Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Administracja Zasobów Komunalnych
ul. Ostrowska 30
87-800 Włocławek
powiat: Włocławek
tel: 054 414-48-50, fax: 054 414-48-84
przetargi@azk.wloclawek.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 054 414-48-50,
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia publicznego:
"Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan. w budynku przy Ul. Zapiecek 3/5 we Włocławku."
Szczegółowy zakres robót przedstawiono w projekcie budowlanym, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz książkach przedmiarów - stanowiących załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Otwarcie ofert: 6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
6.1. Miejsce - Administracja Zasobów Komunalnych, Ul. Ostrowska 30, 87 800 Włocławek, sala konferencyjna.
6.2. Termin -14.06.2023 r. do godz. 10.15.

Składanie ofert:
5. Sposób, miejsce i termin składania ofert:
5.1. Dokumenty wyszczególnione w ust. 3 należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Administracja Zasobów Komunalnych Ul. Ostrowska 30,87-800 Włocławek
,,Oferta na:
"Wykonanie instalacji co., c.w.u. i cyrkulacji wraz z przebudowa instalacji wod.-kan. w budynku przy Ul. Zapiecek 3/5 we Włocławku."
5.2. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 14.06.2023 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Wymagany termin realizacji zamówienia:
2.1. 90 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
3. O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3.1. posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
3.2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu, przebudowie bądź rozbudowie instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z przebudową instalacji wodnokanalizacyjnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym za kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każdą.
4. Wymagane dokumenty:
4.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
4.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.3. opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,
4.4. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie w sposób należyty. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał zadania dla Zamawiającego przedkłada sam wykaz robót (załączanie referencje nie jest wówczas wymagane).
4.5. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
4.6. Dokumenty o których mowa w ppkt. 4.2. i 4.3. i 4.4 muszą być złożone w oryginale bądź w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale bądź w formie kopii poświadczonej notarialnie.
5.3. Oferty, które wpłyną do AZK po ww. terminie nie będą brane pod uwagę. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego, określa czy ww. termin został zachowany przez Wykonawcę.
7. Termin związania ofertą: 30 dni.
8. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Administracji Zasobów Komunalnych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto (Zarządzenie nr 8/2022 Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku z dnia 28.12.2022 r.).
9. Informacje dotyczące wyboru oferty:
9.1. Zamawiający dokona badania ofert pod względem formalnym i merytorycznym, co do zgodności z warunkami Zapytania ofertowego.
9.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
9.3. Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najkorzystniejszą cenę za realizację zamówienia.
9.4. Informacja o wyniku postępowania i wyborze oferty zostanie przesłana (za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej) do Wykonawców, którzy złożyli oferty.
9.5. Oferta zostanie odrzucona jeżeli w toku badania i oceny oferty Zamawiający uzna ofertę za niespełniającą wymagań zapytania ofertowego.
9.6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z roku 2022, poz. 835).1
9.7. Umowa z Wykonawcą którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zawarta na warunkach jakie wynikają ze złożonej oferty i wzoru umowy stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
9.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
9.9 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy kosztorys szczegółowy zgodny ze złożoną przez niego ofertą, określający w szczególności następujące parametry:
a) stawka za roboczogodzinę pracy zgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
b) koszty ogólne,
c) koszty zakupu materiałów,
d) zysk.
1 Art. 7 ust. 1 specustawy mówi, że z postępowania lub konkursu zgodnego ustawą Pzp wyklucza się:
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba z wykazów z rozporządzeń 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot z wykazów z rozporządzeń nr 765/2006 i 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile wpisano go na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
10. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia zapytania bez podawania przyczyny.

Uwagi:
11. Kryterium oceny ofert: cena 100 %.

Kontakt:
12. Przedstawiciele zamawiającego upoważnieni do kontaktu z wykonawcami:
Przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:
- w sprawach formalnych: Pani Klaudia Kalinowska,
tel. 54 414 48 58,
e-mail: przetargi@azk.wloclawek.pl;
- w sprawach technicznych: Pan Piotr Rudziński,
tel. 54 414 48 55,
e-mail: prudzinski@azk.wloclawek.pl. Kontakt możliwy w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.