wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12 40-007 Katowice powiat: Katowice Tel.: +48 323591334 dzp@us.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/777571 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 323591334 |
Termin składania ofert: | 2023-07-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA mebli Numer referencyjny: DZP.382.2.12.2023 II.1.2)Główny kod CPV 39130000 Meble biurowe II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - stołu konferencyjnego (1 szt.), komody 6 drzwiowej (1 szt.), sofy (1 szt.), określonych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej: ,,meblami" lub ,,przedmiotem zamówienia". Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - nie wcześniej niż 2022), posiadać stosowne certyfikaty i spełniać określone normy dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ; II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: część A: DOSTAWA mebli: stół konferencyjny (1 szt.) i komoda 6 drzwiowa (1 szt. ) Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22A Katowicki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: ul. Bankowa 5, 40-007 Katowice II.2.4)Opis zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - stołu konferencyjnego (1 szt.), komody 6 drzwiowej (1 szt.), określonych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej: ,,meblami" lub ,,przedmiotem zamówienia". Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - nie wcześniej niż 2022), posiadać stosowne certyfikaty i spełniać określone normy dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. 5) Termin realizacji zamówienia: w zakresie części A: do 21 dni od daty zawarcia umowy, nie później niż do dnia 29.09.2023 r.; 6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. 7) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, związanych z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych Wykonawcy w toku realizacji zamówienia; 8) Zamawiający nie przewiduje klauzuli zastrzeżonej w rozumieniu art. 94 ustawy Pzp; 9) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp. 10) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp. 11) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A i B - 24 m-ce. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji zamówienia / Waga: 20 Kryterium jakości - Nazwa: Termin gwarancji / Waga: 20 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 21 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Postępowanie w zakresie części A jest współfinansowane z projektu: ,,SPINplace - centrum kreatywności i coworkingu" UDA-RPSL.01.04.02-24-02G4/19-00 II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: część B: DOSTAWA mebli: sofa (1 szt. ) Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22A Katowicki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice II.2.4)Opis zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - sofy (1 szt.), określonej w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej: ,,meblami" lub ,,przedmiotem zamówienia". Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - nie wcześniej niż 2022), posiadać stosowne certyfikaty i spełniać określone normy dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. 5) Termin realizacji zamówienia: w zakresie części B: do 35 dni od daty zawarcia umowy; 6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. 7) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, związanych z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych Wykonawcy w toku realizacji zamówienia; 8) Zamawiający nie przewiduje klauzuli zastrzeżonej w rozumieniu art. 94 ustawy Pzp; 9) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp. 10) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp. 11) Wymagany minimalny termin gwarancji: w zakresie części A i B - 24 m-ce. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji zamówienia / Waga: 20 Kryterium jakości - Nazwa: Termin gwarancji / Waga: 20 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 35 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 39130000 Dokument nr: 338732-2023, DZP.382.2.12.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 11/07/2023 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na (platformazakupowa.pl) pod adresem (https://platformazakupowa.pl/pn/us) do upływu terminu składania ofert; Szczegółowe informacje zawiera SWZ. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Zamawiający, po otwarciu ofert, udostępni na stronie postępowania -https://platformazakupowa.pl/pn/us w sekcji ,,Komunikaty", informacje o cenach, nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności albo zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte; Klauzula informacyjna dotycząca RODO-rozdz. XVI ust. 5 SWZ. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/777571 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 11/07/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: ul. Bankowa 5, 40-007 Katowice Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 08/10/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02/06/2023 Kontakt: Uniwersytet Śląski w Katowicach Krajowy numer identyfikacyjny: 000001347 ul. Bankowa 12 Katowice Kod NUTS: PL22A Katowicki 40-007 Polska Osoba do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych E-mail: dzp@us.edu.pl Tel.: +48 323591334 |
© eurobudowa.pl 2004-2025