Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Włocławek - Administracja Zasobów Komunalnych ul. Ostrowska 30 87-800 Włocławek powiat: Włocławek tel: 054 414-48-50, fax: 054 414-48-84 przetargi@azk.wloclawek.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Włocławek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 054 414-48-50, |
Termin składania ofert: | 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia publicznego: "Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan. w budynku przy Ul. Zapiecek 3/5 we Włocławku." Szczegółowy zakres robót przedstawiono w projekcie budowlanym, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz książkach przedmiarów - stanowiących załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Otwarcie ofert: 6. Miejsce i termin otwarcia ofert: 6.1. Miejsce - Administracja Zasobów Komunalnych, Ul. Ostrowska 30, 87 800 Włocławek, sala konferencyjna. 6.2. Termin -14.06.2023 r. do godz. 10.15. Składanie ofert: 5. Sposób, miejsce i termin składania ofert: 5.1. Dokumenty wyszczególnione w ust. 3 należy umieścić w kopercie i zaadresować: Administracja Zasobów Komunalnych Ul. Ostrowska 30,87-800 Włocławek ,,Oferta na: "Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan. w budynku przy Ul. Zapiecek 3/5 we Włocławku." 5.2. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 14.06.2023 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: 2.1. 90 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 3. O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 3.2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu, przebudowie bądź rozbudowie instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z przebudową instalacji wodnokanalizacyjnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym za kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każdą. 4. Wymagane dokumenty: 4.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 4.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.3. opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, 4.4. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie w sposób należyty. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał zadania dla Zamawiającego przedkłada sam wykaz robót (załączanie referencje nie jest wówczas wymagane). 4.5. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 4.6. Dokumenty o których mowa w ppkt. 4.2. i 4.3. i 4.4 muszą być złożone w oryginale bądź w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale bądź w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5.3. Oferty, które wpłyną do AZK po ww. terminie nie będą brane pod uwagę. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego, określa czy ww. termin został zachowany przez Wykonawcę. 7. Termin związania ofertą: 30 dni. 8. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Administracji Zasobów Komunalnych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto (Zarządzenie nr 8/2022 Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku z dnia 28.12.2022 r.). 9. Informacje dotyczące wyboru oferty: 9.1. Zamawiający dokona badania ofert pod względem formalnym i merytorycznym, co do zgodności z warunkami Zapytania ofertowego. 9.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych dokumentów dotyczących treści złożonych ofert. 9.3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najkorzystniejszą cenę za realizację zamówienia. 9.4. Informacja o wyniku postępowania i wyborze oferty zostanie przesłana (za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej) do Wykonawców, którzy złożyli oferty. 9.5. Oferta zostanie odrzucona jeżeli w toku badania i oceny oferty Zamawiający uzna ofertę za niespełniającą wymagań zapytania ofertowego. 9.6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z roku 2022, poz. 835).1 9.7. Umowa z Wykonawcą którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zawarta na warunkach jakie wynikają ze złożonej oferty i wzoru umowy stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 9.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 9.9 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy kosztorys szczegółowy zgodny ze złożoną przez niego ofertą, określający w szczególności następujące parametry: a) stawka za roboczogodzinę pracy zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, b) koszty ogólne, c) koszty zakupu materiałów, d) zysk. 1 Art. 7 ust. 1 specustawy mówi, że z postępowania lub konkursu zgodnego ustawą Pzp wyklucza się: o wykonawcę oraz uczestnika konkursu z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba z wykazów z rozporządzeń 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot z wykazów z rozporządzeń nr 765/2006 i 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile wpisano go na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 10. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia zapytania bez podawania przyczyny. Uwagi: 11. Kryterium oceny ofert: cena 100 %. Kontakt: 12. Przedstawiciele zamawiającego upoważnieni do kontaktu z wykonawcami: Przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są: - w sprawach formalnych: Pani Klaudia Kalinowska, tel. 54 414 48 58, e-mail: przetargi@azk.wloclawek.pl; - w sprawach technicznych: Pan Piotr Rudziński, tel. 54 414 48 55, e-mail: prudzinski@azk.wloclawek.pl. Kontakt możliwy w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025