Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
292z dziś
4754z ostatnich 7 dni
23427z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rozogi
Wojciecha Kętrzyńskiego 22
12-114 Rozogi
powiat: szczycieński
897226002, faks 897226002 w.50
sekretariat@rozogi.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Rozogi
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 897226002, faks 8972
Termin składania ofert: 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi", w zakres którego wchodzi: budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dąbrowy, budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozogi
Zadanie nr 1 (część 1):
a) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dąbrowy o długości 410 m,
Zakres robót obejmuje wykonanie sieci wodociągowej o długości 410 m, w tym częściowy montaż sieci metodą bezwykopową (przewiertem sterowanym
o długości 254 m) wraz z montażem czterech hydrantów nadziemnych z zasuwą odcinającą.
Lokalizacja: działka nr 1274/2 obręb Dąbrowy.
b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozogi o długości 950 m
Zakres robót obejmuje wykonanie trzech odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
? długość 172 m i włączenie do istniejącej studni,
? długość 159 m i włączenie do istniejącej studni,
? długość 619 m i włączenie do istniejącej studni,
Wykonana sieć kanalizacji sanitarnej włączona będzie do istniejącej sieci
i odprowadzać będzie ścieki w sposób grawitacyjny.
Lokalizacja: działka nr 20/28; 20/27; 20/26; 20/2; 21/55; 21/51; 20/3; 20/10; 20/11; 20/18; 20/19; 20/20; 20/21; 20/22; 20/29; 30/32; 21/40; 21/45; 21/52; 21/56; 23/1; 23/2; 23/3; 23/4; 24/18; 24/19; 24/20; 24/21; 24/22; 24/23; 24/24; 24/25; 24/26; 24/27; 24/28; 24/34 obręb Rozogi.
Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8a (zadanie Nr 1).

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rozogi", w zakres którego wchodzi: przebudowa i rozbudowa budynku stacji wodociągowej w miejscowości Faryny.
Zadanie nr 2 (cześć 2):
Przebudowa z rozbudową budynku stacji wodociągowej w Farynach
Lokalizacja: działka nr 29/3 obręb Faryny
Zakres robót obejmuje roboty budowlane w zakresie:
? branża budowlana: stan surowy zamknięty, roboty wykończeniowe, zagospodarowanie terenu.
? branża sanitarna: demontaż, sieci sanitarne (kanalizacja sanitarna, kanalizacja technologiczna, sieci wodociągowe), instalacje sanitarne wewnętrzne (instalacja wod-kan, instalacja CO, instalacja sprężonego powietrza, instalacja wentylacji, instalacja technologiczna), instalacje pneumatyczno-elektryczne.
? branża elektryczna: montaż linii zasilającej, montaż rozdzielnicy elektrycznej i kasety z przyciskiem PWP, montaż instalacji oświetleniowej, montaż instalacji zasilającej gniazda wtykowe, siłowe oraz obwody dedykowane, montaż instalacji uziomów i instalacji odgromowej, zasilenie alternatywne i awaryjne, pomiary elektryczne.
UWAGA: w zakres przedmiotu zamówienia w branży elektrycznej wchodzi również:
? wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienia instalacji fotowoltaicznej min. 15 kW,
? wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienia instalacji zasilania awaryjnego - agregat prądotwórczy min. 37 kW.
Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8b (zadanie nr 2).

CPV: 45231000-5, 45231300-8, 45110000-1, 45215000-7, 45000000-7, 45300000-0, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7

Dokument nr: 2023/BZP 00250890, Roś.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi, na stronie internetowej postępowania tj.https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings.
2. Wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, prowadzonej przy użyciu adresu email sekretariat@rozogi.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania komunikatów i wiadomości przesyłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies",
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) Standard kodowania znaków: UTF8,
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rozogi (z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Rozogi, 12 - 114 Rozogi, Ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 22, tel. 089 - 722 - 60 -02, e-mail: sekretariat@rozogi.pl.
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
? dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
? w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
? na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-22 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.