancji od 36 m-cy - 20 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Agnieszka Soja tel.: 692 428 396 e-mail: agnieszka@sun.travel.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024