dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Sochaczew)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kompleksu boisk sportowych oraz zaplecza sanitarno - szatniowego |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA TOKARNIA Tokarnia 380 32-436 Tokarnia powiat: myślenicki sekretariat@tokarnia.info.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tokarnia |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont kompleksu boisk sportowych oraz zaplecza sanitarno - szatniowego ,,Moje boisko - Orlik 2012" w miejscowości Tokarnia Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont kompleksu boisk sportowych oraz zaplecza sanitarno - szatniowego ,,Moje boisko - Orlik 2012" w miejscowości Tokarnia, w tym wymiana nawierzchni, ze sztucznej trawy, remont boiska do piłki siatkowej plażowej, czyszczenie nawierzchni poliuretanowej, remont zaplecza CPV: 45000000-7, 45100000-8,45233200-1,45212224-2 Dokument nr: 2023/BZP 00252317, GK.271.5.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70e16480-e26f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia która dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2) poczty elektronicznej dostępnej pod adresem: przetargi@tokarnia.info.pl (z wyłączeniem składania oferty, która może zostać złożona tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia), 2. W postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie: 1) za pośrednictwem formularza ,,Formularz do komunikacji" udostępnionego przez Platformę e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, 2) za pomocą poczty elektronicznej przetargi@tokarnia.info.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ , oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-22 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.5.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont kompleksu boisk sportowych oraz zaplecza sanitarno - szatniowego ,,Moje boisko - Orlik 2012" w miejscowości Tokarnia, w tym wymiana nawierzchni, ze sztucznej trawy, remont boiska do piłki siatkowej plażowej, czyszczenie nawierzchni poliuretanowej, remont zaplecza 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 - 4. 2. Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające w szczególności na: wykonaniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej inwestycji, zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach Umowy obiektu, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, w tym zmianę terminu końcowego realizacji Umowy; 3) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom; 4) zmiany wynikające z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujące niemożnością wykonywania robót przez Wykonawcę lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, przykładowo spowodowane przez; - działania osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów) - warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy, stanowiącymi siłę wyższą - zmiany osób wyznaczonych do kierowania albo nadzorowania budowy/ robót; 5) zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT; 6) zmiany wynikające konieczności uwzględnienia siły wyższej; 7) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego; 3. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w ustawie Pzp. 4. Dopuszcza się możliwości zmiany cen w okresie obowiązywania umowy jeśli wynika to z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy; 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025