Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej posadowionej na płaskim dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej posadowionej na płaskim dachu

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o
ul. Stalmacha 18
47-232 Kędzierzyn-Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
Tel. 77 483 34 85, Fax. 77 483 35 56, tel. 77 483 34 85 wew. 24, kom. 660 465 978
sekretariat@mzec-kk.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 77 483 34 85, F
Termin składania ofert: 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zadania:
,,Wykonanie instalacji fotowoltaicznej posadowionej na płaskim dachu budynku zlokalizowanym
przy Ul. Pawia Stalmacha 18 w Kędzierzynie-Koźlu"
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest instalacja fotowoltaiczna posadowiona na płaskim dachu budynku zlokalizowanym przy Ul. Pawia Stalmacha 18.
3.1. Parametry instalacji modułów PV:
a) Moc instalacji zainstalowana 18 kW,
b) Oczekiwana roczna produkcja ok 20 MWh,
c) Typ modułu: monokrystaliczny bifacjalny ypu double glass w klasie niepalności ,,A"
3.2. Opis modułów:
a) panele o mocy min. 450Wp,
b) maksymalne napięcie układu: 1500VDC,
c) sprawność modułu: min. 23,0%,
d) dodatnia tolerancja mocy: od 0 do +5W,
e) min. 3 diody bypass w ogniwie,
f) min. 9 bussbar w ogniwie,
g) gniazdo przyłączeniowe: min. IP68,
h) fabrycznie nowe moduły wolne od wad ukrytych,
i) współczynnik temperaturowy mocy paneli: -0,35%/°C,
j) moduł pokryty hartowanym szkłem solarnym o grubości co najmniej 3,2mm, k) maksymalne obciążenie statyczne przód: 5400Pa, 1) maksymalne obciążenie statyczne tyl: 2400Pa,
m) gwarancja na uzysk mocy: 25 lat gwarancji na min. 89,8 % sprawności minimalnej, n) gwarancja na uzysk mocy: 25 lat gwarancji na min. 84,8 % sprawności nominalnej, o) moduł PV posiada certyfikat lub dokument z akredytowanej jednostki laboratoryjnej potwierdzające pozytywny wynik testów modułów zgodnie z normą 1EC 61215 i IEC 61730 (PN-EN 61215).
3.3. Parametry Inwertera:
Inwerter o następujących parametrach:
a) hybrydowy o mocy znamionowej odpowiadającej zainstalowanej mocy paneli pv w przedziale pomiędzy -10% a +15% ,
b) gwarancja producenta w latach co najmniej 5 lat wraz z serwisem gwarancyjnym zlokalizowanym na terenie Polski,
c) sprawność inwertera maksymalna: co najmniej 98,0 %,
d) sprawność inwertera europejska ważona: co najmniej 97,5 %,
e) typologia beztransformatorowa,
f) stopień ochrony: min.IP66,
g) możliwość komunikacji przez media przewodowe lub bezprzewodowe,
h) potwierdzenie posiadania przez produkt certyfikatów zgodności z (łącznie): EN 62109 -1/-2, IEC 62109 -1, EN 50530, IEC 62116, IEC 60068, IEC 61683,
i) wyświetlacz - wskaźniki LED, WLAN + APP, RS485.
4. Montaż instalacji PV:
Parametry konstrukcji wsporczej:
- bezklemowa konstrukcja mocująca moduły na dachu istniejącego budynku o wysokiej wytrzymałości przystosowana wyłącznie do modułów bifacjalnych. Elementy konstrukcji odporne na korozję (minimum 10 lat). Mocowane mechaniczne bezpośrednio do dachu z odpowiednim uszczelnieniem.

