Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
664z dziś
6720z ostatnich 7 dni
25117z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie oraz dostarczenie elementów małej architektury

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie oraz dostarczenie elementów małej architektury

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Podkowa Leśna
ul. Akacjowa 39/41
05-807 Podkowa Leśna
powiat: grodziski
tel.: 22 759 21 00, fax: 22 758 90 03, tel. (22)759 21 01, tel. 22 759 21 28
urzadmiasta@podkowalesna.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Podkowa Leśna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22 759 21 00,
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa Przedmiotu Zamówienia Publicznego:
,,Wykonanie oraz dostarczenie elementów małej architektury: ławek z oparciem i koszy śmietnikowych według projektu oraz drewnianej altany rekreacyjnej wykonanej z motywami na wzór zabytkowej wiaty poczekalni na peronie WKD Podkowa Leśna Główna "
II. Opis przedmiotu Zamówienia Publicznego:
(Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu przedmiotu zamówienia) Wykonanie wraz z dostawą na teren Miasta Podkowa Leśna:
1. ławek z oparciem, bez podłokietników: w ilości 5 szt.,
2. koszy na śmieci: w ilości 5 szt.,
zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Ławki i kosze należy wykonać z desek z modrzewia syberyjskiego lub iroko, szlifowanego i olejowanego z barwnikiem na kolor palisander. Normalia należy wykonać ze stali cynkowanej
malowanej proszkowo w kolorze czarnym lub ze stali kwasoodpornej. Wszystkie wymiary należy zachować zgodnie z projektem będącym żal. nr 3 do niniejszego zapytania z uwzględnieniem braku podłokietników w ławkach.
Oraz
3. drewnianej altany rekreacyjnej, według poniższego opisu: w ilości 1 szt.
Altana wykonana w rozmiarze 3,5x3,5 m, w stylu zbieżnym z drewnianymi elementami poczekalni na peronie WKD Podkowa Leśna Główna (załącznik nr 2 do wzoru umowy). Główne założenia altany:
o podłoga wykonana na legarach min. 5x4 em. z desek gr. min. 25mm
o dach kopertowy z pokryciem gontem bitumicznym, kąt nachylenia 30 st.
o słupy nośne min. 9x9 em. o wysokości min. 2 m.
o malowanie drewnochronem w kolorze palisander
o wysokość w kalenicy min. 3,05 m.

Dokument nr: PRM.272.52.2023

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.06.2023 r, do godz. 12;00
2. Po tym terminie złożone oferty zostaną odrzucone.
3. Sposób składania Oferty
1) na email urzadmiasta@podkowalesna.pl lub
2) osobiste złożenie do sekretariatu Urzędu Miasta Podkowa Leśna, adres: Ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem nazwy Przedmiotu zamówienia publicznego lub
3) przez Platformę zakupową.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji Zamówienia Publicznego:
Termin realizacji zamówienia 31.08.2023 r.

