Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: 3 Regionalna Baza Logistyczna
ul. Montelupich 3
30-901 Kraków
powiat: Kraków
Tel.: +48 261137784
a.modrzewska@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/lista_przetargow/listaPrzetargow.xhtml
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel.: +48 261137784
Termin składania ofert: 2023-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk

Numer referencyjny: 113/2023/D
II.1.2)Główny kod CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2023-2026 sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk. Zakres zamówienia podzielony został na 7 zadań (części) tj.:

o Zadanie nr 1 - DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych o udźwigu min. 10t;

o Zadanie nr 2 - DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych o udźwigu min 2t;

o Zadanie nr 3 - DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych terenowych o udźwigu min. 4,5t;

o Zadanie nr 4 - DOSTAWA wózków transportowych spalinowych 4x4;

o Zadanie nr 5 - DOSTAWA wózków transportowych akumulatorowych;

o Zadanie nr 6 - DOSTAWA podnośników spalinowych terenowych o udźwigu min 4,5t;

o Zadanie nr 7 - DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych terenowych o udźwigu min 4,5t;

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne)

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych o udźwigu min. 10t

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2023-2025 sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/10/2025
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w dokumentach zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.

2.Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w dokumentach zamówienia (projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych o udźwigu min 2t

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2024-2026 sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/10/2026
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w dokumentach zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.

2. Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w dokumentach zamówienia (projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych terenowych o udźwigu min. 4,5t

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2023-2026 sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/10/2026
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w dokumentach zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.

2. Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w dokumentach zamówienia (projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA wózków transportowych spalinowych 4x4

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2023-2026 sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/10/2026
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w dokumentach zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.

2.Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w dokumentach zamówienia (projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA wózków transportowych akumulatorowych

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2024-2026 sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/10/2026
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w dokumentach zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.

2. Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w dokumentach zamówienia (projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ). Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych terenowych o udźwigu min 4,5t

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2023 roku sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA podnośników widłowych spalinowych terenowych o udźwigu min 4,5t

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42410000 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL815 Puławski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2023 roku sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk w ilościach wskazanych w dokumentach zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ - Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET)).

4. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, nieregerowany, nienaprawiany, jakości pierwszej (I kategorii, I gatunku) i wyprodukowany w roku dostawy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia szczegółowo określono w dokumentach zamówienia tj. § 3 projektowanych postanowieniach umowy.

CPV: 42410000

Dokument nr: 340032-2023, 113/2023/D

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 03/07/2023
Czas lokalny: 08:10
Miejsce:

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, przy użyciu platformy zakupowej. Otwarcie ofert jest niepubliczne

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/postepowanie?postepowanie=47983008

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/lista_przetargow/listaPrzetargow.xhtml

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/07/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

3 Regionalna Baza Logistyczna - Skład Dęblin, Ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 29/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/06/2023

Kontakt:
3 Regionalna Baza Logistyczna
Krajowy numer identyfikacyjny: 121390415
ul. Montelupich 3
Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
30-901
Polska
Osoba do kontaktów: Agata Modrzewska
E-mail: a.modrzewska@ron.mil.pl
Tel.: +48 261137784

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.