CPV: 45261215-4, 45311000-0

Dokument nr: 9/2023

Otwarcie ofert: otwarcie ofert jest niejawne - bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
Oferty można składać mailowo na adres mailowy; sekretariat@mzec-kk.pl do dnia 20.06.2023r., do godz. 9.00 z tematem: ,,Wykonanie instalacji fotowoltaieznej posadowionej na płaskim dachu budynku zlokalizowanym przy Ul. Pawia Stalmacha 18 w Kędzierzynie-Koźlu".
a) za dostarczenie oferty w terminie odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
b) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
c) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
d) zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mzec-kk.pl

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji inwestycji: Kędzierzyn-Koźle, Ul. Pawła Stalmacha 18, 47-220 Kędzierzyn-Koźle
Termin wykonania zamówienia: do 10 sierpnia 2023 r.

Wymagania:
2. Informacje ogólne
a) do niniejszego Zapytania Ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).,
b) postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego.
Dodatkowe wymagania:
Zamawiający wymaga od wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów oferowanych urządzeń np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, karty gwarancyjne producenta urządzeń itp..
Niezgodność parametrów oferowanych urządzeń z minimalnymi parametrami wskazanymi w zapytaniu ofertowym i/lub z pozostałymi zapisami w składanej ofercie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Zamawiający żąda, aby zamontowana instalacja spełniała wymogi techniczne przepisów PPOŻ, na potwierdzenie powyższego Zamawiający przed odbiorem końcowym żąda przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego uzgodnienie wymogów technicznych z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń PPOŻ. Zamawiający wymaga przedstawienia projektu instalacji FV przed montażem z uwzględnieniem sposobu montażu paneli do połaci dachowej.
Zamawiający wymaga wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzania procesu przyłączenia instalacji PV do sieci OSD.
2. Na przedmiotowe prace Wykonawca udziela gwarancji:
- gwarancja wykonania udzielana przez Wykonawcę (gwarancja montażowa) : min. 3 łata.
- rękojmia na całość robót wynosi co najmniej 3 lat.,
- gwarancja montażowa winna obejmować szczelność pokrycia dachowego na okres co najmniej 3 lat,
- gwarancja zabezpieczenia odgromowego dachu.
7. Podstawy wykluczenia:
a) o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są podmiotem powiązanym kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego łub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki łub kurateli.
Podmiot ubiegający się o przedmiotowe zamówienie będący zarazem podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostanie wykluczony.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych stanowiące - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, b) Z zapytania o udzielnie zamówienia wykluczeniu podlega Wykonawca, którego prawomocnie skazano za przestępstwo o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4; art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a. b. pkt 3) i/Jub wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
1) Aktualny dokument rejestrowy nie starszy niż 30 przed upływem terminu składania ofert w postaci: odpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) lub Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), a w przypadku spółek cywilnych umowę spółki, NIP5 oraz Aktualne odpisy z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) dla wszystkich wspólników i dla każdego uczestnika postępowania,
2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wraz informacją, że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne w administracji, również w zakresie innych niż podatkowe zobowiązania wnioskodawcy, w sprawach o przestępstwa skarbowe lub wykroczenia skarbowe wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami łub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie łub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyska! przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności łub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Brak któregokolwiek z dokumentów lub ich niezgodność z w/w wymogami spowoduje Wykluczenie wykonawcy z postępowania.
8. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
a) Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty
b) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zapytania,
c) posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu n/w prac:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lal przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
- wykonał min. trzy instalacje fotowoitaiczne o mocy min. 10 kWp.
Ocena spełniania tego warunku udziału w zapytaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu dostaw - załącznik nr 3 do zapytania łub innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego instalacje były wykonywane, potwierdzające że zostały one wykonane w sposób należyty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty.
d) dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - dysponowanie co najmniej 2 osobami z uprawnieniami SEP w kategorii E;
