Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wideo domofonów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wideo domofonów

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,Olmedica w Olecku Sp. z o. o." ||| 2x zalącznik
ul. Gołdapska 1
19-400 Olecko
powiat: olecki
(87) 520 22 96-96, (87) 520 25 43
olmedica@olmedica.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olecko
Wadium: ---
Nr telefonu: (87) 520 22 96-96, (
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na ,,DOSTAWA i montaż wideo domofonów
na potrzeby szpitala ,, Olmedica" w Olecku sp. z o.o."

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa, montaż 5 szt. wideo domofonów w celu wyposażenia
oddziałów w siedzibie Zamawiającego.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM ORAZ PODSTAWY
WYKLUCZENIA:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków
Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie.
2) Nie podlegają wykluczeniu:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka.
b) j) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy zadnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i
655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka.
c) k) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka.
Dokumenty składające się na ofertę:
1) Wypełnionym i podpisane przez osobę upoważnioną Formularz ofertowy Wykonawcy -
załącznikiem nr 1
2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego, zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji opisowej producenta
potwierdzającej parametry oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / karty
techniczne zaoferowanych urządzeń (w języku polskim).
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub
potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia), lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, aktualny rejestr handlowy lub równoważne.
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty
oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną
w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
W sytuacji kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów Zamawiający wezwie do ich złożenia/
uzupełnienia.
2.

Dokument nr: ZP/7-2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 13.06.2023r. godz. 10:30

Składanie ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 13.06.2023r do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: ,,Olmedica Sp. z o.o. w Olecku" Ul. Gołdapska 1 - kancelaria - osobiście, pocztą lub pocztą elektroniczną na adres olmedica@olmedica.pl.

Decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
4. Miejsce realizacji umowy: Olmedica w Olecku Sp. z o. o. - Ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Termin dostarczenia domofonów, ich montaż w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania
umowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w dni robocze w godz.ch pracy w siedzibie
Zamawiającego tj. 08:00-15:00. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Wymagania:
2. Podstawowe wymagania:
1) montaż po stronie otwierania drzwi (nie po stronie zawiasów);
2) montaż wszystkich klawiatur i przycisków w przedziale wysokości 0,8-1,1 m, w odległości nie
większej niż 60 cm od krawędzi drzwi;
3) zapewnienie lokalizacji przycisków w przedziale wysokości 0,8-1,1 m (w górnej granicy tego
przedziału i z zapewnieniem warunku dobrego widzenia kamery zarówno w przypadku osoby
stojącej, jak i siedzącej);
4) w przypadku stosowania mechanizmu otwierającego drzwi - wyposażenie go w czujnik ruchu
lub stosowanie rozwiązań zamykających się po co najmniej 5-10 sekundach (dając możliwość
bezpiecznego przejścia osobom o obniżonej mobilności);
5) w przypadku stosowania elementów kontroli dostępu- wybór systemów audio-wizualnych,
możliwych do obsłużenia metodą bezwzrokową oraz przy użyciu jak najmniejszej siły i w
sposób wygodny dla użytkowników (np. za pomocą łokcia):
6) przyciski - klawiszowe lub sensorowe z nakładką , w układzie klawiatury telefonu,
7) elementy sterujące, wydające sygnał dźwiękowy i wizualny (przyciski, potwierdzenie
otwierania zamka);
8) zapewnienie kontrastu urządzenia i tła, na którym się znajduje, na poziomie min. LRV=60.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Płatność z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana po 30 dniach od dnia
dostarczeniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury i podpisanego protokołu odbioru.
6. Zamawiający przeznacza na realizację tego zadania 5 873,25 złotych brutto są to środki z
programu Dostępność Plus dla zdrowia, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania
projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do
niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza
Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-
0044/18.

Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane: Olmedica w Olecku Sp. z o.o. ul.
Gołdapska 1,19-400 Olecko i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone:
,,Dostawa oraz montaż wideo domofonów na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o."- nie
otwierać do dnia 13.06.2023r.do godziny 10:30.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania
koperty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni
to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają obligatoryjnie
zachowania formy pisemnej według poniższych zasad.
Zmiany dotyczące treści oferty winny być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta.
Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem
,,ZMIANA".
6.
7.
8.
Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być zaadresowane w ten sam sposób co oferta.
Dodatkowo opakowanie, w którym znajduje się oświadczenie o wycofaniu oferty należy opatrzyć
napisem ,,WYCOFANIE".

Opis sposobu przygotowania ofert
a) Oferta - pod rygorem jej unieważnienia - powinna być napisana w języku polskim, w formie
pisemnej oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on
zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
b) Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do
podpisania oferty. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby
upoważnionej do reprezentowania firmy datą i napisem "za zgodność z oryginałem".
c) W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej może być przesłana jako scan lub
może być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy - równoznaczne jest to ze złożeniem oferty w oryginale.
d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
e) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę samodzielnie lub wspólnie z innymi
Wykonawcami. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie
wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
f) Wykonawca przedstawia tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu
ofertowym.
g) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
h) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu w przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości, co do jej prawdziwości.
i) Wszystkie strony oferty powinny być spięte, w sposób zapobiegający dekompletacji
zawartości oferty.
j) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
podpisującej ofertę.
k) Ofertę wraz z załącznikami na ponumerowanych stronach należy złożyć w nieprzejrzystym,
zamkniętym opakowaniu/kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści
oraz zabezpieczający jej naruszalność do terminu otwarcia ofert.
l) Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
m) Ofertę należy złożyć w oryginale. Wszystkie strony oryginału ,,Formularz Ofertowy
Wykonawcy" - Zał. nr 1 oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być wypełnione czytelnie.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pola poprzez umieszczenie w nim
żądanych przez Zamawiającego informacji. Oferta musi być podpisana oraz opieczętowana
przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w
jego imieniu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.