dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
kujawsko-pomorskie (Topólka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Turystyczno-rekreacyjne zagospodarowanie terenu |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ZĘBOWICE ul. Izydora Murka 2 46-048 Zębowice powiat: oleski 774216076, faks 774216076 ug@zebowice.pl https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/pn/gminazebowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Zębowice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 774216076, faks 7742 |
Termin składania ofert: | 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Turystyczno-rekreacyjne zagospodarowanie terenu przy stawie i rzece Libawa w Zębowicach" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kładki drewnianej (pomostem) nad rzeką Libawa oraz ciągu utwardzonego ścieżki spacerowej z kostki brukowej od Ul. Oleskiej prowadzącego przez działkę nr 1199/1 a następnie przez działkę nr 1195 przy stawie a następnie do istniejącej wiaty rekreacyjnej. Przedmiot obejmuje również montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci oraz montaż lamp solarnych przy ścieżce. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Projekt Zagospodarowania Terenu wraz z rysunkami wykonawczymi, przedmiar robót ), STWiRB, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dokumentacja projektowa dostępny jest na stronie internetowej https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet CPV: 45100000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00252656, SG.271.1.03.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ? stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; ? komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; ? zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2, ? włączona obsługa JavaScript; ? zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf; ? dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip. ? obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax ? zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-23 11:00 Miejsce składania ofert: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.1.03.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 374563,14 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kładki drewnianej (pomostem) nad rzeką Libawa oraz ciągu utwardzonego ścieżki spacerowej z kostki brukowej od ul. Oleskiej prowadzącego przez działkę nr 1199/1 a następnie przez działkę nr 1195 przy stawie a następnie do istniejącej wiaty rekreacyjnej. Przedmiot obejmuje również montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci oraz montaż lamp solarnych przy ścieżce. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Projekt Zagospodarowania Terenu wraz z rysunkami wykonawczymi, przedmiar robót ), STWiRB, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dokumentacja projektowa dostępny jest na stronie internetowej https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie stawia się wymagań, 2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), co potwierdzają poprzez złożenie aktualnej informacji banku. Ocena spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg wzory załącznika Nr 2 do SWZ oraz na podstawie informacji banku - na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Doświadczenia : posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie terenów rekreacyjnych lub budowie placów zabaw o wartości robót min. 200 000,00 zł brutto każda budowa, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami lub innymi dokumentami. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA. Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę. b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują : ? kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4), informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ), 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 - 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 2, podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu ( wg rozdziału VIII i IX ) lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: - oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub - zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 2) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 1), lub złożonych podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu. 3) Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1) lub podmiotowe lub przedmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wskazane zostały w SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zawiera SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ - Projekt Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024