3
- dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami SEP w kategorii D;
- dysponowanie co najmniej i osobą z certyfikatem przyznanym przez UDT w zakresie montowania systemów fotowoltaicznycb,
Dokumenty wymagane: kopie uprawnień. Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba posiadała łącznie uprawnienia SEP w kategorii E, D oraz UDT,
e) złożenie kopii ważnej i opłaconej polisy lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jesl ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PEN (sto tysięcy złotych),
f) Oferent mas i znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie w terminie realizacji wg umowy,
Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy.
9. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu jej złożenia. Dodatkowe warunki:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ogłoszeniu oraz została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzjelenia zamówienia któremukolwiek z Oferentów.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do informowania Oferentów o rezygnacji i przyczynach rezygnacji z ich oferty.
4. Ofertę uznaje się za zaakceptowaną dopiero po podpisaniu umowy.
10. Kryteria wyboru oferty:
a) ceny ofert będzie dokonywał Zamawiający,
b) przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert, o których mowa w ust. c,
c) w odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
L.p. Opis kryteriów oceny Waga
Wskaźnik produkcji (Ws) 100%
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium ,,Wskaźnik produkcji" - (waga 100%) - (Ws) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Ws= Pr/N
Pr - roczna produkcja energii elektrycznej w kWh dlanowej instalacji przy założeniu warunków STC/BSTC N - nakłady inwestycyjne
Ws = Wb/Wox 100 pkt.
Ws - ilość punktów badanej oferty.
Wo - najwyższy wskaźnik spośród zaproponowanych ofert Wb - wskaźnik oferty badanej.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
11. Sposób przygotowania oferty:
- ofertę należy sporządzić na wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- oferent ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
- cena przedstawiona w ofercie powinna zawierać pełny koszt dla Zamawiającego,
- kompletna oferta musi zawierać dokumenty w następującej kolejności:
1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2),
4
3. Wykaz zrealizowanych zadań (załącznik nr 3) wraz z referencjami
4. Dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów minimalnych oferowanych urządzeń (moduły PV oraz inwertery), o których mowa w pkt 3 zapytania ofertowego tj.: karty katalogowe, specyfikacje techniczne, karty gwarancyjne producenta urządzeń itp.,
5. Aktualny dokument rejestrowy nie starszy niż 30 przed upływem terminu składania ofert.
6. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego nie starszy niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie starszy niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. KOPIE UPRAWNIEŃ o dysponowaniu co najmniej 2 osobami z uprawnieniami SEP w kategorii E;
9. KOPIE UPRAWNIEŃ o dysponowaniu co najmniej 1 osobą z uprawnieniami SEP w kategorii D;
10. KOPIE UPRAWNIEŃ o dysponowaniu co najmniej osobą z certyfikatem przyznanym przez UDT;
11. Kopia ważnej polisy na wymaganą kwotę wraz z dowodem jej opłacenia;
- sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego,
3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy,

Uwagi:
14. Klauzula informacyjna RODO
Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str. 1), dalej ,,RODO" informujemy, że:
1. Administratorem pozyskanych danych osobowych jest Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu (47-220), w skrócie MZEC Sp.z o.o., przy ul. Pawła Stalmacha 18;
2. Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych można kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu e-mail: iod@mzec-kk.pl;
3. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji prowadzenia postępowania nr 15/2020 o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Ocena stanu technicznego kominów stalowych na terenie Kędzierzyna-Koźla" prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
4. Podstawą przetwarzania przez nas danych osobowych jest:
o art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
o w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);
o ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zin.);
5
° w ramach postępowania o udzielenie zapytania ofertowego chęć zawarcia umowy dla osób fizycznych, dla współpracowników Wykonawcy skierowanych do realizacji umowy - usprawiedliwiony interes podmiotu przetwarzającego;
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej ,,ustawa Pzp";
6. Dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania danych, jak wynika z ustawy Pzp, nie będzie możliwe zawarcie umów i ich realizacja;
8. Osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Kontakt:
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest: Andrzej Lorenc tel. 77 483 34 85 wew. 24, kom. 660 465 978, e-mail: andrzej.lorenc@mzec-kk.pl i sekretariat@mzec-kk.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.