Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja wraz z odwodnieniem placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja wraz z odwodnieniem placu zabaw

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2a
05-090 Raszyn
powiat: pruszkowski
tel. /22/ 701 78 62
inwestycje@raszyn.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Raszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. /22/ 701 78 62
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja wraz z odwodnieniem placu zabaw przy Ul. Oleńki/Szlacheckiej
2023-06-06 11:54

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych na wykonanie zadania pn.:

,,Modernizacja wraz z odwodnieniem placu zabaw przy Ul. Oleńki/Szlacheckiej. Fundusz Sołecki Sołectwo Dawidy Bankowe".

II. Opis przedmiotu zamówienia

W ramach robót należy wykonać drenaż o długości ok. L=77,5 i średnicy D=113mm/126mm, 4 szt. studzienek drenarskich wykonanych z rury karbowanej PVC-U średnicy 315mm oraz rurociąg odwadniający z PVC-U średnicy D=160mm, klasy ,,S", długości L=7,5m wraz ze studnią zbiorczą średnicy 425mm. Kanał zakończony wlotem do Rzeki Raszynki.
Szczegółowy zakres prac oraz specyfikę zamówienia określa:

Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
Projekt budowlano-wykonawczy wraz z przedmiarami i STWiORB, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 45232452-5

Dokument nr: IR.271.6.2.2023.EK

Składanie ofert:
IX. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : na adres: Urząd Gminy Raszyn, Ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna

w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 19.06.2023 r. godz. 11.00

z dopiskiem: ,,Modernizacja wraz z odwodnieniem placu zabaw przy Ul. Oleńki/Szlacheckiej. Fundusz Sołecki Sołectwo Dawidy Bankowe". NIE OTWIERAĆ PRZED 19.06.2023 r. godz. 11.30

lub

- za pośrednictwem e-maila inwestycje@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem w terminie do dnia 19.06.2023 r. godz. 11.00

Wymagania:
Okres gwarancji zgodnie z § 16 PP Umowy.
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Termin wykonania zgodnie z § 9 Projektowanych postanowień umowy tj. 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. Warunki udziału w zamówieniu

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

2.1 Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 3),
b) kosztorys ofertowy wykonany wg. metody kalkulacji uproszczonej, z określeniem wartości: robocizny, narzutów kosztów pośrednich, zysku i całkowitej kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w OPZ oraz Przedmiarach,
c) dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, numer NIP i REGON.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz

przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VI. Opis sposobu obliczania ceny

Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
Wynagrodzenie winno być określone w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wiedzę własną, po zapoznaniu się z warunkami realizacyjnymi w terenie (jako materiał pomocniczy Zamawiający dostarcza przedmiar robót, który Wykonawca jest zobowiązany sprawdzić).
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Sposób przygotowania oferty

Zamawiający zaleca, aby ofertę sporządzić w z wykorzystaniem formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 3 - Formularz cenowo - ofertowy.
Ofertę należy złożyć w terminie wyznaczonym poniżej. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Oferta winna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.
Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający odrzuci oferty, które:

nie spełniają wymagań określonych w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia;
są niezgodne z przepisami prawa;
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym;
zawierają rażąco niską cenę.
Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.
Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich.

X. Termin związania ofertą

Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składnia ofert, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.

XI. Informacje o formalnościach

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIII. Pozostałe informacje i pouczenia

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
W przypadku, gdy wybrany wykonawca uchyli się od podpisania umowy z zamawiającym, zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Niezwłocznie po wyborze, Zamawiający zamieści informację na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert
W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie udzielone przez Zamawiającego podmiotom, nie będącym podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

IX.
Hasło do zakodowanej oferty, należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem e-maila na adres inwestycje@raszyn.pl w terminie do dnia 19.06.2023 r. godz. 11.10

WAŻNE: Oferty składane elektronicznie muszą być opatrzone podpisem elektronicznym, tj.: podpisem osobistym, podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Liczy się data i godzina wpływu ofert do Urzędu Gminy. Oferty złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.

Uwagi:
VII. Kryteria oceny ofert

Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami przy wyborze oferty:

Cena - 100%

XII. Klauzula informacyjna.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.);

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

g) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Maria Jasik-Sikorska tel. /22/ 701-78-62 oraz Pani Ewelina Kalinowska.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach 800-1400 od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.