wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Głowno ul. Młynarska 15 95-015 Głowno powiat: zgierski Tel.: +48 605054276 psoszynska@glowno.pl https://glowno.ezamawiajacy.pl/pn/glowno/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Głowno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 605054276 |
Termin składania ofert: | 2023-07-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miasta Głowno Numer referencyjny: OŚ.042.OZE.2.2.2023 II.1.2)Główny kod CPV 09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miasta Głowno. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 3 części: Część 1 zamówienia: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 15 kotłów na biomasę, Część 2 zamówienia: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 13 kolektorów słonecznych, Część 3 zamówienia: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 97 instalacji fotowoltaicznych. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 15 kotłów na biomasę Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 44621220 Kotły grzewcze centralnego ogrzewania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL712 Łódzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Miasta Głowno II.2.4)Opis zamówienia: Zakres zamówienia w zakresie części 1 obejmuje: 1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia, którego zakres został określony w rozdziale V PFU. 2. Dostawę, instalację i uruchomienie 15 kotłów na biomasę, o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w rozdziale XX PFU, w lokalizacjach wyspecyfikowanych w Załączniku 1 do PFU pozycje od 1 do 15. 3. Sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej, której zakres został określony w rozdziale XVI PFU. 4. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na wszystkie zamontowane instalacje przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 4 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPLD.04.01.02-10-0047/21 II.2.14)Informacje dodatkowe Szczegółowe kryteria oceny ofert w ramach części 1 zamówienia zawarte zostały w SWZ, DZIAŁ XXV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu obliczania oceny ofert, ust. 1. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 13 kolektorów słonecznych Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09331100 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL712 Łódzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Miasta Głowno II.2.4)Opis zamówienia: Zakres zamówienia w zakresie części 2 obejmuje: 1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia, którego zakres został określony w rozdziale V PFU. 2. Dostawę, instalację i uruchomienie 13 kolektorów słonecznych, o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w rozdziale XXI PFU, w lokalizacjach wyspecyfikowanych w Załączniku 1 do PFU, pozycje od 16 do 28. 3. Sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej, której zakres został określony w rozdziale XVI PFU. 4. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na wszystkie zamontowane instalacje przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 4 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPLD.04.01.02-10-0047/21 II.2.14)Informacje dodatkowe Szczegółowe kryteria oceny ofert w ramach części 2 zamówienia zawarte zostały w SWZ, DZIAŁ XXV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu obliczania oceny ofert, ust. 2. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 97 instalacji fotowoltaicznych Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL712 Łódzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Miasta Głowno II.2.4)Opis zamówienia: Zakres zamówienia w zakresie części 3 obejmuje: 1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia, którego zakres został określony w rozdziale V PFU. 2. Dostawę, instalację i uruchomienie 97 instalacji fotowoltaicznych o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w rozdziale XXII PFU, w lokalizacjach wyspecyfikowanych w Załączniku 1 do PFU, pozycje od 29 do 125; 3. Sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej, której zakres został określony w rozdziale XVI PFU; 4. Skuteczne zgłoszenie zamontowanych Instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej; 5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na wszystkie zamontowane instalacje przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 6. Zamawiający wymaga by dostarczone w ramach zamówienia Panele fotowoltaiczne oraz Inwertery były objęte gwarancją ich producentów, w następującym zakresie: a) Gwarancja producenta modułów na wady ukryte modułów: min. 20 lat, b) Gwarancja producenta Inwertera na wady ukryte produktu - minimum 10 lat, c) Gwarancja na konstrukcje wsporcze - minimum 10-letnia odporność na korozję. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 4 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPLD.04.01.02-10-0047/21 II.2.14)Informacje dodatkowe Szczegółowe kryteria oceny ofert w ramach części 3 zamówienia zawarte zostały w SWZ, DZIAŁ XXV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu obliczania oceny ofert, ust. 3. CPV: 09331200, 44621220, 09331100 Dokument nr: 339470-2023, OŚ.042.OZE.2.2.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 11/07/2023 Czas lokalny: 08:15 Miejsce: https://glowno.ezamawiajacy.pl Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 11/07/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Miasta Głowno Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 08/10/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02/06/2023 Kontakt: Gmina Miasta Głowno Krajowy numer identyfikacyjny: 472850632 ul. Młynarska 15 Głowno Kod NUTS: PL712 Łódzki 95-015 Polska Osoba do kontaktów: Paulina Soszyńska-Purtak E-mail: psoszynska@glowno.pl Tel.: +48 605054276 |
© eurobudowa.pl 2004-2025