mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie całościowej fumigacji kościoła |
Data zamieszczenia: | 2023-06-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Małej Nieszawce ul. Toruńska 184 87-103 Mała Nieszawka powiat: toruński tel: 506024192 parafia.malanieszawka@op.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Mała Nieszawka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 506024192 |
Termin składania ofert: | 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W imieniu Parafii Rzymsko-katolickiej p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Małej Nieszawce zapraszam do składania ofert, na wykonanie całościowej fumigacji kościoła. 2.INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: Opis przedmiotu zamówienia Celem zadania jest przeprowadzenie całościowej fumigacji i impregnacji Kościoła w Małej Nieszawce, która ma doprowadzić do likwidacji aktywnych żerowisk spuszczela pospolitego (Hylotrupesbajulus) oraz kołatka domowego (Anobium punetatum). Efektem planowanych prac ma być zatrzymanie degradacji elementów drewnianych kościoła. Dezynsekcja polegać ma na całościowym, szczelnym namiotowaniu obiektu i wpuszczeniu fumigantów - gazów trujących mających na celu zlikwidowanie wszystkich żyjących szkodników drewna. Zakres prac, które trzeba wykonać przedstawia przedmiar prac, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego (ZO). Przedmiar prac stanowi podstawę do wyceny prac, których wartość należy podać w ofercie przygotowanej na druku oferty cenowej (załącznik nr 2). Prace należy wykonać zgodnie z decyzją, pozwoleniem Kujawsko -Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27 października 2021 r. (decyzja ZN - 356/2021, stanowiącą załącznik nr 4 do ZO) i w oparciu o program prac konserwatorskich, na podstawie którego decyzja została wydana. Program prac konserwatorskich znajduje się w kancelarii parafialnej Zamawiającego i może być udostępniony do wglądu po uprzednim telefonicznym umówieniu z proboszczem parafii, ks. Marcinem Lisińskim pod nr tel: 506024192. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej 2 lat, od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac przez Inwestora. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej 2 lat, od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac przez Inwestora. CPV: 45453100-8 Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert Oferty powinny być dostarczone osobiście bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Parafia Rzymsko-katolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa, Mała Nieszawka, Ul. Toruńska 184, 87-103 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.06.2023 r. w zaklejonej kopercie z napisem ,,oferta na fumigację". Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2023 Wymagania: Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do zamawiającego. Oferty złożone niezgodnie z określonymi wymogami zostaną odrzucone. Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji oraz zakresu prac w przypadku wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych, nieoczekiwanych prac lub procesów technologicznych i/lub w przypadku wydania nowych wytycznych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ). Za termin zakończenia prac uznaje się datę podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru prac przez Inwestora. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem, decyzją WKZ oraz programem prac konserwatorskich; wykona wszelkie towarzyszące prace i czynności niezbędne do zrealizowania całości zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, za jakość wykończenia, a także zgodność przeprowadzonych prac ze sztuką budowlaną i konserwatorską. Przekroczenie terminów wykonania prac wyznaczonych przez Urząd Marszałkowski lub/oraz brak odbioru spowodowany nieprawidłowym wykonaniem prac może skutkować utratą lub pomniejszeniem dotacji przez zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pomniejszenia wynagrodzenia w wysokości utraconej dotacji ze względu na przekroczony termin wykonania zadania lub/oraz brak odbioru spowodowany nieprawidłowym wykonaniem prac przez wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w stosunku do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę i ustalonej w umowie. Wynagrodzenie za wykonane prace będzie płatne po wykonaniu całości zadania potwierdzonym bezusterkowym protokołem końcowego odbioru prac podpisanym przez Inwestora. Wynagrodzenie może być płatne w jednej lub dwóch transzach, w zależności od ustaleń stron, z tym zastrzeżeniem, że całkowite rozliczenie z Wykonawcą nastąpi nie wcześniej niż po odbiorze końcowym prac przez WKZ i nie później niż dnia 31 grudnia 2023 r. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyn. Pytania do zapytania ofertowego można kierować drogą elektroniczną na adres: parafia.malanieszawka@op.pl Tryb udzjelenia Postępowanie prowadzone jest w trybie Zasady Konkurencyjności zamówienia. (szacunkowa wartość zamówienia > 50 000 PLN netto) oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.KRYTERIA OCENY OFERT: Kryteria wyboru: 1). cena ofertowa (waga kryterium 70 %) (Pc), Punkty zostaną obliczone ze wzoru: C min Pc =---------------------x 70 pkt. C bad Pc - liczba punktów za kryterium cena oferty C min - najniższa cena spośród złożonych ofert C bad - cena badanej oferty 2).termin gwarancji (waga kryterium 30 %) (Pg) G bad Pg =---------------------x 30 pkt. G max Pg - liczba punktów za kryterium termin gwarancji G bad- termin gwarancji oferty badanej G max - najdłuższy termin gwarancji Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zdobędzie największą ilość punktów. Ogólna ilość punktów przyznana poszczególnym ofertom stanowić będzie sumę punktów uzyskanych przez poszczególne oferty za kryteria cena ofertowa i termin gwarancji. W przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów wybrana zostanie oferta z niższą ceną. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW Warunek udziału w postępowaniu Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku Z postępowania zostaną wykluczone podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: - Uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik 3 do ZO. Udzielenie co najmniej 2 lat gwarancji na wykonane prace. Warunki gwarancji: - termin gwarancji zaczyna biec od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru prac przez Inwestora - gwarancji nie podlegają uszczerbki wynikające z naturalnego ,,zużycia" obiektu, czy materiału zastosowanego przy pracach objętych zadaniem (spowodowanego warunkami atmosferycznymi lub znacznym upływem czasu), a także zniszczenia powstałe wskutek działania siły wyższej, czy ingerencji osób trzecich (np. akty wandalizmu) - wady zgłoszone w ramach gwarancji powinny zostać usunięte przez Wykonawcę wciągu miesiąca od daty Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, co do terminu oferowanej gwarancji, złożonego w treści oferty. ich zgłoszenia Wykonawcy Podmiot biorący udział w postępowaniu musi wykazać dwa zadania w których przeprowadził całościową fumigację obiektów architektonicznych Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik 3 do ZO. Złożenie oferty cenowej wraz z wymaganymi załącznikami. Wykonawcy którzy nie złożą wymaganych dokumentów lub złożą ofertę cenową i/lub oświadczenie w zakresie powiązań osobowych i kapitałowych niekompletne lub bez podpisu wykonawcy lub osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie będą podlegały ocenie. 5.DODATKOWE INFORMACJE. Opis sposobu obliczenia ceny Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Należy podać cenę netto i brutto zamówienia. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis sposobu Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny przygotowania ofert być podpisane przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami, potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W ofercie należy podać -nazwę firmy -adres firmy -cenę brutto - cenę netto -nazwę zadania -datę oraz miejsce sporządzenia oferty -numer NIP -osobę do kontaktu, numer telefonu oraz adres e-mail - oferowany termin gwarancji dwie realizacje - doświadczenie Klauzula informacyjna z art. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Uwagi: 13. RODO Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w Podwyższenia Krzyża Św. w Rogowie - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, - dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy), - przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy, - przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, - dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędówpaństwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osoba do kontaktu ks. Marcin Lisiński - Proboszcz e-mail parafia.malanieszawka@op.pl Nr telefonu 506024192 |
© eurobudowa.pl 2004-2025