Wymagania:
(postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych netto)
Godziny pracy: poniedziałek 8:00-18:00, wtorek -- czwartek 8:00-16:00, piątek 8:00-14:00
I. Tryb udzjelenia Zamówienia Publicznego:
1. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na udzielenie Zamówienia Publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn.zm.), dalej zwanej ,,Pzp", oraz na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł., wprowadzonego Zarządzeniem nr 39 Burmistrza Miasta Podkowa Leśna z dnia 13.04.2023 r.
2. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego, w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i ewentualnych szkód, w szczególności w przypadku unieważnienia przez Zamawiającego niniejszego postępowania
Oferta powinna uwzględniać wszystkie czynności oraz koszty niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie Zamówienia Publicznego muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, finansowy, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą1:
1. Formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy).
3. Oferta musi obejmować całość Zamówienia Publicznego i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Formularz oferty oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim i podpisane przez osoby upoważnione, w taki sposób, aby możliwie było odczytanie podpisu (podpis może być uzupełniony pieczątką imienną).
4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt. 1 i 3, następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy wskazanej w ust. 3, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji, odpowiednio do etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę, o której mowa w pkt. 2, na podstawie:
1) wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
2) listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wskazanej w ust.3.
IX. Odrzucenie ofert:
Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty z opisem wymagań zamawiającego,
2) niezgodną z Kodeksem cywilnym/ nieważną na podstawie odrębnych przepisów,
3) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) złożone przez wykonawcę niezaproszonego do składania ofert (w trybie zapytania ofertowego zamkniętego),
5) w przypadku gdy wykonawca nie uzupełni dokumentów lub nie udzieli wyjaśnień we wskazanym przez zamawiającego terminie lub też nie będą one odpowiadały wymaganiom Zamawiającego określonym w zapytaniu ofertowym/zaproszeniu do składania ofert,
6) złożone przez wykonawcę, który podlegałby wykluczeniu z postępowania lub nie spełniał warunków udziału w postępowaniu,
7) złożone po terminie składania ofert,
8) oferta została złożona przez wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie publiczne dla zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, itp.)
X. Poprawki w ofercie
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie, w tym:
a) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
b) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
XI. Badanie oferty
1. Dla ważności postępowania o udzielenie Zamówienia wymagane jest złożenie co najmniej jednej ważnej oferty.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
3. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia publicznego i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu będzie spoczywać na Wykonawcy.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia publicznego.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli nie będzie to możliwe, ponieważ oferty te zawierają taką samą cenę, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XII. Prawa Zamawiającego
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) podjęcia negocjacji ze wszystkimi niewykluczonymi wykonawcami, których oferty nie zostały odrzucone,
2) możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny wykonawca uchyli się od zawarcia umowy,
3) zmiany treści zapytania ofertowego,
4) w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaka może być przeznaczona na realizację zamówienia publicznego, zamawiający może, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, przeprowadzić negocjacje dotyczące ceny, z wykonawcą, którego oferta zostałaby uznana za najkorzystniejszą, gdyby Zamawiający posiadał środki na realizację zamówienia publicznego,
5) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy bez podania przyczyny.
XIII. Unieważnienie postępowania
Postępowanie może być unieważnione przez zamawiającego gdy:
1) nie złożono żadnej ważnej oferty lub zamawiający nie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przypadku określonym w Rozdziale XIII pkt. 4),
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, lub stało się niecelowe, albo z uwagi na zmianę okoliczności brak jest środków finansowych na sfinansowanie zamówienia,
4) postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia (w szczególności unieważnieniu podlega postępowanie zawierające istotne błędy w opisie przedmiotu zamówienia),
5) na każdym etapie postępowania, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy bez podania przyczyny.
XIV. Wyniki postępowania
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.bip.podkowalesna.pl i/lub poprzez przesłanie informacji do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
2. Informację o wyniku zapytania ofertowego, w tym: wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy odpowiedzieli na zapytanie ofertowe oraz opublikuje lub wyśle w tej sennej formie jak zapytanie ofertowe.
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty.
XV. Informacja o sposobie porozumiewania się
1. Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, pisemnie drogą elektroniczną, odpowiednio w terminie do 2 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia na stronie lub wysłania zaproszenia. Wniosek o udzielenie wyjaśnień, który wpłynął po terminie lub dotyczy udzielonych już wcześniej wyjaśnień, zostanie pozostawiony bez rozpoznania.
2. Wyjaśnienia dotyczące zapytań ofertowych przesyłane są do wykonawców, którym przesłano zapytanie ofertowe (dotyczy zapytania ofertowego zamkniętego).
3. Zmiany oraz wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego zamieszczane są na stronie zamawiającego lub Platformie Zakupowej.
4. Zamawiający dopuszcza sposób porozumiewania się z wykonawcami w sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: urzadmiasta@podkowalesna.pl
b) za pośrednictwem Platformy zakupowej (jeśli dotyczy)
5. Wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pytania przekazywane będą wyłącznie drogą elektroniczną.

Kontakt:
6. Uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest: Artur Niedziński, tel. 22 759 21 28, e-mail: artur.niedzinski@podkowalesna.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.