Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Findair Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Głogowa 26
31-235 Kraków
powiat: Kraków
609029602, 530451246
tomasz.mikosz@findair.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161442
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 609029602, 530451246
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6_23_1.1.1_2097 z dnia 6 czerwca 2023 r. na wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych na potrzeby realizacji projektu B+R,
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-2097/20 - Opracowanie inteligentnego inhalatora monitorującego etapy podawania leku wraz z systemem monitorowania procesu leczenia astmy i pochp", poszukujemy wykonawcy ww. usługi badawczo - rozwojowej

Część 1
Niskoseryjne formy wtryskowe do element.z tworzyw sztucznych

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6_23_1.1.1_2097 z dnia 6 czerwca 2023 r. na wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych na potrzeby realizacji projektu B+R.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych, które będą wykorzystywane w pracach badawczych w ramach badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu pn. ,,Opracowanie inteligentnego inhalatora monitorującego etapy podawania leku wraz z systemem monitorowania procesu leczenia astmy i pochp", którego celem jest opracowanie w ramach badań przemysłowych i prac rozwojowych elektronicznego Inhalatora pMDI do dozowania leku który jednocześnie może pełnić rolę urządzenia treningowego i weryfikacyjnego dotyczącego poprawności użycia leku w czasie rzeczywistym oraz systemu w celu edukacji pacjentów na temat popełnionych błędów w procesie inhalacji oraz przestrzeni biurowej do realizacji zadań administracyjnych Spółki.
Zamówienie składa się z zadań OBLIGATORYJNYCH I OPCJONALNYCH.
Ofertę należy przedstawić na całe zamówienie, wyceniając zadania obligatoryjne i opcjonalne. Zadania opcjonalne będą wykonywane jedynie w sytuacji zaakceptowania przez Zamawiającego produktów wykonanych w części obligatoryjnej. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy może zostać pomniejszone
o zadania opcjonalne, jeżeli nie będzie konieczności ich realizacji. O realizacji zadań opcjonalnych Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie realizacji zamówienia.
Realizacja prac zleconych przez oferenta obejmuje wykonywanie niżej wymienionych czynności związanych
z pracami badawczo rozwojowymi:
Zadanie 1 - OBLIGATORYJNE
1. Wykonanie form wtryskowych dla 2 detali, części prototypu na podstawie przesłanych przez Zamawiającego projektów, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Żywotność narzędzia gwarantowana do minimum 50 000 jednostek,
b) Utrzymanie tolerancji dla wymiarów kluczowych na poziomie +/-0,12 mm
c) Wykończenie powierzchni według standardów SPI i VDI
d) Narzędzie wykonywane wewnętrznie
e) Możliwość tworzenia form rodzinnych o różnych geometriach detali
f) Doświadczenie w produkcji detali
g) Doświadczenie w pracy zgodnie ze standardami jakości ISO 9001
h) Doświadczenie w pracy dla branży urządzeń medycznych
i) Możliwość produkcji detali w palecie RAL
2. wykonanie i przesłanie do Zamawiającego, pierwszych 124 sztuk części prototypów ze sporządzonych form, w celu weryfikacji poprawności wykonania form.
Zadanie 2 - OPCJONALNE
1. Wykonanie partii 500 sztuk urządzeń ze sporządzonej formy

CPV: 43415000-5

Dokument nr: 2023-33587-161442, 6_23_1.1.1_2097

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06
HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA/TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Planowany termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31.08.2023 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków

Wymagania:
INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA
Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa tj. ochrona aspektów technologicznych ograniczono zakres opisu przedmiotu zamówienia. na podstawie art. 11 pkt 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503, z późn. zm.)
1. Wykonawcy, którzy decydują się złożyć ofertę powinni przed złożeniem oferty podpisać Umowę
o zachowaniu poufności oraz wysłać jej skan na adres e-mail findair@bldg.pl. Umowa winna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Umowa o poufności stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Wraz ze skanem umowy Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu tj. dołączyć Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Oświadczenie o spełnianiu warunków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostarczony zostanie Wykonawcom, którzy jednocześnie spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz podpiszą umowę o zachowaniu poufności.
2. Zamawiający niezwłocznie (najpóźniej do jednego dnia roboczego) od otrzymania skanu podpisanej Umowy o zachowaniu poufności oraz Załącznika nr 2 od Wykonawcy, zobowiązuje się odesłać skan podpisanej przez Zamawiającego umowy o zachowaniu poufności wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na adres mailowy z którego Wykonawca wysłał podpisaną umowę o zachowaniu poufności.
3. Wykonawca od momentu otrzymania szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia złoży formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań.
4. Wykonawcy, którzy decydują się złożyć ofertę powinni wysłać podpisaną Umowę o zachowaniu poufności i podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu najpóźniej dwa dni robocze przed dniem składania ofert.

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w wyniku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie publikacji niniejszego Zapytania ofertowego oraz w momencie zawierania umowy.
W związku z realizacją projektu B+R obciążonego ryzykiem badawczym i zmieniającym się zapotrzebowaniem w trakcie jego trwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji usługi oraz wypowiedzenia umowy w czasie jej trwania.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy dotyczących:
niemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (np. spowodowanych decyzją władz państwowych, samorządowych, służb sanitarnych, itp.) oraz w przypadku wystąpienia innych niezależnych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy z Wykonawcą.
b) przesunięcia okresu realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu;
c) wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli strony dojdą do zgodnego wniosku, że jest to konieczne dla osiągnięcia celu badań;
d) wprowadzenia zmian w przyjętych założeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, na wniosek Wykonawcy uzasadniony względami merytorycznymi, technicznymi, funkcjonalnymi, wizualnymi i tylko za zgodą Zamawiającego;
e) w przypadku braku dostępności materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia lub wydłużony czas oczekiwania ze względu na sytuacje rynkową będącą następstwem np. wystąpienia epidemii lub pandemii i wprowadzonymi w ich efekcie obostrzeniami lub sytuacją gospodarczo-polityczną;
f) jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
g) konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie;
h) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
Zmiany w treści umowy muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez obie strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
Posiadają doświadczenie w wykonywaniu komponentów wyrobów medycznych.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-06
Data ostatniej zmiany
2023-06-06 14:27:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto [C] będzie wyliczana według wzoru:
C= (C min: C n) x 85 pkt.
gdzie:
C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych
C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium proekologicznym [E]
Maksymalna liczba punków - 15 - po 3 za każde działanie
Opis skrócony
1. Certyfikaty
2. SEDEX
3. Efekt.energetyczna
4. Ograniczenia zużycia zasobów
5. Inne. (jakie)...
Szczegółowy opis kryterium znajduje się z załączniku Zapytanie ofertowe nr 6_23_1.1.1_2097

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Mikosz
tel.: 609029602
e-mail: tomasz.mikosz@findair.eu
Małgorzata Niedźwiecka
tel.: 530451246
e-mail: malgorzata.niedzwiecka@bldg.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.