zachodniopomorskie (Stargard)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa desek, profili i pali kompozytowych |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ABRUKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Gdańska 78 84-120 Władysławowo powiat: pucki abruko@abruko.pl https://abruko.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Władysławowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA desek, profili i pali kompozytowych dla potrzeb zagospodarowania skweru dla zadania pn. ,,Rozbudowa przystani jachtowej w Jastarni". Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa desek, profili i pali kompozytowych dla potrzeb zagospodarowania skweru dla zadania pn. ,,Rozbudowa przystani jachtowej w Jastarni" w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej". 2. Wykaz, ilość, opis materiałów objętych przedmiotem zamówienia: Lp. Nazwa Ilość J.m. 1 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 300 cm bez wzmocnienia, brąz 160 szt. 2 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 250 cm bez wzmocnienia, brąz 30 szt. 3 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 200 cm bez wzmocnienia, brąz 428 szt. 4 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 150 cm bez wzmocnienia, brąz 394 szt. 5 Deska pomostowa 4 x 19,7 x 200 cm bez wzmocnienia, brąz 14 szt. 6 Profil czworokątny 8 x 16 x 500 cm bez zaostrzenia, brąz 30 szt. 7 Profil czworokątny 8 x 16 x 550 cm bez zaostrzenia, brąz 80 szt. 8 Profil czworokątny 8 x 23 x 500 cm bez zaostrzenia, brąz 35 szt. 9 Profil czworokątny 8 x 23 x 350 cm bez zaostrzenia, brąz 12 szt. 10 Pal z zaostrzeniem Fi=20 cm, L=200 cm, brąz 2 szt. 11 Pal z zaostrzeniem Fi=20 cm, L=350 cm, brąz 2 szt. 12 Profil czworokątny 10 x 10 x 150 cm bez zaostrzenia, brąz 30 szt. 13 Profil czworokątny 10 x 10 x 200 cm bez zaostrzenia, brąz 16 szt. 14 Profil czworokątny 10 x 10 x 300 cm bez zaostrzenia, brąz 10 szt. 15 Profil czworokątny 12 x 12 x 150 cm bez zaostrzenia, brąz 20 szt. 16 Profil czworokątny 7 x 7 x 300 cm bez zaostrzenia, brąz 15 szt. CPV: 44191000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00251491, ZP/04/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://abruko.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://abruko.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego rozdziału: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://abruko.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl ; 2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się"; 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; 4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 5) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 100 MB. 6. Zalecenia Zamawiającego dotyczące: 1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (pdf advanced electronic signature), b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML pdf advanced electronic signature); 2) podpisu zaufanego : a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB, b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf, c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml; 3) podpisu osobistego : a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB, b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony; c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Abruko Sp. z o.o., adres: ul. Gdańska 78, 84-120 Władysławowo, nr telefonu: 58 674 11 41, e-mail: abruko@abruko.pl 2. Inspektor Ochrony Danych - Grzegorz Nowak, tel. 721-555-555, e-mail: iod@ochronadanych.it 3. Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy desek pomostowych. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://abruko.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-15 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zamawiającego Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa desek, profili i pali kompozytowych dla potrzeb zagospodarowania skweru dla zadania pn. ,,Rozbudowa przystani jachtowej w Jastarni" w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej". 2. Wykaz, ilość, opis materiałów objętych przedmiotem zamówienia: Lp. Nazwa Ilość J.m. 1 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 300 cm bez wzmocnienia, brąz 160 szt. 2 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 250 cm bez wzmocnienia, brąz 30 szt. 3 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 200 cm bez wzmocnienia, brąz 428 szt. 4 Deska pomostowa 4,8 x 16,5 x 150 cm bez wzmocnienia, brąz 394 szt. 5 Deska pomostowa 4 x 19,7 x 200 cm bez wzmocnienia, brąz 14 szt. 6 Profil czworokątny 8 x 16 x 500 cm bez zaostrzenia, brąz 30 szt. 7 Profil czworokątny 8 x 16 x 550 cm bez zaostrzenia, brąz 80 szt. 8 Profil czworokątny 8 x 23 x 500 cm bez zaostrzenia, brąz 35 szt. 9 Profil czworokątny 8 x 23 x 350 cm bez zaostrzenia, brąz 12 szt. 10 Pal z zaostrzeniem Fi=20 cm, L=200 cm, brąz 2 szt. 11 Pal z zaostrzeniem Fi=20 cm, L=350 cm, brąz 2 szt. 12 Profil czworokątny 10 x 10 x 150 cm bez zaostrzenia, brąz 30 szt. 13 Profil czworokątny 10 x 10 x 200 cm bez zaostrzenia, brąz 16 szt. 14 Profil czworokątny 10 x 10 x 300 cm bez zaostrzenia, brąz 10 szt. 15 Profil czworokątny 12 x 12 x 150 cm bez zaostrzenia, brąz 20 szt. 16 Profil czworokątny 7 x 7 x 300 cm bez zaostrzenia, brąz 15 szt. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium nr 1: Cena C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru: CMIN C = --------- X 100 pkt CB CMIN- najniższa cena oferty niepodlegającej odrzuceniu; CB- cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 i 2 SWZ: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ); b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 5. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy: 1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ, na poniższych zasadach: a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów - w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również podmiotu udostępniającego zasoby; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3); 5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale 11 ust. 1 pkt 1 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy: 1) Wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy. 2) Terminu realizacji Przedmiotu Umowy: a) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej, b) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy - termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej i - jeśli dotyczy - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w związku z okolicznościami, o których mowa powyżej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium nr 1: Cena C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru: CMIN C = --------- X 100 pkt CB CMIN- najniższa cena oferty niepodlegającej odrzuceniu; CB- cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2023